Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


redbulletje schreef op 10-09-2022 om 15:08:

[..]

Het valt wel op dat Pejeka nu weggestuurd is terwijl iemand die hier al zolang ik hier kom niet aflatend zuigposts op de man plaatst nog steeds welkom is. Pejeka ging naar mijn idee nooit op de man, hij kon wel doorzeuren over dingen maar nooit op een valse manier.

De zuigert heb ik overigens zelf onder de negeer gezet dan heb ik er geen last meer van.

Oh ja, er zijn meerdere forummers die ik constant vind zuigen, die heb ik inderdaad ook onder de negeer gezet.

redbulletje schreef op 10-09-2022 om 15:08:

[..]

Het valt wel op dat Pejeka nu weggestuurd is terwijl iemand die hier al zolang ik hier kom niet aflatend zuigposts op de man plaatst nog steeds welkom is. Pejeka ging naar mijn idee nooit op de man, hij kon wel doorzeuren over dingen maar nooit op een valse manier.

De zuigert heb ik overigens zelf onder de negeer gezet dan heb ik er geen last meer van.

Nou dan heb je Pejeka's berichten altijd door een heel andere bril gelezen dan ik. En blijkbaar heeft hij nooit wat gedaan of veranderd aan zijn gedrag na alle bans en waarschuwingen die die al had gehad, want een perma krijg je niet zomaar. Daarbij maakt het niet uit of jij of hij of ik het eens was met de reden, want daar gaan wij niet over. En als je het consequent niet eens bent met het beleid en je niet wilt aanpassen aan de regels kun je je ook afvragen of je hier past.

  Maar als jij vind dat iemand anders steeds zuigt, dan moet je die persoon staffen. Wordt daar niks mee gedaan dan moet je accepteren dat het modteam het recht heeft om, in jouw ogen, inconsistente beslissingen te nemen* of natuurlijk jezelf gewoon aanmelden als mod in de hoop zo wat te veranderen. 

*En ik ben het ook niet overal mee eens, heb heftige discussies met ze gevoerd, maar mijn uiteindelijke conclusie is dat zij bepalen en dat ik twee keuzes heb. Mod worden of niet zeuren en mij als de gast gedragen die ik ben. Ik koos voor optie 2, maakt mijn forumplezier een stuk groter.

Lollypopje schreef op 10-09-2022 om 15:09:

[..]

Tja ooit kwam ik weleens op feestjes, dus ik weet nog ongeveer hoe dat werkt

Waar feestjes wel niet goed voor zijn 

TanSwallow86

TanSwallow86

10-09-2022 om 15:30

Het gaat niemand wat aan of er iemand gebant is of een tijd niet aanwezig is. 

Zilver_gray schreef op 10-09-2022 om 15:01:

Ik vraag me oprecht af waarom er zoveel interesse is wie/ waarom een ban heeft.

Zoals al eerder is aangegeven, wij zijn hier te gast, en als de gastheer/ vrouw vind dat je je niet gedraagt conform de regels, krijg je of een waarschuwing of een ban.

Moet je je maar gedragen. Het is ook geen recht om hier te schrijven he.

Nou echt, en het is zo'n discussie die om de zoveel tijd weer oplaait. Super irritant. 

Regendrup. schreef op 10-09-2022 om 16:08:

[..]

Nou echt, en het is zo'n discussie die om de zoveel tijd weer oplaait. Super irritant.

En dan vaak van mensen die hier en daar al geband zijn en nog steeds niet snappen waarom

Regendrup. schreef op 10-09-2022 om 16:08:

[..]

Nou echt, en het is zo'n discussie die om de zoveel tijd weer oplaait. Super irritant.

Ja en ook zo zinloos!

Friezinnetje schreef op 10-09-2022 om 16:09:

[..]

En dan vaak van mensen die hier en daar al geband zijn en nog steeds niet snappen waarom

echt he!

Het is niet zinloos om je af te vragen waar een vaste forummer gebleven is. Ik miste zijn aanwezigheid al langere tijd en fijn dat het nu in elk geval duidelijk is waar ie gebleven is.

redbulletje schreef op 10-09-2022 om 16:21:

Het is niet zinloos om je af te vragen waar een vaste forummer gebleven is. Ik miste zijn aanwezigheid al langere tijd en fijn dat het nu in elk geval duidelijk is waar ie gebleven is.

De vraag is niet zinloos. De discussie en al het commentaar op het banbeleid daarna wel.

Lollypopje schreef op 10-09-2022 om 16:22:

[..]

De vraag is niet zinloos. De discussie en al het commentaar op het banbeleid daarna wel.

Klopt dat bedoel ik ook met zinloos.

Lollypopje schreef op 10-09-2022 om 16:22:

[..]

De vraag is niet zinloos. De discussie en al het commentaar op het banbeleid daarna wel.

Nou dit, en eindeloos dezelfde "argumenten". 

letterkoekje schreef op 10-09-2022 om 14:34:

Nu voel ik mij een halve onnozelaar als ik moet reageren van: de leiding heeft beslist en dan zal het wel juist zijn. Want het beheer heeft altijd gelijk. Kom op zeg.

ja én? Waarom vind jij dat jij moet weten waarom en daar dan een mening over moet hebben? Zie posting van Mija. Als je het dan weet, wat dan? Maakt toch niets uit? Hij/zij/het is er niet meer en als je hem/haar/het mist dan besluit je op grond daarvan of jij blijft.

Het is totaal irrelevant. Je bent geen mod en je kunt er daarbij niets aan doen. Het enige is dat je een mening kunt hebben over over de vraag of jij er een mening over mag hebben.

gr Angela

@Alex misschien kun je aan de OP toevoegen dat er geen ban of mod topic komt? Dan hoeft die discussie ook niet steeds opnieuw gevoerd te worden, want dan kan daar naar verwezen worden

AlexOudersnl schreef op 09-09-2022 om 21:28:

Denk dat de discussie over Pejeka en moderatie wel hier mag eindigen..

Verder ga ik niet in op Pejeka en zijn ban, helaas.

Ik herhaal deze maar even, en nu wat dringender.

@Lollypopje, yes, heb hem maar toegevoegd

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.