Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


Ik, ik zie in dat jullie gelijk hebben en zal me daar dan bij neerleggen.

Metallover schreef op 10-09-2022 om 14:05:

Nou ik zou toch wel willen weten waaróm Pejeka geband is, een perma nota bene. Ik snap best dat mensen zich aan hem stoorden nu en dan, maar ik kan me niet voorstellen wat voor ernstigs hij gezegd of gedaan moet hebben dat het hem een permaban heeft opgeleverd.
Een type als hij geeft een forum als dit juist wat jeu.


Rete jammer inderdaad. Ik las deze forummer graag.

zelf meegemaakt op viva vroeger dacht ik ook zo ja als iamand een ban krijgt dan zullen ze het wel verdient hebben tot ik zelf meemaakte niets verkeerd gedaan maar een ban en kan daar moeilijk overheen en zonder waarschuwing
maar dat het hier anders is dat je hier niet gebant word zonder reden dat is het verschil

Oh, ik zie dat er niet over het banbeleid gesproken mag worden.

Ik ben de draad kwijt. Is hier een topic waar je aan kunt geven geanonimiseerd te willen worden? Of doe je dat zelf?

Elaine68 schreef op 20-12-2022 om 18:50:

Ik ben de draad kwijt. Is hier een topic waar je aan kunt geven geanonimiseerd te willen worden? Of doe je dat zelf?

Volgens mij moet je dan een mail naar forumbeheer sturen.

Schemerlampje schreef op 20-12-2022 om 18:51:

[..]

Volgens mij moet je dan een mail naar forumbeheer sturen.

Oh, ok. Dank je dat had ik niet meegekregen.

Fleurtje_5 schreef op 10-09-2022 om 20:43:

[..]


Rete jammer inderdaad. Ik las deze forummer graag.

Ja, ik dus ook. 

Wat grappig, ik kom hier oude bekenden van het Vivaforum tegen. De typetjes met een uitgesproken mening waar ik het vaak niet mee eens was, maar soms ook wel. Degenen die voor wat pit en humor zorgen in de discussies. Ik schrijf al meer dan 10 jaar mee op het vivaforum, maar tegenwoordig heb ik al 3 bans gehad wegens provoceren. Nog een keer en ik heb een permaban. De censuurzucht met lange tenen zonder humor is toegenomen daar. 

Pontipiene schreef op 22-12-2022 om 13:44:

Wat grappig, ik kom hier oude bekenden van het Vivaforum tegen. De typetjes met een uitgesproken mening waar ik het vaak niet mee eens was, maar soms ook wel. Degenen die voor wat pit en humor zorgen in de discussies. Ik schrijf al meer dan 10 jaar mee op het vivaforum, maar tegenwoordig heb ik al 3 bans gehad wegens provoceren. Nog een keer en ik heb een permaban. De censuurzucht met lange tenen zonder humor is toegenomen daar.

En dat mis je op dit forum? 😉 (zie topictitel)

Schemerlampje schreef op 22-12-2022 om 14:53:

[..]

En dat mis je op dit forum? 😉 (zie topictitel)

haha!😄 Ik ken dit forum nog niet. Er worden tips gegeven om dit forum beter te maken? Ik ben een beetje afgeknapt op het VF beleid. Ik ben heus geen ordinaire trol die graag mensen kwetst, maar ik word steeds op de vingers getikt wegens provocatie of ongepast. Dit is pas sinds 1 jaar daarvoor al die jaren nooit last van gehad daar. Ik herinner me ook nog een politiek incorrecte persoon op het VF, ze was niet dol op kinderen, Elninjo. Ook verdwenen.

Die heeft nog heel lang onder een andere naam meegeschreven, hoor.

SombraOnline schreef op 22-12-2022 om 22:37:

Die heeft nog heel lang onder een andere naam meegeschreven, hoor.

Hier ook maar ik mis haar al een tijdje. Ze had ook aangegeven het hier niet meer zo naar haar zin te hebben vanwege de moderatie zoals topics sluiten en te weinig vrijheid van eigen meningsuiting. 

watertoren schreef op 23-12-2022 om 10:31:

[..]

Hier ook maar ik mis haar al een tijdje. Ze had ook aangegeven het hier niet meer zo naar haar zin te hebben vanwege de moderatie zoals topics sluiten en te weinig vrijheid van eigen meningsuiting.

Ik weet niet of dit mag, om forummers bij hun nick te noemen, indien dit verboden is: moderators, verwijder deze post aub!

Spreken jullie hier over Redbulletje? Die heb ik hier precies ook al een tijdje niet meer gezien! (gelezen).

Redbulletje, waar ben je?

Ik begreep dat zij naar Twitter is gegaan omdat ze zich hier teveel moest inhouden. 

Was het lang niet altijd met haar eens (understatement) maar ze gaf zeker sjeu aan conversaties! En op een forum horen zeker ook andere geluiden thuis wat mij betreft. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.