Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

09-05-2022 om 21:19

Moxxie schreef op 09-05-2022 om 20:45:

[..]

Iemand op Via?????????

Het kan verkeren

BrightEchidna89

BrightEchidna89

09-05-2022 om 21:30

Rondstruiner schreef op 09-05-2022 om 20:46:

[..]

Volgens mij heeft Valdemar dat ook een paar keer gevraagd. Maar ik heb geen reactie gezien.

Ik heb dit inderdaad al enkele malen aangehaald, omdat het volgens mij een beginnende discussie kan beïnvloeden. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

09-05-2022 om 21:36

Valdemar schreef op 09-05-2022 om 21:30:

[..]

Ik heb dit inderdaad al enkele malen aangehaald, omdat het volgens mij een beginnende discussie kan beïnvloeden.

Hoe dan? Meer dan 1 keer kun je niet liken. Je eigen post niet, en die van een ander niet.

Tickel schreef op 09-05-2022 om 21:36:

[..]

Hoe dan? Meer dan 1 keer kun je niet liken. Je eigen post niet, en die van een ander niet.

Het is net zoals met het songfestival; hoef je in ieder geval niet met 0 punten naar huis. Van mij hoeft er geen energie in gestopt te worden. 1 eigenlike lijkt me geen doorslaggevend voordeel op te leveren.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

09-05-2022 om 22:21

Mija schreef op 09-05-2022 om 22:04:

[..]

Het is net zoals met het songfestival; hoef je in ieder geval niet met 0 punten naar huis. Van mij hoeft er geen energie in gestopt te worden. 1 eigenlike lijkt me geen doorslaggevend voordeel op te leveren.

Het enige voordeel wat likes, m.i., opleveren is een vermindering aan berichten met quotes en een "dit!" reactie eronder. 

Gekke vraag misschien
Maar is dat liken zo belangrijk? 
Waarom eigenlijk?

Je mag meerdere accounts aanmaken op dit forum**
En daarop mag je niet in dezelfde topics reageren maar over liken is niets gezegd 
10 accounts erbij en je hebt 11 likes

In de begintijd kon je likes krijgen als er iemand geen account had
Met een VPN kan je dan best tekeer gaan

Vroegah, werd er meer gelikt dan nu (of er zijn een stuk minder forummers, maar dat lijkt niet zo) 
Er is dus best een verschil met oude en nieuwe forummers op dat gebied

Ik kijk echt nauwelijks om naar die dingen en vraag mij af waarom het iets oproept bij mensen?
Ik zou nu ook m’n geschiedenis in kunnen duiken en al m’n oude posts een like kunnen geven, kijken hoe hoog ik kom!

En als ik dat dan doe? Word ik dan serieuzer genomen? 
Word ik dan “populairdere?” 
Wegen mijn meningen en gebrabbel op dit forum dan zwaarder? 
Of krijg ik meer fanmail? 

Oprechte interesse over ‘likes’ want tot nu toe vind ik het vooral een stom woord 😁
Maar het is nogal een dingetje sinds Facebook ooit dacht “vind-ik-leuk” 
En misschien mis ik iets?
Ik vind het nogal een systeem waarmee te klooien is

Verder is het mij om het even of er wat aan gedaan moet worden, maar ik vind de posts van Courage altijd zo goed, dat ik cheerleader voor haar 
Dus bij deze, een like (stem) voor Courage

** Dacht ik? Kan ook een ander forum zijn
Misschien mag ‘t ook wel helemaal niet
(Te lui om huisregels na te lezen 😁)
Ga nou niet 10 accounts aanmaken voor 11 likes mensen 😳

Beertjelief schreef op 09-05-2022 om 22:22:


Verder is het mij om het even of er wat aan gedaan moet worden, maar ik vind de posts van Courage altijd zo goed, dat ik cheerleader voor haar
Dus bij deze, een like (stem) voor Courage


Courage schreef op 09-05-2022 om 19:11:

Hoi Alex, het is wel eens gevraagd ergens (hier?) maar ik zie het niet in de OP van dit topic - of ik lees er over heen
Is het mogelijk om onmogelijk te maken om je eigen berichten te liken?

Ja, is inderdaad al eerder gevraagd, maar had geen hoge prio omdat de 'impact' maar 1 like is. Voorheen was het probleem groter omdat, zoals Beertjelief ook benoemd, er wel eens gebruikt gemaakt werd van VPNs om de likes te manipuleren.

Maar, heb nu wel een werkende fix, zal die nog wat meer testen en vandaag live zetten.

Beertjelief schreef op 09-05-2022 om 22:22:



Je mag meerdere accounts aanmaken op dit forum**
En daarop mag je niet in dezelfde topics reageren maar over liken is niets gezegd
10 accounts erbij en je hebt 11 likes

** Dacht ik? Kan ook een ander forum zijn
Misschien mag ‘t ook wel helemaal niet

Je kunt maar 1 alias aanmaken en ik vermoed dat je niet een tweede keer kunt liken met je alias, maar dat weet ik niet zeker (nooit geprobeerd). En volgens mij is het hier volgens mij niet de bedoeling om meerdere accounts aan te maken....


Tickel schreef op 09-05-2022 om 21:36:

[..]

Hoe dan? Meer dan 1 keer kun je niet liken. Je eigen post niet, en die van een ander niet.

Echt hè? Wat een non-issue.
Gut, nou dan liked iemand zijn eigen bericht. So what?

AlexOudersnl schreef op 10-05-2022 om 06:26:

[..]

Ja, is inderdaad al eerder gevraagd, maar had geen hoge prio omdat de 'impact' maar 1 like is. Voorheen was het probleem groter omdat, zoals Beertjelief ook benoemd, er wel eens gebruikt gemaakt werd van VPNs om de likes te manipuleren.

Maar, heb nu wel een werkende fix, zal die nog wat meer testen en vandaag live zetten.

Volgens mij is je fix gelukt!

Zou het technisch mogelijk zijn een optie in te bouwen waarmee je met één druk op de knop in een topic enkel de reacties van TO bij kunt lezen?

redbulletje schreef op 17-08-2022 om 10:40:

Zou het technisch mogelijk zijn een optie in te bouwen waarmee je met één druk op de knop in een topic enkel de reacties van TO bij kunt lezen?

Dat zou ik ook wel willen voor het topic van Millie.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

17-08-2022 om 10:53

redbulletje schreef op 17-08-2022 om 10:40:

Zou het technisch mogelijk zijn een optie in te bouwen waarmee je met één druk op de knop in een topic enkel de reacties van TO bij kunt lezen?

Als dát zou kunnen! Zou ik blij mee zijn in sommige topics zoals die van Millie idd.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

17-08-2022 om 10:59

redbulletje schreef op 17-08-2022 om 10:40:

Zou het technisch mogelijk zijn een optie in te bouwen waarmee je met één druk op de knop in een topic enkel de reacties van TO bij kunt lezen?

Tenzij iemand de optie heeft uitgezet, kun je via loepen alle reacties van iemand vinden. Weliswaar niet per topic, maar wellicht makkelijker dan het topic helemaal doorscrollen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.