Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


Lady_Violet

Lady_Violet

Moderator

12-04-2022 om 12:37

Lollypopje schreef op 12-04-2022 om 12:35:

[..]

Wat ik begreep, toen ik een tijd terug vroeg of er een maximum aan berichten was, is die er niet, maar mogen we zelf altijd een nieuw deel openen en de oude laten sluiten als we dat willen.

Dit klopt, maar we kunnen het uiteraard mee in de gaten houden. Het is wel een goed idee. 

Lady_Violet schreef op 12-04-2022 om 12:36:

[..]

Dit kunnen we wel invoeren, als daar behoefte aan is. Heb je een suggestie over het max aantal berichten in een topic?

Volgens mij stond/staat het bij OO op 1000 berichten. Dat lijkt mij wel een mooi aantal. 

Lady_Violet

Lady_Violet

Moderator

12-04-2022 om 13:05

Hierbij besloten:

Een topic heeft maximaal 1000 berichten, daarna kan een nieuw topic worden geopend. Zouden jullie dit ook zelf in de gaten willen houden, anders zullen wij een bericht in het lopende topic plaatsen met het verzoek een nieuw deel te openen.

Bij zeer persoonlijke topics zullen we dit aan TO overlaten, het is dan misschien niet altijd wenselijk een nieuw topic te openen.

Lady_Violet schreef op 12-04-2022 om 13:05:

Hierbij besloten:

Een topic heeft maximaal 1000 berichten, daarna kan een nieuw topic worden geopend. Zouden jullie dit ook zelf in de gaten willen houden, anders zullen wij een bericht in het lopende topic plaatsen met het verzoek een nieuw deel te openen.

Bij zeer persoonlijke topics zullen we dit aan TO overlaten, het is dan misschien niet altijd wenselijk een nieuw topic te openen.

Helemaal super! Top, bedankt voor deze snelle reactie.


Lady_Violet

Lady_Violet

Moderator

12-04-2022 om 13:21

Regendrup. schreef op 12-04-2022 om 13:19:

[..]

Helemaal super! Top, bedankt voor deze snelle reactie.


Graag gedaan 

Lady_Violet schreef op 12-04-2022 om 13:05:

Hierbij besloten:

Een topic heeft maximaal 1000 berichten, daarna kan een nieuw topic worden geopend. Zouden jullie dit ook zelf in de gaten willen houden, anders zullen wij een bericht in het lopende topic plaatsen met het verzoek een nieuw deel te openen.

Bij zeer persoonlijke topics zullen we dit aan TO overlaten, het is dan misschien niet altijd wenselijk een nieuw topic te openen.

Dan zal ik deze dagen een nieuw bdsm, blij en long covid topic openen

Lady_Violet

Lady_Violet

Moderator

12-04-2022 om 13:26

Lollypopje schreef op 12-04-2022 om 13:22:

[..]

Dan zal ik deze dagen een nieuw bdsm, blij en long covid topic openen

Fijn! 

Ik vraag mij af of Viafora gok reclames  in de toekomst kan gaan weren tussen haar andere advertenties. De invloed en aanwezigheid van gok reclames zijn groot en hier gaat dan ook veel stil leed achter schuil, mede daarom werd  er al gesproken over een verbod op deze reclames.


Helaas spelen commerciële belangen mee en deze gaan tot nu toe voor.
Bestaande gokkers zullen niet minder gokken zonder deze reclames, de aanwas nieuwe gokkers zal in ieder geval wel afnemen wanneer je niet constant geprikkeld wordt om tot handelen over te gaan.

Ik hoop dat Viafora hier al op vooruit gaat lopen, en deze reclames nu al gaat weren.
Graag hoor ik of er een mogelijkheid is om dit te bewerkstelligen en of dit financieel haalbaar is. Viafora zou hier wel een goed statement mee maken. 

MidasWolf schreef op 30-04-2022 om 20:39:

Ik vraag mij af of Viafora gok reclames in de toekomst kan gaan weren tussen haar andere advertenties. De invloed en aanwezigheid van gok reclames zijn groot en hier gaat dan ook veel stil leed achter schuil, mede daarom werd er al gesproken over een verbod op deze reclames.

Kom hier nog even op terug, niet dat je denkt dat je bericht bewust genegeerd wordt
Had je bericht gelezen en ben hier ook sinds begin vorige week mee bezig geweest, gaat alleen allemaal niet zo snel. We zijn sowieso in overleg met het advertentie netwerk (bijna alle advertenties worden automatisch geplaatst via zo'n netwerk) om te informeren naar de details van deze campagne, maar die antwoorden verwacht ik deze week pas.

Ons viel al meteen op dat de plaatsing niet goed ging (viel o.a. over het menu heen) dus dat hebben we gefixed. Ook was de advertentie meer 'aanwezig' dan andere advertenties (o.a. doordat die bewegend was), dus we hebben wel geïnformeerd of de frequentie van tonen sowieso omlaag kon.

Maar dan komen we bij het punt van geheel weren van zulke advertenties: ik weet niet of we dat kunnen (of willen). Allereerst weet ik niet of we (contractueel) zomaar adverteerders kunnen uitsluiten, maar eigenlijk willen wij zelf niet op zulke gronden advertenties weren, ook omdat wij afhankelijk zijn van advertentie inkomsten, wij zien hier geen voorbeeldfunctie voor Viafora in. Wij kijken wel naar de formaten / advertenties zelf of overlast die een advertentie kan geven, en koppelen dat indien nodig terug naar het netwerk.

Wel zijn we weer actief aan het spelen met het idee van advertentie-vrije abonnementen, dit zou ook helpen om minder afhankelijk te zijn van de advertenties, maar moeten dit nog wat meer vormgeven, o.a. prijs en mogelijke andere voordelen. Ideeën hierover zijn natuurlijk welkom

Hoi Alex, het is wel eens gevraagd ergens (hier?) maar ik zie het niet in de OP van dit topic - of ik lees er over heen
Is het mogelijk om onmogelijk te maken om je eigen berichten te liken?

Courage schreef op 09-05-2022 om 19:11:

Hoi Alex, het is wel eens gevraagd ergens (hier?) maar ik zie het niet in de OP van dit topic - of ik lees er over heen
Is het mogelijk om onmogelijk te maken om je eigen berichten te liken?

Speelt er iemand vals?

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

09-05-2022 om 20:40

Moxxie schreef op 09-05-2022 om 19:14:

[..]

Speelt er iemand vals?

Of moeilijk te verkroppen dat er mensen bestaan die eenzelfde mening zijn toegedaan. 

Tickel schreef op 09-05-2022 om 20:40:

[..]

Of moeilijk te verkroppen dat er mensen bestaan die eenzelfde mening zijn toegedaan.

Iemand op Via?????????

Courage schreef op 09-05-2022 om 19:11:

Hoi Alex, het is wel eens gevraagd ergens (hier?) maar ik zie het niet in de OP van dit topic - of ik lees er over heen
Is het mogelijk om onmogelijk te maken om je eigen berichten te liken?

Volgens mij heeft Valdemar dat ook een paar keer gevraagd. Maar ik heb geen reactie gezien.

Lady_Violet

Lady_Violet

Moderator

09-05-2022 om 20:57

Ik ga Alex 's aan zijn jasje trekken, deze vraag is inderdaad al vaker voorbij gekomen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.