Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


AlexOudersnl schreef op 16-03-2022 om 09:24:

[..]

Dat is iets wat we misschien kunnen overwegen, wat is je voorstel qua aanpastijd? Op dit moment is het 30 minuten.

[..]

Als het goed is kan je die via het profiel van je alias wel bekijken, klik bijv. op de naam van je eigen bericht, dan kan je vanuit daar doorklikken naar al je berichten (geplaatst met je alias).

Dank, zo lukt het wel!

30 minuten vind ik prima 

Metallover schreef op 16-03-2022 om 09:41:

[..]

waarom niet gewoon loslaten zodat iedereen altijd zijn posts aan kan passen indien nodig?


Misschien moet Forumbeheer deze opnemen in het lijstje in de OP met dingen die niet geïmplementeerd gaan worden. Deze discussie komt om de zoveel tijd terug en het is een bewuste beleidskeuze waar sommigen blij mee zijn en anderen niet.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

16-03-2022 om 11:56

Friezinnetje schreef op 16-03-2022 om 11:38:

30 minuten vind ik prima

Ik ook. Misschien max 45 minuten. Anders krijg je wat RB al zei, van die leeggehaald OP's en berichten. 

Over RB gesproken, kan haar topic(vluchteling in huis)misschien een melding naast de titel krijgen dat het gesloten is? 

AlexOudersnl schreef op 16-03-2022 om 09:24:

[..]

Dat is iets wat we misschien kunnen overwegen, wat is je voorstel qua aanpastijd? Op dit moment is het 30 minuten.

[..]

Als het goed is kan je die via het profiel van je alias wel bekijken, klik bijv. op de naam van je eigen bericht, dan kan je vanuit daar doorklikken naar al je berichten (geplaatst met je alias).

Zelf zat ik te denken aan een uur.
Een uur ervaar ik toch als iets comfortabeler zonder dat het gierend uit de hand loopt naar mijn idee.

Het is slechts een voorstel om mee te nemen. 
Zonder tijds limiet begrijp ik wel dat er dan misbruik wordt gemaakt.

In dit geval toch uitgaande van het goede van de forummers om dit toch te proberen. 
Daarnaast is het niet in beton gegoten mocht het idee onverhoeds toch niet werken/mods te veel moeten ingrijpen met het daar bij behorende werk dan kun je het alsnog terug draaien.

De mods moeten het ook zien zitten natuurlijk, ik hoor het verder wel na het overleg vanuit de mods.

Mocht dit toch veel weerstand oproepen omtrent mijn idee dan mag het ook gelaten worden. Dan zal ik er in ieder geval niet meer over beginnen.(Eerste keer voor mij).



Ginevra schreef op 16-03-2022 om 11:46:

[..]


Misschien moet Forumbeheer deze opnemen in het lijstje in de OP met dingen die niet geïmplementeerd gaan worden. Deze discussie komt om de zoveel tijd terug en het is een bewuste beleidskeuze waar sommigen blij mee zijn en anderen niet.

En dit, mocht mijn idee om de tijd te verlengen tot een uur het niet halen dan zou het inderdaad fijn zijn om dit in de lijst op te nemen.

Lady_Violet

Lady_Violet

Moderator

16-03-2022 om 12:49

Tickel schreef op 16-03-2022 om 11:56:

[..]

Ik ook. Misschien max 45 minuten. Anders krijg je wat RB al zei, van die leeggehaald OP's en berichten.

Over RB gesproken, kan haar topic(vluchteling in huis)misschien een melding naast de titel krijgen dat het gesloten is?

De melding is erbij gezet, bedankt voor het melden. 

Een langere tijd om berichten te wijzigen zal ik in de modgroep gooien;  45 minuten en 1 uur lees ik als voorstel. We komen erop terug. 

MidasWolf schreef op 16-03-2022 om 12:44:

[..]

En dit, mocht mijn idee om de tijd te verlengen tot een uur het niet halen dan zou het inderdaad fijn zijn om dit in de lijst op te nemen.

Bewerken van je eigen berichten is nu mogelijk tot een uur na plaatsing, we gaan even kijken hoe dat de aankomende periode werkt

Daarnaast is het nu ook mogelijk om polls aan te maken waarbij je (als invuller) meerdere opties (tot max. 10) kan selecteren. Bij het aanmaken van een poll kan je het maximum aantal opties aangeven.

Ook is het voor ons (eindelijk..) mogelijk om een topic te splitsen, dit zullen wij ook binnenkort gaan doen bij topics waarvan we denken dat dat beter is, bijv. vanwege een nieuw seizoen. Denk hierbij aan Formule 1 en B&B Vol liefde. Jullie mogen ook zelf voortaan een nieuw topic openen als er een nieuw seizoen is (met bijv. het seizoens nummer / jaartal in de titel).

Bij het splitsen kunnen we niet een handmatige selectie maken, het is een 'harde split', en het is voor ons ook niet mogelijk om topics samen te voegen, mochten daar vragen over komen 😄

BrightEchidna89

BrightEchidna89

30-03-2022 om 08:46

Denk dat ik dit hier al eerder vermeld heb, maar zie er niets van staan in de OP: is er een kans dat het in de toekomst onmogelijk wordt gemaakt om je eigen berichten te liken? 
Sorry voor de herhaling mocht dit al beantwoord zijn geweest. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

30-03-2022 om 08:51

Valdemar schreef op 30-03-2022 om 08:46:

Denk dat ik dit hier al eerder vermeld heb, maar zie er niets van staan in de OP: is er een kans dat het in de toekomst onmogelijk wordt gemaakt om je eigen berichten te liken?
Sorry voor de herhaling mocht dit al beantwoord zijn geweest.

Dit vind ik wel een goed idee. Ik zie regelmatig likes die echt ongeloofwaardig zijn 

Is het een idee om toch een maximaal aantal berichten voor een topic in te stellen? Dat er dan een nieuw deel gemaakt moet worden?
Er zijn veel langlopende topics, maar die zijn eigenlijk alleen interessant voor mensen die er al eens in geschreven hebben, want dan komen ze bij je gereageerde topics tevoorschijn.

Er zijn veel nieuwe leden valt me de laatste tijd op, en dat is superfijn. Maar, die zien dan een lang/goedlopend topic met +1000 berichten. Die gaan ze echt niet allemaal lezen, terwijl ze misschien wel willen meeschrijven. Als er dan een nieuw deel geopend wordt, wordt het voor nieuwe leden misschien ook gemakkelijker/leuker/laagdrempeliger om mee te gaan schrijven? 

Peen schreef op 30-03-2022 om 08:51:

[..]

Dit vind ik wel een goed idee. Ik zie regelmatig likes die echt ongeloofwaardig zijn

Maar dat is dan slechts 1 like toch? Dat zet nou ook weer niet veel zoden aan de dijk. Vind het vooral wel grappig, als iemand dan blij wordt van die ene like. Door zichzelf gegeven.. nou joepie zeg. 😂

Regendrup. schreef op 12-04-2022 om 11:53:

Is het een idee om toch een maximaal aantal berichten voor een topic in te stellen? Dat er dan een nieuw deel gemaakt moet worden?
Er zijn veel langlopende topics, maar die zijn eigenlijk alleen interessant voor mensen die er al eens in geschreven hebben, want dan komen ze bij je gereageerde topics tevoorschijn.

Er zijn veel nieuwe leden valt me de laatste tijd op, en dat is superfijn. Maar, die zien dan een lang/goedlopend topic met +1000 berichten. Die gaan ze echt niet allemaal lezen, terwijl ze misschien wel willen meeschrijven. Als er dan een nieuw deel geopend wordt, wordt het voor nieuwe leden misschien ook gemakkelijker/leuker/laagdrempeliger om mee te gaan schrijven?

Nog even een aanvulling: dan wel graag zo regelen dat een forumlid een nieuw deel opent en niet dat forumbeheer of een moderator dat doet. 

Dus liefst een aankondiging dat het topic gesloten zal worden en dan zal een van de vaste schrijvers van dat topic vast wel een nieuw deel willen openen. 

Regendrup. schreef op 12-04-2022 om 11:53:

Is het een idee om toch een maximaal aantal berichten voor een topic in te stellen? Dat er dan een nieuw deel gemaakt moet worden?
Er zijn veel langlopende topics, maar die zijn eigenlijk alleen interessant voor mensen die er al eens in geschreven hebben, want dan komen ze bij je gereageerde topics tevoorschijn.

Er zijn veel nieuwe leden valt me de laatste tijd op, en dat is superfijn. Maar, die zien dan een lang/goedlopend topic met +1000 berichten. Die gaan ze echt niet allemaal lezen, terwijl ze misschien wel willen meeschrijven. Als er dan een nieuw deel geopend wordt, wordt het voor nieuwe leden misschien ook gemakkelijker/leuker/laagdrempeliger om mee te gaan schrijven?

Wat ik begreep, toen ik een tijd terug vroeg of er een maximum aan berichten was, is die er niet, maar mogen we zelf altijd een nieuw deel openen en de oude laten sluiten als we dat willen.

Lady_Violet

Lady_Violet

Moderator

12-04-2022 om 12:36

Regendrup. schreef op 12-04-2022 om 12:30:

[..]

Nog even een aanvulling: dan wel graag zo regelen dat een forumlid een nieuw deel opent en niet dat forumbeheer of een moderator dat doet.

Dus liefst een aankondiging dat het topic gesloten zal worden en dan zal een van de vaste schrijvers van dat topic vast wel een nieuw deel willen openen.

Dit kunnen we wel invoeren, als daar behoefte aan is. Heb je een suggestie over het max aantal berichten in een topic? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.