Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


BeneficialJay65

BeneficialJay65

04-03-2022 om 19:17

letterlijk schreef op 04-03-2022 om 18:28:

[..]

https://www.viafora.nl/forum/sport-en-bewegen/paardenliefhebbers-kom-buurten?page=1#23

Bedoel je deze? De titel die jij zegt is volgens mij op viva.

Nee, dit niet, die had ik idd gevonden maar het gaat echt over het paardrijden op volwassen leeftijd.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

04-03-2022 om 19:31

letterlijk schreef op 04-03-2022 om 18:28:

[..]

https://www.viafora.nl/forum/sport-en-bewegen/paardenliefhebbers-kom-buurten?page=1#23

Bedoel je deze? De titel die jij zegt is volgens mij op viva.



😊 van Viva had ik nog niet gelezen, dat je dat schreef, ga ik daar ook even kijken

Friezinnetje schreef op 02-03-2022 om 07:09:

ik vind de zoekfunctie hier niet goed werken trouwens. Als ik iets zoek kom ik eigenlijk steevast uit op topics van het OO-forum

nu weer een zeer duidelijke zoekfunctie geplaatst: Over mijn lijk

welke topics komen naar boven?

- en hoe ga je dan met het volgende om 

-millie het monster en de stijd van het leven

- eetprobleem!

- Graag jullie raad

- wanneer komt het vaste eelt?

- Zwanger van 4e kindje, man wil niet

enz enz

klopt toch helemaal niet? 

Friezinnetje schreef op 09-03-2022 om 21:40:

[..]

nu weer een zeer duidelijke zoekfunctie geplaatst: Over mijn lijk

welke topics komen naar boven?

- en hoe ga je dan met het volgende om

enz enz

klopt toch helemaal niet?

Yes, klopt, zoals ik hier zei:

https://www.viafora.nl/forum/over-het-forum/wat-mist-er-nog-op-het-forum/?post=7390287#7390287

Werden topic titels niet meegenomen in de zoekopdracht (alleen de inhoud van de berichten), dat was toen (4 maart) al gefixed voor nieuwe topics die vanaf dat moment gestart werden maar was nog niet het geval voor oudere topics (zoals Over mijn lijk uit januari dit jaar). Ik heb nu net de achterliggende zoekmachine geüpdatet met oudere topics en nu zouden ook die topic titels meegenomen moeten worden.

Enige wat nog niet helemaal naar mijn wens is, is dat je exacte woorden moet gebruiken, en geen gedeeltelijke woorden. ("album" vindt bijv. niet "Fotoalbum").


Daarnaast, ongerelateerd aan bovenstaand, worden linkjes naar Youtube filmpjes nu automatisch vervangen met een afbeelding met een preview van dat filmpje. Als je op de afbeelding klikt dan krijg je het daadwerkelijke filmpje te zien i.p.v. de afbeelding.

oh ja  topic bestond al langer.  Fijn dat jullie meteen naar een oplossing kijken 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

10-03-2022 om 13:35

Is er een mogelijkheid dat we ooit video's kunnen plaatsen, of is dit gewoon technisch onmogelijk? 

Valdemar schreef op 10-03-2022 om 13:35:

Is er een mogelijkheid dat we ooit video's kunnen plaatsen, of is dit gewoon technisch onmogelijk?

Youtube video's kan je plaatsen door simpelweg de link te plaatsen, overige platforms (of directe links naar een videobestand) zullen we voorlopig niet ondersteunen, helaas.

Ik vind het leuk dat je berichten kan liken, en vind het soms ook leuk om te zien welke van mijn berichten gewaardeerd worden. Daarom: is het mogelijk om een sorteerknop voor je gelikete berichten te maken? Nu staan standaard de berichten met de meeste likes bovenaan (ook leuk!), maar op datum zou een goede toevoeging zijn. 

Tijgeroog schreef op 10-03-2022 om 16:39:

Ik vind het leuk dat je berichten kan liken, en vind het soms ook leuk om te zien welke van mijn berichten gewaardeerd worden. Daarom: is het mogelijk om een sorteerknop voor je gelikete berichten te maken? Nu staan standaard de berichten met de meeste likes bovenaan (ook leuk!), maar op datum zou een goede toevoeging zijn.

Als je klikt op berichten bekijken, krijg je al je berichten op datum inclusief de likes

Is het mogelijk om de aanpas tijd van je posts langer te maken zodat je wat meer tijd hebt om taal en schrijf fouten uit je berichten te halen.
Sommige taalfouten merk ik pas op buiten de aanpas tijd. Dan is het fijn wanneer deze alsnog door mijzelf aangepast kunnen worden.

Ik schrijf bijna altijd onder mijn alias ipv onder mijn profielnaam. Die berichten zie ik niet terug in mijn profiel. Is er een manier om ze wel te kunnen zien?

MidasWolf schreef op 15-03-2022 om 19:00:

Is het mogelijk om de aanpas tijd van je posts langer te maken zodat je wat meer tijd hebt om taal en schrijf fouten uit je berichten te halen.
Sommige taalfouten merk ik pas op buiten de aanpas tijd. Dan is het fijn wanneer deze alsnog door mijzelf aangepast kunnen worden.

Dat is iets wat we misschien kunnen overwegen, wat is je voorstel qua aanpastijd? Op dit moment is het 30 minuten.

RosaMontana schreef op 15-03-2022 om 19:55:

Ik schrijf bijna altijd onder mijn alias ipv onder mijn profielnaam. Die berichten zie ik niet terug in mijn profiel. Is er een manier om ze wel te kunnen zien?

Als het goed is kan je die via het profiel van je alias wel bekijken, klik bijv. op de naam van je eigen bericht, dan kan je vanuit daar doorklikken naar al je berichten (geplaatst met je alias).

AlexOudersnl schreef op 16-03-2022 om 09:24:

[..]

Dat is iets wat we misschien kunnen overwegen, wat is je voorstel qua aanpastijd? Op dit moment is het 30 minuten.

[..]

waarom niet gewoon loslaten zodat iedereen altijd zijn posts aan kan passen indien nodig?

Metallover schreef op 16-03-2022 om 09:41:

[..]

waarom niet gewoon loslaten zodat iedereen altijd zijn posts aan kan passen indien nodig?

Dan krijg je leeggehaalde posts zoals op viva waardoor een topic niet meer leesbaar is. Vind zelf een half uur prima, als ik daarna alsnog m'n eigen fout terug zie, jammer dan. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

16-03-2022 om 09:59

Metallover schreef op 16-03-2022 om 09:41:

[..]

waarom niet gewoon loslaten zodat iedereen altijd zijn posts aan kan passen indien nodig?

Je kunt altijd je eigen post staffen, dan past een mod het aan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.