Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


Ik heb een aantal topics geblokkeerd, is er ook ergens een knop om ze weer te deblokkeren?

Brabeau schreef op 03-03-2022 om 15:21:

Ik heb een aantal topics geblokkeerd, is er ook ergens een knop om ze weer te deblokkeren?

Als je naar profiel bewerken gaat en dan rechts klikt op negeerlijst

Lollypopje schreef op 02-03-2022 om 11:05:

[..]

Saliegroen vind ik nu niet echt een gezellige kleur, maar behoorlijk koud en grouw. En aan de kleur geel heb ik echt een hekel.

En dit is nu ook niet echt een kinderlijke zoete roze. Zekerin combi met het grijs en strakke vind ikhet een volwassen uitstraling hebben.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

03-03-2022 om 16:21

Friezinnetje schreef op 03-03-2022 om 16:14:

[..]

9e9f83eeae8c4ed6954344a058d67512-keep-swimming-cute-ducklings.jpg

Er is niks mis met geel... 😍😆

Oh, dan neem ik het ook op voor geel! De zonnigste kleur die ik ken 🌞🌞🌞. 

🤭

ScarceKudu74

ScarceKudu74

03-03-2022 om 16:49

Wieder schreef op 03-03-2022 om 16:47:

Oh, dan neem ik het ook op voor geel! De zonnigste kleur die ik ken 🌞🌞🌞.

🤭

   

Lollypopje schreef op 02-03-2022 om 11:05:

[..]

Saliegroen vind ik nu niet echt een gezellige kleur, maar behoorlijk koud en grouw. En aan de kleur geel heb ik echt een hekel.

En dit is nu ook niet echt een kinderlijke zoete roze. Zekerin combi met het grijs en strakke vind ikhet een volwassen uitstraling hebben.

Ananas-Mascotte-Kostuum-Custom-Stripfiguur-Cosplay-Volwassen-Grootte-Carnaval-Kostuum-3073.jpg

Hoe kun je nu een hekel aan Geel hebben……… 

MidasWolf schreef op 03-03-2022 om 17:06:

[..]

Ananas-Mascotte-Kostuum-Custom-Stripfiguur-Cosplay-Volwassen-Grootte-Carnaval-Kostuum-3073.jpg

Hoe kun je nu een hekel aan Geel hebben………

Daarom 😂

Lollypopje schreef op 03-03-2022 om 15:36:

[..]

Als je naar profiel bewerken gaat en dan rechts klikt op negeerlijst

Dat gaat over rubrieken, ik bedoel specifieke topics

Rondstruiner schreef op 03-03-2022 om 11:21:

[..]

[..]

Ik zoek vaak op iets dat ik me herinner uit de topictitel, dus dat zou goed kunnen dan ja.

Als het goed is worden de topictitels van nieuwe topics vanaf nu meegenomen in de zoekopdracht, de titels van al bestaande topics staan nog niet in de 'zoekmachine', die moet ik volgende week even bijwerken.

Brabeau schreef op 03-03-2022 om 15:21:

Ik heb een aantal topics geblokkeerd, is er ook ergens een knop om ze weer te deblokkeren?

Je kan via dezelfde knop waarmee je een topic hebt geblokkeerd een topic ook weer deblokkeren, alleen is het niet makkelijk om in een topic te komen als je hem niet ziet...

Als je de link naar de topic hebt dan kan je er wel bij, maar er is geen overzicht van geblokkeerde topics of iets dergelijks. Je kan overwegen om even uit te loggen en dan te zoeken, en terwijl je 'in' de topic zit in te loggen, dan zou je hem moeten kunnen deblokkeren.

Als je er niet uitkomt kan je ook even een PB sturen (met de titel of wat er op lijkt), dan kan ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.

AlexOudersnl schreef op 04-03-2022 om 08:42:

[..]

Als het goed is worden de topictitels van nieuwe topics vanaf nu meegenomen in de zoekopdracht, de titels van al bestaande topics staan nog niet in de 'zoekmachine', die moet ik volgende week even bijwerken.

Dat is snel, top, bedankt!

AlexOudersnl schreef op 04-03-2022 om 08:42:

[..]

Je kan via dezelfde knop waarmee je een topic hebt geblokkeerd een topic ook weer deblokkeren, alleen is het niet makkelijk om in een topic te komen als je hem niet ziet...

Als je de link naar de topic hebt dan kan je er wel bij, maar er is geen overzicht van geblokkeerde topics of iets dergelijks. Je kan overwegen om even uit te loggen en dan te zoeken, en terwijl je 'in' de topic zit in te loggen, dan zou je hem moeten kunnen deblokkeren.

Als je er niet uitkomt kan je ook even een PB sturen (met de titel of wat er op lijkt), dan kan ik kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Oke, bedankt voor de tip!

BeneficialJay65

BeneficialJay65

04-03-2022 om 18:24

Ik zoek een topic, de precieze titel weet ik niet maar het ging over “paardrijden op volwassen leeftijd, voor elk niveau”. In de zoekbalk kom ik alleen maar andere dingen tegen.

letterlijk

letterlijk

Moderator

04-03-2022 om 18:28

Caramelzeezoutchocola schreef op 04-03-2022 om 18:24:

Ik zoek een topic, de precieze titel weet ik niet maar het ging over “paardrijden op volwassen leeftijd, voor elk niveau”. In de zoekbalk kom ik alleen maar andere dingen tegen.

https://www.viafora.nl/forum/sport-en-bewegen/paardenliefhebbers-kom-buurten?page=1#23

Bedoel je deze? De titel die jij zegt is volgens mij op viva.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.