Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

02-03-2022 om 07:33

Friezinnetje schreef op 02-03-2022 om 07:09:

ik vind de zoekfunctie hier niet goed werken trouwens. Als ik iets zoek kom ik eigenlijk steevast uit op topics van het OO-forum

Wat raar, ik niet. Ik gebruik het eigenlijk nooit, maar heb even getest met wat nu actuele termen. Kan het met je zoektermen te maken hebben? Alle forum-kinderonderwerpen staan immers op beide fora. En OO heeft naast het forum ook een website waar regelmatig artikelen geplaatst worden. Dat hebben "wij" natuurlijk niet.

Friezinnetje schreef op 02-03-2022 om 07:09:

ik vind de zoekfunctie hier niet goed werken trouwens. Als ik iets zoek kom ik eigenlijk steevast uit op topics van het OO-forum

Dat heb ik ook. Ik vind zo nooit wat ik zoek en ik zoek nooit onderwerpen die met kinderen te maken hebben.

Coreopsis schreef op 02-03-2022 om 07:33:

[..]

Wat raar, ik niet. Ik gebruik het eigenlijk nooit, maar heb even getest met wat nu actuele termen. Kan het met je zoektermen te maken hebben? Alle forum-kinderonderwerpen staan immers op beide fora. En OO heeft naast het forum ook een website waar regelmatig artikelen geplaatst worden. Dat hebben "wij" natuurlijk niet.

vorige week formule 1 max verstappen. Komt het topic niet naar boven. 

En al vaker gehad, dat er echt topics boven komen, die niets met het onderwerp te maken hebben

Is er nog een kans dat de kleur roze vervangen gaat worden door iets anders? 

Ik heb absoluut geen problemen met het roze. Dus als jullie er over nadenken, doe dan alsjeblieft een poll met de opties. Dan kan ik tegen stemmen

redbulletje schreef op 02-03-2022 om 10:19:

Is er nog een kans dat de kleur roze vervangen gaat worden door iets anders?

Zo veel roze is er toch niet. Het is bij mij vooral grijs.

Maar die roze knoppen... Ik had ooit in 't begin de suggestie sage-groen gedaan en daar waren veel positieve reacties op. Snap echt de kleur roze niet voor een volwassenforum. Zou graag wat warmere gezelligere kleuren zien. Warme geeltinten ook prima. 

redbulletje schreef op 02-03-2022 om 11:00:

Maar die roze knoppen... Ik had ooit in 't begin de suggestie sage-groen gedaan en daar waren veel positieve reacties op. Snap echt de kleur roze niet voor een volwassenforum. Zou graag wat warmere gezelligere kleuren zien. Warme geeltinten ook prima.

Saliegroen vind ik nu niet echt een gezellige kleur, maar behoorlijk koud en grouw. En aan de kleur geel heb ik echt een hekel.

En dit is nu ook niet echt een kinderlijke zoete roze. Zekerin combi met het grijs en strakke vind ikhet een volwassen uitstraling hebben.

Sage groen is een mooie kleur maar het contrasteert niet genoeg met grijs. Die combi wordt een beetje saai en somber.

Oh, ben mosterd zie ik.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

02-03-2022 om 11:55

ik vind saliegroen en geel mooie kleuren, maar voor de leesbaarheid lijkt me dat een drama. Veel te weinig contrast met grijs en wit.

Dus mocht er echt over nagedacht gaan worden, graag wel goed contrasterende kleuren 🤓 

Friezinnetje schreef op 02-03-2022 om 07:36:

[..]

vorige week formule 1 max verstappen. Komt het topic niet naar boven.

En al vaker gehad, dat er echt topics boven komen, die niets met het onderwerp te maken hebben

Hmm, raar, als ik op formule 1 of formule 1 max verstappen zoek dan vind ik het formule 1 topic gewoon (en ook deze nu..). Heb je nog wat andere (actuele) voorbeelden?

redbulletje schreef op 02-03-2022 om 10:19:

Is er nog een kans dat de kleur roze vervangen gaat worden door iets anders?

Eerlijk gezegd, momenteel niet. Mogelijk dat we de kleuren kunnen heroverwegen als we het hele design op de schop nemen, maar voor nu zal deze kleurstelling zo blijven.

Qua design en kleuren zijn we bezig geweest met een donkere modus maar daar gaat helaas meer tijd in zitten dan vooraf verwacht dus duurt nog even voordat die af is.

AlexOudersnl schreef op 03-03-2022 om 09:54:

[..]

Hmm, raar, als ik op formule 1 of formule 1 max verstappen zoek dan vind ik het formule 1 topic gewoon (en ook deze nu..). Heb je nog wat andere (actuele) voorbeelden?



Ik heb even een voorbeeld gezocht. Als ik bijvoorbeeld op "akkefietje" zoek, vind ik het topic hieronder met akkefietje in de titel niet, wel een aantal andere topics. Ik zou wel verwachten het zo te kunnen vinden.

https://www.ouders.nl/forum/5-basisschoolleeftijd/akkefietje-buurmeisje-pakt-spel-af-correct-gehandeld?page=1#36

En dit topic verschijnt dan wel weer in de resultaten nu.

Rondstruiner schreef op 03-03-2022 om 10:15:

[..]

Ik heb even een voorbeeld gezocht. Als ik bijvoorbeeld op "akkefietje" zoek, vind ik het topic hieronder met akkefietje in de titel niet, wel een aantal andere topics. Ik zou wel verwachten het zo te kunnen vinden.

https://www.ouders.nl/forum/5-basisschoolleeftijd/akkefietje-buurmeisje-pakt-spel-af-correct-gehandeld?page=1#36

Het kan zomaar zijn dat hij niet zoekt in de titel maar alleen in de inhoud... Is iets wat ik later even moet uitzoeken.

AlexOudersnl schreef op 03-03-2022 om 10:55:

[..]

Het kan zomaar zijn dat hij niet zoekt in de titel maar alleen in de inhoud... Is iets wat ik later even moet uitzoeken.

Ik zoek vaak op iets dat ik me herinner uit de topictitel, dus dat zou goed kunnen dan ja.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.