Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


Ik weet dat je uit je lijst met "gereageerd" topics kunt verwijderen. 

Maar ik zie die optie niet bij de lijst favoriet. 

Kan dat daar niet? Of kijk ik er overheen?



Edit: Ik snap het al. Stom stom stom .... 

 Kwestie van nogmaals op het sterretje drukken.

Zoals je er aan komt, kom je er ook weer van af. 

MidasWolf schreef op 21-12-2021 om 22:30:

Zou het ook mogelijk kunnen worden om plaatjes/afbeeldingen/foto’s vanaf je eigen laptop, telefoon, tablet te plaatsen.


dit zou gewèldig zijn als dat kan!!

En wat ik nog steeds zo raar vind, waarom begint de eerste zin van elke post niet automatisch met een hoofdletter? Zie hierboven. Volgens mij was het ook al eerder genoemd.

Metallover schreef op 22-12-2021 om 14:48:

[..]


dit zou gewèldig zijn als dat kan!!

En wat ik nog steeds zo raar vind, waarom begint de eerste zin van elke post niet automatisch met een hoofdletter? Zie hierboven. Volgens mij was het ook al eerder genoemd.

Dat heeft met het gebruikte programma te maken. Dat kunnen ze zelf niet wijzigen.

Althans kan me herinneren dat dat toen is uitgelegd 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

22-12-2021 om 14:56

MidasWolf schreef op 21-12-2021 om 22:30:

Zou het ook mogelijk kunnen worden om plaatjes/afbeeldingen/foto’s vanaf je eigen laptop, telefoon, tablet te plaatsen.

Alex heeft geloof ik ooit geantwoord dat dat niet kan, omdat al die afbeelding dan op hun server zouden moeten worden opgeslagen. Dat kost veel te veel capaciteit. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

22-12-2021 om 21:53

Coreopsis schreef op 22-12-2021 om 14:56:

[..]

Alex heeft geloof ik ooit geantwoord dat dat niet kan, omdat al die afbeelding dan op hun server zouden moeten worden opgeslagen. Dat kost veel te veel capaciteit.

Staat zelfs nog in de OP.



Zal niet geïmplementeerd worden

  • Foto's kunnen uploaden bij reacties (i.p.v. alleen als linkje)



DistinctMarten43

DistinctMarten43

22-12-2021 om 22:47

Elke keer als ik dit forum open, moet ik die cookies aanvaarden. Al een tijdje. Lukt dat niet om dat te verwijderen?

Coreopsis schreef op 22-12-2021 om 14:56:

[..]

Alex heeft geloof ik ooit geantwoord dat dat niet kan, omdat al die afbeelding dan op hun server zouden moeten worden opgeslagen. Dat kost veel te veel capaciteit.


ah dat had ik gemist. Dankje!

Het kan zijn dat ik het niet gezien heb, maar ik heb Herfstappeltaart al even niet meer gelezen op het forum.



MidasWolf schreef op 08-01-2022 om 15:59:

Het kan zijn dat ik het niet gezien heb, maar ik heb Herfstappeltaart al even niet meer gelezen op het forum.



Oh, nou je het zegt, inderdaad!

ScarceKudu74

ScarceKudu74

09-01-2022 om 00:00

MidasWolf schreef op 08-01-2022 om 15:59:

Het kan zijn dat ik het niet gezien heb, maar ik heb Herfstappeltaart al even niet meer gelezen op het forum.



Ik zag haar gisteren nog geloof ik. Weet 't niet zeker 🤔

Kan er een mogelijkheid komen voor polls waarbij je meer dan één optie kunt aanvinken?

BrightEchidna89

BrightEchidna89

01-03-2022 om 22:34

Is er een mogelijkheid dat er een optie komt om binnen je profiel te scrollen tussen al de topics die je geopend hebt, ipv slechts de vijf recente te tonen?
Ben zelf nu op zoek naar een ouder topic dat ik heb geopend maar vind dit niet via de zoekfunctie en evenmin via google. 

Valdemar schreef op 01-03-2022 om 22:34:

Is er een mogelijkheid dat er een optie komt om binnen je profiel te scrollen tussen al de topics die je geopend hebt, ipv slechts de vijf recente te tonen?
Ben zelf nu op zoek naar een ouder topic dat ik heb geopend maar vind dit niet via de zoekfunctie en evenmin via google.

Bovenin je scherm staan 3 tabbladen: Gereageerd | Favorieten | Jouw topics. Bij elk van hen kan je 'Meer bekijken'. Kan je het niet via die route doen?

(overigens kan de volgorde van die tabbladen bij jou anders staan, je kan de volgorde zelf aanpassen).

BrightEchidna89

BrightEchidna89

01-03-2022 om 23:15

Courage schreef op 01-03-2022 om 22:41:

[..]

Bovenin je scherm staan 3 tabbladen: Gereageerd | Favorieten | Jouw topics. Bij elk van hen kan je 'Meer bekijken'. Kan je het niet via die route doen?

(overigens kan de volgorde van die tabbladen bij jou anders staan, je kan de volgorde zelf aanpassen).

Hartelijk bedankt, daar heb ik compleet over gekeken. 

ik vind de zoekfunctie hier niet goed werken trouwens. Als ik iets zoek kom ik eigenlijk steevast uit op topics van  het OO-forum

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.