Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


Lollypopje schreef op 10-12-2021 om 11:54:

[..]

Dat kan het eerste halfuur na plaatsen. Daarna kun je eventuele wijzigingen door de mods laten doen via het uitroepteken.

Dit gaan ze ook niet wijzigen, maar voorspelfouten is dat meestal wel genoeg

Ja, ik las vanmorgen een bericht van mezelf terug, en zag dat ik een zin niet met een hoofdletter was begonnen. KAN natuurlijk ECHT niet , maar ja, ik kan het niet meer wijzigen. 

Lotte35 schreef op 10-12-2021 om 11:59:

[..]

Ja, ik las vanmorgen een bericht van mezelf terug, en zag dat ik een zin niet met een hoofdletter was begonnen. KAN natuurlijk ECHT niet , maar ja, ik kan het niet meer wijzigen.

Ach er zijn ergere dingen. Zolang je niet me huis schrijft, valt het mij in elk geval zelden op

Lollypopje schreef op 10-12-2021 om 11:54:

[..]


Dit gaan ze ook niet wijzigen, maar voorspelfouten is dat meestal wel genoeg

Misschien iets minder op de sekspijler posten Lollypopje 😉😂😂

Kersje schreef op 10-12-2021 om 14:44:

[..]

Misschien iets minder op de sekspijler posten Lollypopje 😉😂😂

Neejoh, dat zijn spelfouten die je voorspelt. Duhhh

De tekst van een geblokkeerde gebruiker zie ik niet en dat is fijne optie. Is het mogelijk dat als een geblokkeerde gebruiker gequoted wordt, ik die quote ook niet zie . . . ? Of is dat niet haalbaar (techniek of moeite)?

gr Angela

Lollypopje schreef op 10-12-2021 om 14:50:

[..]

Neejoh, dat zijn spelfouten die je voorspelt. Duhhh

Dat dacht ik dus ook 😂😂😂

Angela1967 schreef op 17-12-2021 om 07:58:

De tekst van een geblokkeerde gebruiker zie ik niet en dat is fijne optie. Is het mogelijk dat als een geblokkeerde gebruiker gequoted wordt, ik die quote ook niet zie . . . ? Of is dat niet haalbaar (techniek of moeite)?

gr Angela

Ik denk dat het dan lastig lezen word om te beoordelen waar iemands reactie op is gebaseerd.

Merel27 schreef op 17-12-2021 om 15:55:

[..]

Ik denk dat het dan lastig lezen word om te beoordelen waar iemands reactie op is gebaseerd.

ik stel me voor dat je altijd nog kunt klikken om het wel te zien, zo werkt het namelijk ook met de postings zelf die geblokkeerd zijn. Vandaar mijn vraag. Maar het feit dat je iets quote betekent dat het technisch misschien moeilijker is om bij te houden van wie die quote is. En dan kan het dus misschien niet . . Maar het is 'nice to have' wat mij betreft, dus ik hoor het wel.

gr Angela

Ik mis Rachel, werd hier eerder ook al naar gevraagd. 
Nog steeds geen duidelijkheid? 
Weet iemand hier meer van? 

TanSwallow86

TanSwallow86

19-12-2021 om 18:44

Brienne schreef op 19-12-2021 om 18:40:

Ik mis Rachel, werd hier eerder ook al naar gevraagd.
Nog steeds geen duidelijkheid?
Weet iemand hier meer van?

Misschien heeft ze een forum pauze genomen. Je hoeft niet iedere poep en een scheet te vermelden. Misschien heeft ze geen behoefte om dat te melden.

Ik denk ook niet dat de mods het antwoord weten en als ze het wel weten zullen ze het niet delen. Zou ik overigens ook niet doen als ik het wist. Als ze wilde dat we het wisten, dan had ze het wel gemeld is mijn insteek. Hoe jammer ook

Jullie hebben gelijk hoor. 
Wou gewoon even een 'shout out' doen. 

Brienne schreef op 19-12-2021 om 18:40:

Ik mis Rachel, werd hier eerder ook al naar gevraagd.
Nog steeds geen duidelijkheid?
Weet iemand hier meer van?

Is zij niet de nieuwe mod Abigail ofzoiets? Die heeft een zelfde avatar. 


Laat maar. Ik heb al gehoord dat er al eerder een antwoord op gegeven is. Jammer!

Is het mogelijk om een onderschrift te krijgen? Naar aanleiding van het Whamaggedon topic: we zouden het leuk vinden om de eeuwige roem van de overlevenden te kunnen vastleggen in een onderschrift  

Zou het ook mogelijk kunnen worden om plaatjes/afbeeldingen/foto’s vanaf je eigen laptop, telefoon, tablet te plaatsen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.