Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


Bij het aanmaken van een nieuw topic zie ik staan nieuwe discussie.
Zou het een idee zijn om daar:
Topic starten/Topic beginnen van te maken. Naar mijn idee dekt dat de lading net wat meer.

Ja mij staat dat ook zo tegen, totaal geen zin in discussie.

Resetta schreef op 07-12-2021 om 20:41:

Ja mij staat dat ook zo tegen, totaal geen zin in discussie.

Het is een discussieforum

Gr Angela

zou de knop 'gesprek verwijderen' bij pb's verplaatst kunnen worden naar boven het tekstveld?

Ik heb er nu al meerdere keren per ongeluk opgeklikt als ik wilde versturen en er gaat vast een keer komen dat ik mijn duffe harses daarna nog een keer doorklik

Angela1967 schreef op 07-12-2021 om 22:20:

[..]

Het is een discussieforum

Gr Angela

Het is een forum, niet specifiek een discussieforum volgens mij.

Dus er kan gediscussieerd worden, maar er zijn ook heel veel topics waar dat niet gebeurd. Dan is het woord topic gebruiken veel multifunctioneler.

Ik stem ook voor topic ipv discussie

Lollypopje schreef op 07-12-2021 om 22:26:

[..]

Het is een forum, niet specifiek een discussieforum volgens mij.

Dus er kan gediscussieerd worden, maar er zijn ook heel veel topics waar dat niet gebeurd. Dan is het woord topic gebruiken veel multifunctioneler.

Als je dat loslaat krijg je de situatie dat er gezegd wordt: dit item is niet bedoeld voor discussie want het is een theekrans topic forum. Andersom is veel interessanter want als iets geen discussie oproept dan is het kennelijk iets tams en kottert het fijn voort als men dat wil.  Als het wel discussie oproept dan kan het tenminste niet afgekapt worden. Je weet dan waar je aan begint als je hier iets plaatst.

Gr Angela

Angela1967 schreef op 07-12-2021 om 22:45:

[..]

Als je dat loslaat krijg je de situatie dat er gezegd wordt: dit item is niet bedoeld voor discussie want het is een theekrans topic forum. Andersom is veel interessanter want als iets geen discussie oproept dan is het kennelijk iets tams en kottert het fijn voort als men dat wil. Als het wel discussie oproept dan kan het tenminste niet afgekapt worden. Je weet dan waar je aan begint als je hier iets plaatst.

Gr Angela


Waar heb ik gezegd dat dit een theekrans topic forum is?

Dat iets geen discussieforum heet, betekent niet dat er geen discussies mogen zijn.

Het betekent juist dat er ruimte is voor discussies en theekransen.

Lollypopje schreef op 07-12-2021 om 22:47:

[..]


Waar heb ik gezegd dat dit een theekrans topic forum is?

Dat iets geen discussieforum heet, betekent niet dat er geen discussies mogen zijn.

Het betekent juist dat er ruimte is voor discussies en theekransen.

Ik zou zeggen, scherp aan de wind blijven zeilen!

Gr Angela

Ik ben het met je eens hoor Angela

Het is vast al gevraagd, maar is er ook de mogelijkheid een bericht nadat je het hebt geplaatst nog aan te passen, om bijvoorbeeld spelfouten te verbeteren? Ik kan het niet vinden.

Oh, ik zie bij dit bericht opeens wel het potloodje staan. 
Bij een vorig bericht niet.
Apart.

Maar goed, vraag beantwoord dus.

Lotte35 schreef op 10-12-2021 om 11:51:

Het is vast al gevraagd, maar is er ook de mogelijkheid een bericht nadat je het hebt geplaatst nog aan te passen, om bijvoorbeeld spelfouten te verbeteren? Ik kan het niet vinden.

Dat kan je gewoon binnen 30 minuten. Behalve de titel kun je niet zelf wijzigen maar als je op 't uitroepteken klikt doet een mod dat op verzoek voor je. 

redbulletje schreef op 10-12-2021 om 11:53:

[..]

Dat kan je gewoon binnen 30 minuten. Behalve de titel kun je niet zelf wijzigen maar als je op 't uitroepteken klikt doet een mod dat op verzoek voor je.

Oooh, dan snap ik het!

Dank je.

Lotte35 schreef op 10-12-2021 om 11:52:

Oh, ik zie bij dit bericht opeens wel het potloodje staan.
Bij een vorig bericht niet.
Apart.

Maar goed, vraag beantwoord dus.

Dat kan het eerste halfuur na plaatsen. Daarna kun je eventuele wijzigingen door de mods laten doen via het uitroepteken.

Dit gaan ze ook niet wijzigen, maar voorspelfouten is dat meestal wel genoeg

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.