Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


OrganicDeer76

OrganicDeer76

13-11-2021 om 18:50

Coreopsis schreef op 13-11-2021 om 18:42:

[..]

Bovenaan elke pijler/rubriek kun je de namen van de bijbehorende mods vinden. En als je hun posts bekijkt zie je dat ze gewoon herkenbaar als mod zijn.

Kan het niet eens worden. Forummers worden opeens mod en 2 weg en dag later 2 nieuw. Maakt niet uit natuurlijk maar dacht vanwege bovenstaande post dat dat de reden was. En trouwens ze mogen onder mod en eigen alias schrijven hoor. 

Ik wist niet eens dat je kon liken zonder ingelogd te zijn gemiste kans  
Lijkt mij ook niet meer dan normaal dus een goede verbetering 

Keetie schreef op 13-11-2021 om 18:50:

[..]

Kan het niet eens worden. Forummers worden opeens mod en 2 weg en dag later 2 nieuw. Maakt niet uit natuurlijk maar dacht vanwege bovenstaande post dat dat de reden was. En trouwens ze mogen onder mod en eigen alias schrijven hoor.

Ik ga hier geen uitspraken over doen. Als ik dingen nu bevestig of juist ontkracht en op andere momenten geen uitspraak wil doen kan dat dan ook weer iets impliceren. Helaas, geen antwoord op je vraag maar hoop dat je er begrip voor hebt.

OrganicDeer76

OrganicDeer76

15-11-2021 om 10:26

AlexOudersnl schreef op 15-11-2021 om 10:19:

[..]

Ik ga hier geen uitspraken over doen. Als ik dingen nu bevestig of juist ontkracht en op andere momenten geen uitspraak wil doen kan dat dan ook weer iets impliceren. Helaas, geen antwoord op je vraag maar hoop dat je er begrip voor hebt.

Ik begrijp het! 

In de loop / tegen het einde van de dag zullen we wat dingen wijzigen m.b.t. de advertenties. We hopen natuurlijk dat dit vlekkeloos verloopt maar als er toch iets niet goed lijkt te gaan, meld het gerust in het Bugs meld topic:
https://www.viafora.nl/forum/over-het-forum/bugs-meld-topic

Ik vind de aanpassingen in de Rubriek namen geen verbetering. De rubrieken waren al moeilijk leesbaar omdat ze op een foto achtergrond staan die verder ook geen witte fade-out heeft (en de letters zelf ook niet). Maar nu staan er ook nog twee banden onder met de meest recente topics. Ik vind het een erg drukke onoverzichtelijke bedoening en nodigt niet uit om even snel op een rubriek te klikken, waar het eigenlijk voor bedoeld was.

in een discussie ooit bladzijden meegelezen. Nu blijkt ik 30+ bladzijden achter te lopen. Ik zou graag willen dat ik boven bij de bladzijde-nummers op de puntjes kan klikken en dan bladzijde-vijfvoordelaatste kan intikken ipv handmatig daarheen klikken of naar de laatste en dan vijf keer eerdere bladzijde aanklikken.

Beetje Luxewens 
Op laptop kan ik (misschien) wel URL aanpassen, maar op andere device niet dus dan klik ik een eind weg..

Zoals Beertjelief al opmerkte in het Feedback op moderatie topic is het sinds gister mogelijk om gesprekken uit je persoonlijke berichten inbox te verwijderen. Het werkt een beetje zoals e-mails: je kan een gesprek uit je eigen inbox verwijderen, maar dan blijft hij nog wel staan in de inbox van de andere gebruiker (totdat die het gesprek ook verwijderd).
Daarnaast ziet de andere gebruiker ook dat je het gesprek hebt verwijderd (en is het voor hen niet meer mogelijk om berichten in dat gesprek te sturen).

Glamourlama schreef op 18-11-2021 om 13:16:

Ik vind de aanpassingen in de Rubriek namen geen verbetering. De rubrieken waren al moeilijk leesbaar omdat ze op een foto achtergrond staan die verder ook geen witte fade-out heeft (en de letters zelf ook niet). Maar nu staan er ook nog twee banden onder met de meest recente topics. Ik vind het een erg drukke onoverzichtelijke bedoening en nodigt niet uit om even snel op een rubriek te klikken, waar het eigenlijk voor bedoeld was.

Hmm, we hebben bewust de namen toegevoegd op mobiel (op desktop waren die al zichtbaar) zodat het juist meer uitnodigt om door te klikken omdat je de meest recente onderwerpen ziet.

Gebruikte je die knoppen vooral om tussen rubrieken te wisselen, of ging je altijd eerst direct naar een rubriek toe als je op Viafora kwam? Zou het bijv. helpen als je bij dat blok met de linkjes "Terug naar forum" een "ga naar rubriek <selectieveld>" optie komt?

Vf_Watervrouw schreef op 19-11-2021 om 13:42:

in een discussie ooit bladzijden meegelezen. Nu blijkt ik 30+ bladzijden achter te lopen. Ik zou graag willen dat ik boven bij de bladzijde-nummers op de puntjes kan klikken en dan bladzijde-vijfvoordelaatste kan intikken ipv handmatig daarheen klikken of naar de laatste en dan vijf keer eerdere bladzijde aanklikken.

Yes, is in ontwikkeling

Vf_Watervrouw schreef op 19-11-2021 om 13:42:

in een discussie ooit bladzijden meegelezen. Nu blijkt ik 30+ bladzijden achter te lopen. Ik zou graag willen dat ik boven bij de bladzijde-nummers op de puntjes kan klikken en dan bladzijde-vijfvoordelaatste kan intikken ipv handmatig daarheen klikken of naar de laatste en dan vijf keer eerdere bladzijde aanklikken.

Beetje Luxewens
Op laptop kan ik (misschien) wel URL aanpassen, maar op andere device niet dus dan klik ik een eind weg..

En dit is nu geïmplementeerd! Klik op de knop van de huidige pagina, en je krijgt een klein formuliertje waar je een pagina nummer kan invullen.

AlexOudersnl schreef op 03-12-2021 om 13:25:

[..]

En dit is nu geïmplementeerd! Klik op de knop van de huidige pagina, en je krijgt een klein formuliertje waar je een pagina nummer kan invullen.

Jullie zijn geweldig 😍

AlexOudersnl schreef op 03-12-2021 om 13:25:

[..]

En dit is nu geïmplementeerd! Klik op de knop van de huidige pagina, en je krijgt een klein formuliertje waar je een pagina nummer kan invullen.

Oh ik zie het, superhandig!

AlexOudersnl schreef op 03-12-2021 om 13:25:

[..]

En dit is nu geïmplementeerd! Klik op de knop van de huidige pagina, en je krijgt een klein formuliertje waar je een pagina nummer kan invullen.

gaaf!

Nav van de leuke dinerbon actie bedacht ik me dat 't leuk zou zijn als je in je profiel kunt zien hoeveel posts je gemiddeld per dag doet. 

Ik mis nog de emoticon die weg duikt wanneer er een tomaat over heen wordt gegooid.

Heel belangrijk nee, leuk ja(vind ik dan).

Is het mogelijk om je avatar te verwijderen, en dat je dan weer zo'n standaard avatar krijgt? Ik zie alleen de optie om hem te veranderen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.