Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

16-09-2021 om 16:30

Caramelzeezoutchocola schreef op 16-09-2021 om 16:16:

Ik heb je gemeld en ook bij de mod en gelukkig had ik daar een reactie gehad dat het niet klopte en niet netjes was. Maar het had jou en die ander gesierd om je excuus te maken en de gemene opmerking in te trekken.

Infobericht; verwijderd ivm op de man, maatregelen getroffen.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

16-09-2021 om 16:36

Caramelzeezoutchocola schreef op 16-09-2021 om 11:53:

[..]

Dat vind ik niet zo gek op een forum waarbij mensen vals beschuldigd worden van dubbelnicken etc, je jaagt mensen weg op deze manier. Niet jij maar Nose en nog een ander.

Infobericht: verwijderd ivm op de man, maatregelen getroffen.

DistinctMarten43

DistinctMarten43

16-09-2021 om 16:41

Nose schreef op 16-09-2021 om 13:14:

Er mist een discussie topic. Als mensen vragen hebben en iemand begrijpt deze niet of heeft eventuele aanvullende vragen kun je als Mod dit eenzijdig afkappen bij wijze. Het is dan niet altijd zuigen wat iemand doet of expres door vragen. Het merendeels zijn hier volwassen mensen en het is dan jammer dat er van een kant een discussie (mits netjes gecommuniceerd) gesloten word. Dan kan een andere forummer of iets toelichting geven.

Yep. Dat mis ik heel erg. 

Ik post niet veel meer omdat ik dat afkappen echt niet fijn vind. Dan kan je nergens meer heen.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

16-09-2021 om 17:13

Mods kan een discussie topic? Uiteraard binnen jullie regels. 

Eens met Doornroosje en de quote van Nose. En om on topic te blijven wil ik er dus eigenlijk aan toevoegen dat ik de ruimte om te reageren mis. De teugels staan te strak en de mogelijkheid om in gesprek te gaan, met mods maar ook met andere 'gewone formmers', wordt lastig.

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

16-09-2021 om 19:53

Regendrup. schreef op 16-09-2021 om 16:24:

Nieuwe leden. Nieuwe topics. Dat mis ik wel echt de laatste tijd.

Kunnen jullie cijfers geven hierover?

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

16-09-2021 om 20:26

Hoort eigenlijk in het topic 'wat ik niet begrijp' denk ik, maar ik snap niet dat hierboven berichten geknipt zijn en het bericht op de vorige pagina niet. Dus om on-topic te gaan: wat er mist op het forum is rechtlijnigheid.

Het is heel jammer dat we een beetje van het padje af zijn geraakt. Een poosje geleden ging het discussiëren echt fijn hier, best pittig af en toe maar het bleef netjes en respectvol.

Ik vraag me af wat er veranderd is dat maakt dat forummers zich geremd voelen en er 'minder mag'. Zal er ook meer gestaft worden?

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

16-09-2021 om 22:07

Ik herinner me de discussies aan het begin dat het hier zo kumbaya was. Maar het lijkt erop alsof daar nu weinig meer van over is.

het valt me wel op dat het dezelfde mensen zijn die er over klagen. Gaan er gebruikers weg omdat er klagers zijn? 

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

16-09-2021 om 22:17

Ik klaag er niet over maar ik constateer wel dingen.

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

16-09-2021 om 22:19

Voor het lijstje in de OP: verwijderen van PB's.
(waarom kan dat eigenlijk niet?)

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

16-09-2021 om 22:27

Angela1967 schreef op 16-09-2021 om 22:09:

het valt me wel op dat het dezelfde mensen zijn die er over klagen. Gaan er gebruikers weg omdat er klagers zijn?

Meteen als "klagers" bestempelen vind ik beetje vreemd. Ik lees kritische gebruikers die vragen stellen maar niet altijd antwoord krijgen. Er is volgens mij maar een relatief kleine actieve groep, dus dan vallen bepaalde namen je misschien sneller op?

(ps ik herkende je bijna niet zonder de "groet")

ShaunTheSheep schreef op 16-09-2021 om 22:27:

[..]

Meteen als "klagers" bestempelen vind ik beetje vreemd. Ik lees kritische gebruikers die vragen stellen maar niet altijd antwoord krijgen. Er is volgens mij maar een relatief kleine actieve groep, dus dan vallen bepaalde namen je misschien sneller op?

(ps ik herkende je bijna niet zonder de "groet")

Oh ja vergeten! Zo zie je maar, met een afsluiting blijven namen beter hangen.

Gr Angela

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.