Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

Magnoliatakje schreef op 12-08-2021 om 18:43:

O, echt erg, dacht dat je een vrouw was. Komt door de katten liefde dat ik dat associeer met een vrouw. Sorry LoveCats! zal het niet meer doen

Maakt niet uit. Katjes zijn gewoon heel erg leuk, lief, en onweerstaanbaar!

Magnoliatakje schreef op 12-08-2021 om 18:43:

O, echt erg, dacht dat je een vrouw was. Komt door de katten liefde dat ik dat associeer met een vrouw. Sorry LoveCats! zal het niet meer doen.

LoveCats, misschien kan je genderchirurgie overwegen? 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-08-2021 om 20:33

NinjeTurtle schreef op 12-08-2021 om 20:33:

[..]

LoveCats, misschien kan je genderchirurgie overwegen?

vanaf nu gewoon X

Friezinnetje schreef op 12-08-2021 om 20:33:

[..]

vanaf nu gewoon X

Woke man mens!

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

12-08-2021 om 22:04

LoveCats! schreef op 12-08-2021 om 20:29:

[..]

Maakt niet uit. Katjes zijn gewoon heel erg leuk, lief, en onweerstaanbaar!

Stuur maar een pb, dan geef ik je les in plaatjes plakken 😄

Misschien zie ik het over het hoofd, maar welk moderatortopic is bedoeld voor bv verzoekjes voor:
Wijzigen van tekst na 30 minuten
Verwijderen/sluiten van topics  
Anonimiseren van je account
Etc

Navigeren naar paginanummer binnen topic

Dit kan toch al?
Ik loepte mezelf zojuist, dan kan het niet. Dat was wel jammer want ik was op zoek naar iets en ergens wat ik een tijd geleden had gepost. 
Dat moet je steeds op oudere berichten klikken

NinjeTurtle schreef op 13-08-2021 om 06:49:

Misschien zie ik het over het hoofd, maar welk moderatortopic is bedoeld voor bv verzoekjes voor:
Etc

1. Jezelf rapporteren (dat uitroeptekentje)

2. Dat gebeurt niet/nauwelijks volgens mij

3. Geen idee, eventueel ook via jezelf rapporteren

NinjeTurtle schreef op 13-08-2021 om 06:49:

Etc

Daarvoor kun je het beste een bericht sturen naar de moderator. Wie dat is, staat bovenaan de rubriek. Of naar mij 😉

Heidi-Forumbeheer schreef op 13-08-2021 om 08:15:

[..]

Daarvoor kun je het beste een bericht sturen naar de moderator. Wie dat is, staat bovenaan de rubriek. Of naar mij 😉

Nou het was meer een algemene vraag. Als ik een antwoord vraag en krijg in een bericht weet de rest niet hoe het zit. Als verder niemand dat wil weten prima 

Anders is het niet handig hier te zetten hoe het zit?

Het is volgens mij het antwoord op je vraag: voor wijzigen van de tekst na 30 minuten, verwijderen/sluiten van topics, anonimiseren van je account kun je een bericht sturen naar de moderator. Of naar Heidi.

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

13-08-2021 om 11:03

Hannemeike schreef op 13-08-2021 om 10:52:

Het is volgens mij het antwoord op je vraag: voor wijzigen van de tekst na 30 minuten, verwijderen/sluiten van topics, anonimiseren van je account kun je een bericht sturen naar de moderator. Of naar Heidi.

Dit klopt. 😉

Met een kleine toevoeging dat een account op non-actief wordt gezet ipv geanonimiseerd. Dit houdt in dat je berichten nog wel te zien blijven op het forum, maar je gegevens verwijderd worden.

Account of berichten verwijderen

Je kunt jouw account niet zelf verwijderen. Dat kunnen alleen de forumbeheerders en rubriek moderators. Stuur een mail naar [email protected] om je profiel te verwijderen. Overigens zal dan alleen het account verwijderd worden. Niet de bijbehorende berichten. Ook berichten kunnen alleen door de forumbeheerders (of mods) gewijzigd of verwijderd worden. Het (laten) verwijderen van berichten is niet zomaar mogelijk. We doen dat alleen als er dingen in staan die wettelijk verboden zijn, of als er dingen in staan die schadelijk kunnen zijn voor forumdeelnemers die op basis van de tekst persoonlijk herkend zouden kunnen worden.

U2fan schreef op 13-08-2021 om 11:03:

[..]

Dit klopt. 😉

Met een kleine toevoeging dat een account op non-actief wordt gezet ipv geanonimiseerd. Dit houdt in dat je berichten nog wel te zien blijven op het forum, maar je gegevens verwijderd worden.

Precies het omgekeerde van dat andere forum dan

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.