Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

Kersje schreef op 11-08-2021 om 19:00:

[..]

Er is zelfs een topic over

Dat is wel fijn ja, want toen ik hier aan het bijlezen was zag ik zo 2 pagina's vol plaatjesplaktesten. Daar werd gelukkig nog op gereageerd.

Maar het is indd vreemd voor mij om te zien dat er nog steeds mensen zijn  die niet weten hoe. Mijn probleem

Resetta schreef op 11-08-2021 om 19:23:

[..]

Dat is wel fijn ja, want toen ik hier aan het bijlezen was zag ik zo 2 pagina's vol plaatjesplaktesten. Daar werd gelukkig nog op gereageerd.

Maar het is indd vreemd voor mij om te zien dat er nog steeds mensen zijn die niet weten hoe. Mijn probleem

Haha vind ik ook hoor, maar het is soms ook wel lastig om de juiste link te verkrijgen als je een plaatje op Google vindt.

Resetta schreef op 11-08-2021 om 18:48:

[..]

Het is 2021, dan weet je toch ondertussen wel hoe een plaatje te plakken.

Ik weet het ook nog steeds niet gezien Lightshot nog steeds niet wordt ondersteund door het Viafora 

LoveCats! schreef op 12-08-2021 om 10:21:

[..]

Ik weet het ook nog steeds niet gezien Lightshot nog steeds niet wordt ondersteund door het Viafora

De foto moet gewoon online staan ergens. Ik weet niet wat Lightshot is, maar het klinkt als een fotobewerkingsprogramma.

LoveCats! schreef op 12-08-2021 om 10:21:

[..]

Oooh wat erg! Jij bent moderator en volgens mij een man toch? Kom op, duik je Google in.

_melon schreef op 12-08-2021 om 15:40:

[..]

De foto moet gewoon online staan ergens. Ik weet niet wat Lightshot is, maar het klinkt als een fotobewerkingsprogramma.

Lightshot is een screenshotprogramma.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

12-08-2021 om 18:04

LoveCats! schreef op 12-08-2021 om 18:02:

[..]

Ah. Dan snap ik dat je dat niet kunt gebruiken om hier plaatjes te plakken. Want dan moeten ze op het forum ge-upload worden. Dat zou veel te veel serverruimte gaan kosten. Je kunt alleen plaatjes plakken die al elders op het internet staan, dus als een soort link.

Resetta schreef op 12-08-2021 om 17:58:

[..]

Oooh wat erg! Jij bent moderator en volgens mij een man toch? Kom op, duik je Google in.

Wat heeft man hier nou weer mee te maken? Beetje seksistisch.

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

12-08-2021 om 18:17

Mlah! schreef op 12-08-2021 om 18:09:

[..]

Wat heeft man hier nou weer mee te maken? Beetje seksistisch.

Bizar dit inderdaad. 

Leuk toch, een man als moderator.

Resetta schreef op 12-08-2021 om 17:58:

[..]

Mijn mod-functie en mijn geslacht heeft er niet zoveel mee te maken. And for the info, ik ben een man ja. 

O, echt erg, dacht dat je een vrouw was. Komt door de katten liefde dat ik dat associeer met een vrouw. Sorry LoveCats! zal het niet meer doen.

LoveCats! schreef op 12-08-2021 om 18:02:

[..]

Maar daarmee staat het niet online toch? En dat is het hele punt. Komt wel goed, you can do it!

LoveCats! schreef op 12-08-2021 om 18:28:

[..]

Mijn mod-functie en mijn geslacht heeft er niet zoveel mee te maken. And for the info, ik ben een man ja.

En kun jij als man geen plaatjes plakken?? Bizar!!

ter info. Dat is als grapje bedoeld he

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.