Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

Klopt het dat het probleem met de pop-up ads is opgelost? Ik heb die nog niet gehad vandaag namelijk

Ik mis in de overzichten op de homepage ('jouw forum', 'actieve topics' enzovoort) de datum/tijd van de laatste reactie en liefst ook de auteur van die laatste reactie. Dat zou handig zijn om te kunnen zien of er na mijn reactie of laatste bezoek al is gereageerd. 

Edit: Eigenlijk niet alleen op de homepage, maar gewoon overal

Peaches schreef op 13-07-2021 om 11:25:

Ik mis in de overzichten op de homepage ('jouw forum', 'actieve topics' enzovoort) de datum/tijd van de laatste reactie en liefst ook de auteur van die laatste reactie. Dat zou handig zijn om te kunnen zien of er na mijn reactie of laatste bezoek al is gereageerd.

Edit: Eigenlijk niet alleen op de homepage, maar gewoon overal

Als er in het rood +zoveel reacties staat is er na je laatste bezoek aan het topic gereageerd.

Door wie zou ik trouwens ook handig vinden

Minder bemoeienis van moderators, zeker als een topic gewoon normale koers loopt en niemand lelijk doet. Dan gaan eisen dat je alleen mag specifiek mag antwoorden op de vraag in de OP terwijl wat er besproken word gewoon hartstikke ontopic is en geheel logisch en terecht is, gaat mijn pet te buiten. Kan dat een beetje minder? Dat beperkt ernstig forumplezier en zal de Vivaforummers wegjagen.

Lollypopje schreef op 13-07-2021 om 11:27:

[..]

Als er in het rood +zoveel reacties staat is er na je laatste bezoek aan het topic gereageerd.

Door wie zou ik trouwens ook handig vinden

Op mobiel zou ik dat laatste daar niet willen, veel te weinig plek.

Wel zou ik het fijn vinden om los daarvan een melding te krijgen als iemand je quote, of een overzicht daarvan.

LiefsteFeetje schreef op 13-07-2021 om 11:28:

Minder bemoeienis van moderators, zeker als een topic gewoon normale koers loopt en niemand lelijk doet. Dan gaan eisen dat je alleen mag specifiek mag antwoorden op de vraag in de OP terwijl wat er besproken word gewoon hartstikke ontopic is en geheel logisch en terecht is, gaat mijn pet te buiten. Kan dat een beetje minder? Dat beperkt ernstig forumplezier en zal de Vivaforummers wegjagen.

Berichten zoals dit, liever op de juiste plek zetten: Feedback op de moderatie

Vf_Watervrouw schreef op 13-07-2021 om 10:46:

[..]

Een 'mod-only' mededelingentopic is wel handig.

(bijvoorbeeld) Informatie over pijlerwijzigingen, topicverplaatsingen, bugsoplossingen, keuzes/werkwijzes mbt (laten) wijzigen van openingsposts/reacties etc. etc. en eventueel info over bans. Dat alleen mods daar posten en er dus geen reactiemogelijkheid is voor de gewone forummers

Dat lijkt me een hele goede inderdaad

Heidi-Forumbeheer schreef op 13-07-2021 om 11:36:

[..]

Berichten zoals dit, liever op de juiste plek zetten: Feedback op de moderatie

Zal ik doen! En bedankt voor het meebewegen met ons.

LiefsteFeetje schreef op 13-07-2021 om 11:45:

[..]

Zal ik doen! En bedankt voor het meebewegen met ons.

Het is voor ons ook zoeken en uitproberen maar met rust en respect kunnen we gezamelijk iets moois van Viafora maken. Ben ik van overtuigd.

Jullie hebben het er maar druk mee, ik zou nooit mod kunnen zijn. Ik zou gek worden en niet eens meer reageren 😅🤣🤣

Heidi is een toppertje! 

Sophia_!

Sophia_!

13-07-2021 om 11:51

Rachel. schreef op 13-07-2021 om 11:49:

Jullie hebben het er maar druk mee, ik zou nooit mod kunnen zijn. Ik zou gek worden en niet eens meer reageren 😅🤣🤣

🤣🤣 zou ook niks voor mij zijn. Compleet gestrest zou ik iedereen van het forum gooien ofzo, denk ik. 

Sophia_!

Sophia_!

13-07-2021 om 11:51

_melon schreef op 13-07-2021 om 11:51:

Heidi is een toppertje!

Ja 

Sophia_! schreef op 13-07-2021 om 11:51:

[..]

🤣🤣 zou ook niks voor mij zijn. Compleet gestrest zou ik iedereen van het forum gooien ofzo, denk ik.

Ja zoooo geduld moet je hebben hoor, dit zou niet voor mij weggelegd zijn. Respect🙌😅

Ik heb me ook heel bewust niet aangemeld 😂
Daarom extra veel respect voor wat ze doen. Want wij van Viva vraagt voor hen ook een hele verandering van mindset op moderatiegebied.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.