Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

13-07-2021 om 08:54

Lollypopje schreef op 13-07-2021 om 08:52:

[..]

Dat kun je zelf aanpassen via je instellingen

Goed bezig Lollypopje 

Lollypopje schreef op 13-07-2021 om 08:52:

[..]

Dat kun je zelf aanpassen via je instellingen

Dat weet ik wel, maar ik bedoelde dat het voor mensen die deze mogelijkheid niet opvalt misschien handiger is als het standaard als eerste staat (dus niet dat ze het eerst nog zelf moeten aanpassen via instellingen). Dan heb je namelijk geen behoefte meer die gereageerd nog te gebruiken.

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

13-07-2021 om 08:59

Glamourlama schreef op 13-07-2021 om 08:55:

[..]

Dat weet ik wel, maar ik bedoelde dat het voor mensen die deze mogelijkheid niet opvalt misschien handiger is als het standaard als eerste staat (dus niet dat ze het eerst nog zelf moeten aanpassen via instellingen). Dan heb je namelijk geen behoefte meer die gereageerd nog te gebruiken.

Slimme tijdelijke oplossing Glamourlama totdat de optie wél beschikbaar komt 

ik zou het dan zelf gewoon weer terug zetten naar hoe het nu staat. Lees zelf juist het liefst vanuit gereageerd en favorieten alleen voor waar ik niet op reageer. Houdt het overzichtelijker voor mij

Dus ik zou het dan zelf gewoon weer terug zetten naar hoe het nu staat

Ik zou graag gecategoriseerde topics (de pijlers) ook als tab willen kunnen instellen. Nu staan ze op mobiel helemaal onderaan en ik lees het liefste pijler voor pijler.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

13-07-2021 om 09:43

Dit berichtenvakje is erg klein. En dan ook nog met die opties (smiley, vet, etc.) erin i.p.v. erboven, waardoor je nauwelijks tikruimte hebt. Als je dan terug naar een eerdere zin wilt, klik je steevast op iets wat je niet wilt. Bijvoorbeeld een functie, of reclame die omhoog popt.

Zou dat anders kunnen wellicht?

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

13-07-2021 om 09:45

De kop Psyche en Mentaal: is dat niet twee woorden voor bijna hetzelfde: geest en geestelijk in dit geval?

Hen74 schreef op 13-07-2021 om 09:45:

De kop Psyche en Mentaal: is dat niet twee woorden voor bijna hetzelfde: geest en geestelijk in dit geval?

En waarom is Werk en Opleiding beide met een hoofdletter, maar is bij alle andere topics het tweede of derde onderwerp zonder hoofdletter?

En waarom is Entertainment, Media en cultuur geworden? 

Hen74 schreef op 13-07-2021 om 09:43:

Dit berichtenvakje is erg klein. En dan ook nog met die opties (smiley, vet, etc.) erin i.p.v. erboven, waardoor je nauwelijks tikruimte hebt. Als je dan terug naar een eerdere zin wilt, klik je steevast op iets wat je niet wilt. Bijvoorbeeld een functie, of reclame die omhoog popt.

Zou dat anders kunnen wellicht?

Ja op de telefoon staan de smileys door de tekst heen.

Bij de topics die over kinderen gaan staat er op elke pagina van de topic een banner van Ouders tussen de reacties. Gaan die nog weg? Lijkt me niet nodig om structureel reclame te maken voor je forum bij de forummers zelf. 

_melon schreef op 13-07-2021 om 09:47:

[..]

En waarom is Werk en Opleiding beide met een hoofdletter, maar is bij alle andere topics het tweede of derde onderwerp zonder hoofdletter?

En waarom is Entertainment, Media en cultuur geworden?

Ik vind Media en cultuur eigenlijk leuker. Zie nou opeens topics over kunst en musea, dat kan ik me op Viva niet herinneren. Entertainment gaat voor mijn gevoel alleen over TV-programma's en celebrities, wat me minder interesseert. Media en cultuur is wat breder.

Dan zou ik 't Entertainment & Cultuur noemen. Bij media denk ik vooral aan kranten en socials, niet aan tv-programma's. 

Glamourlama schreef op 13-07-2021 om 09:52:

[..]

Ik vind Media en cultuur eigenlijk leuker. Zie nou opeens topics over kunst en musea, dat kan ik me op Viva niet herinneren. Entertainment gaat voor mijn gevoel alleen over TV-programma's en celebrities, wat me minder interesseert. Media en cultuur is wat breder.

Ik zocht me rot naar de Entertainment pijler gisteren en kon nergens vinden dat het veranderd was, maar misschien heb ik die aankondiging gemist hoor. 

Entertainment en cultuur vind ik ook wel een goede.

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

13-07-2021 om 10:11

essychan schreef op 09-07-2021 om 16:35:

"Hyphenation" (woordafbreking) staat aan in de posts. Dat leest echt irritant, liever gewoon het volledige woord op de nieuwe regel.

Dit zou ik graag uit willen kunnen zetten. Ook wil ik graag mijn posts kunnen schrijven zonder automatische opmaak. Hij maakt bijvoorbeeld hele rare alinea's die je niet meer handmatig kunt veranderen. Ook voeg ik graag zelf code toe zoals kan op phpBB-fora. 

Ter verduidelijking: ik forum uitsluitend mobiel. 

_melon schreef op 13-07-2021 om 09:54:

[..]

, maar misschien heb ik die aankondiging gemist hoor.

Een 'mod-only' mededelingentopic is wel handig.

(bijvoorbeeld) Informatie over pijlerwijzigingen, topicverplaatsingen, bugsoplossingen, keuzes/werkwijzes mbt (laten) wijzigen van openingsposts/reacties etc. etc.  en eventueel info over bans. Dat alleen mods daar posten en er dus geen reactiemogelijkheid is voor de gewone forummers

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.