Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

Coreopsis schreef op 11-07-2021 om 15:40:

[..]

Onder de OP staat een roze knop "naar laatste reactie". Dat is niet helemaal hetzelfde, maar daarmee zit je in ieder geval wel in 1 klik helemaal bij het einde. Voor eerdere reacties moet je dan naar boven scrollen.

Dat is een extra klik. Als ik op een topic heb geklikt wil ik meteen beginnen met teruglezen.

Wellicht dat ik deze functie over het hoofd heb gezien, maar is er al een negeer functie? 

Fat-PumPum schreef op 11-07-2021 om 18:38:

Wellicht dat ik deze functie over het hoofd heb gezien, maar is er al een negeer functie?

nog niet - maar staat in de planning! 

Zo staan deze punten voor de aankomende weken nog op de planning om door te voeren:

• Het kunnen negeren van rubrieken
  • Gebruikers blokkeren

Misschien heb ik er overheen gelezen maar is er al een mogelijkheid om je eigen posts onder elkaar tevoorschijn te halen? Dat zoekt makkelijk om te kijken of er iemand op gereageerd heeft.

Tussenkunstenkitsch schreef op 11-07-2021 om 01:43:

Er kunnen altijd dingen beter, maar ik wil even een groot compliment maken! Dit forum ziet er echt al goed uitn

Helemaal mee eens!

safari schreef op 11-07-2021 om 18:57:

[..]

nog niet - maar staat in de planning!

Zo staan deze punten voor de aankomende weken nog op de planning om door te voeren:

• Het kunnen negeren van rubrieken
  • Gebruikers blokkeren

Hartstikke bedankt voor je snelle reactie! 

Misschien een bantopic aanmaken? Of bestaat dat al? 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

11-07-2021 om 20:08

Glamourlama schreef op 11-07-2021 om 18:30:

[..]

Dat is een extra klik. Als ik op een topic heb geklikt wil ik meteen beginnen met teruglezen.

Als je naar de topics gaat via de tekstwolkjes naast je profiel poppetje, dan kom je in het topic waar je het laatst gebleven was met lezen/weggeklikt hebt.

Herfstappeltaart schreef op 11-07-2021 om 18:58:

Misschien heb ik er overheen gelezen maar is er al een mogelijkheid om je eigen posts onder elkaar tevoorschijn te halen? Dat zoekt makkelijk om te kijken of er iemand op gereageerd heeft.

Goeie! Ik had mezelf op afgeschermd gezet, maar ook als dat niet zo is zie je alleen maar de laatste paar topics waarin je hebt gereageerd.. En dan heeft daarnaast de likefunctie ook niet zoveel zin, als je niet kunt terugvinden welk bericht er nou geliked is.

Sophia_! schreef op 11-07-2021 om 09:21:

[..]

'Huiskamer' is hier de overig pijler.

Ah oké bedankt, die had ik even gemist 

redbulletje schreef op 10-07-2021 om 13:18:

Huiskamer vind ik idd ook een goeie benaming voor kletstopics.

Ik niet. Het klinkt als een pijler over alles wat de inrichting van huiskamers te maken heeft. 

Het nadeel van de naam "huiskamer" is dat er nu heel veel overige topics in "over het forum" worden geopend, terwijl mensen volgens mij niet door hebben dat die gedeeld is met OO. Volgens mij was die pijler daar oorspronkelijk ook meer informatief bedoeld.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

12-07-2021 om 08:58

Lollypopje schreef op 12-07-2021 om 08:42:

Het nadeel van de naam "huiskamer" is dat er nu heel veel overige topics in "over het forum" worden geopend, terwijl mensen volgens mij niet door hebben dat die gedeeld is met OO. Volgens mij was die pijler daar oorspronkelijk ook meer informatief bedoeld.

"Over het forum" wordt sinds dit weekend niet meer gedeeld. Omdat ze bij ouders knetter werden van onze topicdiarree. Alleen de kind/opvoedingpijlers zijn nu volgens mij nog gedeeld. En dat zorgt al voor een tienvoudige drukte daar.

Coreopsis schreef op 12-07-2021 om 08:58:

[..]

"Over het forum" wordt sinds dit weekend niet meer gedeeld. Omdat ze bij ouders knetter werden van onze topicdiarree. Alleen de kind/opvoedingpijlers zijn nu volgens mij nog gedeeld. En dat zorgt al voor een tienvoudige drukte daar.

Coreopsis schreef op 12-07-2021 om 08:58:

[..]

Ahhh dat had ik gemist. Dan maakt het niet uit inderdaad 😜

Juist omdat die gedeeld werd, zat ik me er over te verbazen dat daar zoveel topics werden geopend. Maar dar kun je inderdaad niet tegenhouden. Dan is dit een betere oplossing.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.