Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

BeertjeColargol schreef op 08-07-2021 om 15:09:

Misschien kunnen jullie een topic openen voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen? Of is dat er al en heb ik het niet opgemerkt? Dat lijkt me vooral nu van belang, nu het forum pas geopend is en er veel gebruikers van het Viva Forum komen.

Lijkt me leuk! We kunnen een topic openen daarover toch? 

Rachel. schreef op 10-07-2021 om 09:35:

[..]

Lijkt me leuk! We kunnen een topic openen daarover toch?

goed plan

GroenTuintje schreef op 10-07-2021 om 09:36:

[..]

goed plan

Willen jullie eentje openen? Of zal ik eentje openen? Zo ja, wat zal ik als titel zetten? 

Ik kijk erg uit met titels plaatsen omdat ik op het andere forum wel eens kreeg te horen dat ik geen duidelijke titels plaats.. dus bij deze, suggesties?😅

Rachel. schreef op 10-07-2021 om 09:39:

[..]

Willen jullie eentje openen? Of zal ik eentje openen? Zo ja, wat zal ik als titel zetten?

Ik kijk erg uit met titels plaatsen omdat ik op het andere forum wel eens kreeg te horen dat ik geen duidelijke titels plaats.. dus bij deze, suggesties?😅

als jij het wil openen graag 

"stel jezelf voor in dit topic" oid?

GroenTuintje schreef op 10-07-2021 om 09:40:

[..]

als jij het wil openen graag

"stel jezelf voor in dit topic" oid?

Ja hoor perfect! Ik zal het openen.

Onder welk onderwerp?😅

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

10-07-2021 om 09:44

Rachel. schreef op 10-07-2021 om 09:43:

Onder welk onderwerp?😅

Ik denk dat het wel in de rubriek "over het forum" past.

BeertjeColargol schreef op 10-07-2021 om 09:44:

[..]

Ik denk dat het wel in de rubriek "over het forum" past.

O jeej ik heb onder off-topic gedaan...

achja jullie snappen het punt wel toch😬😅

Coreopsis schreef op 10-07-2021 om 09:30:

[..]

Gebruik je de normale of compacte weergave? (Te wijzigen bij instellingen)

Ik heb het even omgezet maar het maakt geen verschil. De lettergrootte is overal prettig alleen die van de geplaatste berichten is te groot en lijkt ook niet in verhouding met de rest. Vergeleken met datum en tijd onder de nicks bijvoorbeeld, dat is weer heel klein (op de goede manier). Maar zoals gezegd, dit is op de tablet, telefoon is anders. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

10-07-2021 om 10:06

Moxxie schreef op 10-07-2021 om 09:54:

[..]

Ik heb het even omgezet maar het maakt geen verschil. De lettergrootte is overal prettig alleen die van de geplaatste berichten is te groot en lijkt ook niet in verhouding met de rest. Vergeleken met datum en tijd onder de nicks bijvoorbeeld, dat is weer heel klein (op de goede manier). Maar zoals gezegd, dit is op de tablet, telefoon is anders.

Je mag nog geen plaatjes plakken. Maar misschien is het dan handig om een paar screenshots naar de beheerders te sturen? Ik weet dat Alex enorm actief bezig is om van alles bij te schaven.

Coreopsis schreef op 10-07-2021 om 10:06:

[..]

Je mag nog geen plaatjes plakken. Maar misschien is het dan handig om een paar screenshots naar de beheerders te sturen? Ik weet dat Alex enorm actief bezig is om van alles bij te schaven.

Oké dat zal ik morgen even doen want mijn forumtijd is nu om. Dankjewel!

Misschien is het al genoemd, ik kijk hier nu voor het eerst wat rond maar; er is geen loepjesfunctie 😭  !!! Komt dit nog? 

Die was er gisteren nog wel. Misschien hebben ze dat voorlopig weer terug uit gezet? 

Vf_Watervrouw schreef op 10-07-2021 om 09:19:

[..]

Of het klopt weet ik niet, maar het Kindvrijtopic stond eerst in Overig en die naam kan ik zo 123 niet meer vinden, dus ik gok dat de naam is aangepast... Verander het terug of pas het dan aan in Kletsgroepen ofietsdergelijks. Dit als onderscheid tussen specifieke pijlers met concrete vragen of geklessebes over vrekken/minimaliseren/onzekinderengedurendeditschooljaar is voor OO wellicht prettig en ik zou er wel aan kunnen wennen

Oh de naam Huiskamer vind ik ook een goede

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

10-07-2021 om 10:52

Carrie-Bradshaw schreef op 10-07-2021 om 10:29:

Misschien is het al genoemd, ik kijk hier nu voor het eerst wat rond maar; er is geen loepjesfunctie 😭 !!! Komt dit nog?

Die is er wel - klik op de naam van een willekeurig gebruiker.

Maar.... je kunt deze in je profiel uitzetten, en dan kan je niet meer zien in welke topics/weke berichten je geschreven hebt, alleen het totaal aantal reacties.

Maar2... Ook als het niet is uitgezet werkt het niet zo handig, omdat je alleen een lijst topics ziet. Als je daar op klikt ga je wel naar een reactie van die gebruiker, maar slechts 1 per topic. Dus als je veel schrijft is het alsnog lastig loepen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.