Over het forum Over het forum

Over het forum

Wanneer stop jij op Viva? (Gesloten voor reacties)

Wat doen jullie? Blijven jullie bij Viva tot het bittere einde? Zijn jullie meerdere fora aan het uitproberen? Of bevalt het hier zo goed dat dit de nieuwe stek wordt? 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
JumpyTurtle18

JumpyTurtle18

31-07-2021 om 13:30

Red_Velvet schreef op 31-07-2021 om 13:21:

Heb m'n account laten verwijderen. Ik vond sommige users zo zielig giftig dat het voor mij niet meer hoefde. Veel leuker hier. Ik voorspel ook dat ze gradueel een terugval gaan zien in aantal gebruikers en uiteindelijk toch offline zullen gaan.

Nah, diezelfde zielige giftigerds zijn voor een groot deel gewoon meeverhuisd. Plus een aantal permabanners die ik daar ook beslist niet miste.

Maar dat is natuurlijk afhankelijk van wie je zielig giftig vindt.

LaFleurNoire schreef op 31-07-2021 om 13:30:

[..]

Nah, diezelfde zielige giftigerds zijn voor een groot deel gewoon meeverhuisd. Plus een aantal permabanners die ik daar ook beslist niet miste.

Maar dat is natuurlijk afhankelijk van wie je zielig giftig vindt.

Ik heb het hier nog niet zo hard gemerkt, op een paar na die dezelfde nick hebben. Maar die mensen zullen zich wel vervelen hier. Als ze zich zo gedragen spreek ik hen er sowieso op aan. Als iedereen dat doet raken ze het wel beu.

Ik blijf daar nog wel even. Ik zit er al 20 jaar.

Voor de zekerheid me toch maar even hier aangemeld. Viva zou vandaag offline gaan en ik vertrouw het niet. 

Welkom jongens.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-08-2021 om 07:35

Ik bleef ook op Viva hangen maar heb gisteren besloten dat ik daar ook stop. Er is daar geen reet meer aan en bovendien vind ik het stom dat ze eerst zouden stoppen, en mensen moeite hebben gedaan om leuke vervangende fora te maken en dan ineens gaan ze niet stoppen met het forum. En ook weer wel want Viva als naam stopt natuurlijk dus dan gaan ze ergens bij en dan is het niet meer het viva forum. Slaat allemaal nergens op en ik was er gisteren ineens klaar mee.
Blij mee want ik merk dat het hier veel gezelliger is en dat vind ik fijn!

Helemaal klaar mee daar. Gestopt en tijd  voor iets nieuws. Ik was er wel aan toe.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-08-2021 om 13:03

Salomewinterqueen schreef op 02-08-2021 om 12:19:

Helemaal klaar mee daar. Gestopt en tijd voor iets nieuws. Ik was er wel aan toe.

Ik ook...

Ik heb nog mijn account op het Viva forum, maar ik heb daar eigenlijk nooit echt m'n draai gevonden. Ik vind het hier gezelliger, minder negativiteit en ik kijk steeds meer hier en minder bij Viva. Het zou mij ook niet verbazen als het forum alsnog stopt, ik heb het idee dat het al veel minder druk is daar.

Kunnen jullie nog op het Viva forum? 


Als ik nu de link intoets, kom ik op een Flair pagina uit... 

Dinah schreef op 02-08-2021 om 16:40:

Kunnen jullie nog op het Viva forum?

Nee.

De knop 'forum' in de zwarte balk verdween en nu verwijst het door naar een bevroren pagina op Flair.nl

Ik denk dat ik nu stop gezien het forum niet meer werkt.

Dinah schreef op 02-08-2021 om 16:40:

Kunnen jullie nog op het Viva forum?


Als ik nu de link intoets, kom ik op een Flair pagina uit...

Hier ook, hoofdpagina Flair en het forum lijken bij mij door elkaar te lopen.

Dinah schreef op 02-08-2021 om 16:40:

Kunnen jullie nog op het Viva forum?


Als ik nu de link intoets, kom ik op een Flair pagina uit...

Nee dit viel mij ook op. Net ineens. 

Dat Viva forum 'nog even' aanhouden, was wel heel erg even dan! 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.