Over het forum Over het forum

Over het forum

Wanneer stop jij op Viva? (Gesloten voor reacties)

Wat doen jullie? Blijven jullie bij Viva tot het bittere einde? Zijn jullie meerdere fora aan het uitproberen? Of bevalt het hier zo goed dat dit de nieuwe stek wordt? 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MeganRapinoe schreef op 17-07-2021 om 08:11:


Misschien moeten we op Viva in reacties dit forum tippen. Dat je zegt: "Je kunt je vraag ook even op Viafora stellen, misschien krijg je daar nog goeie reacties". Kan me voorstellen dat dat voor topics waar gelijk weer allemaal keiharde reacties komen, best een optie is. Als de TO gebaat is bij wat meer Kumbayaa

Als je dat te vaak/opvallend doet maak je kans op een ban. ...

Via moet aan de slag met advertenties op socials en google, dan komt het vast goed met reacties hier.

MeganRapinoe schreef op 17-07-2021 om 08:22:

[..]


Ja dat dacht ik idd ook al, dat ie voor dit forum nog te specifiek was. De hoeveelheid gebruikers op Viva maakt dat je ook met superspecifieke vragen altijd wel minimaal 10 nuttige reacties kreeg. Dat heb ik op nog geen ander forum gezien. Misschien blijf ik Viva daar wel voor gebruiken, en hier voor meer gezellig kletsen


ik ben trouwens daar nog niet met al mijn nicks op anoniem gegaan, maar ga ik denk ik nog wel doen. De frisse start bevalt me wel.

Met al je nicks? Haha hoeveel had je d’r?

LoveCats! schreef op 17-07-2021 om 07:42:

[..]

Nee. In het topic ''Het forum blijft bestaan'' op Viva zegt Viva dat.

Is het niet een grap?

Glamourlama schreef op 27-07-2021 om 22:57:

[..]

Is het niet een grap?

Wat? Dat Viva blijft bestaan? Nee natuurlijk niet. Het is ook al uitgebreid in de media geweest de laatste dagen (of inmiddels al langer geleden, echt een nieuwtje is het niet meer inmiddels). Of het heel lang zal duren, geen idee, maar in elk geval blijven ze na 1 augustus nog in de lucht. 

Glamourlama schreef op 27-07-2021 om 22:53:

[..]

Met al je nicks? Haha hoeveel had je d’r?


Uhhhmm……vier volgens mij.  


Dan was ik op eentje weer behoorlijk herkenbaar geworden en wilde ik weer wisselen. Ik weet van een paar mensen in de kennissen-/familiekring dat ze ook op VF schreven dus daar was ik altijd erg voorzichtig mee. 

ben er al gestopt. Het zou me niets verbazen als het forum maandag toch offline gaat

juliet64 schreef op 28-07-2021 om 20:10:

[..]

Wat? Dat Viva blijft bestaan? Nee natuurlijk niet. Het is ook al uitgebreid in de media geweest de laatste dagen (of inmiddels al langer geleden, echt een nieuwtje is het niet meer inmiddels). Of het heel lang zal duren, geen idee, maar in elk geval blijven ze na 1 augustus nog in de lucht.

Maar iig niet onder de naam viva

Arya schreef op 29-07-2021 om 16:30:

[..]

Maar iig niet onder de naam viva

Dat had ik dan weer niet begrepen. 

Ik heb mijn account daar laten verwijderen nog voordat aangekondigd werd dat het forum een doorstart zou maken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar een topic opende juist omdat het forum zou stoppen. En met mij zijn er meerdere. Het is jammer dat ze doorstarten want nu hebben ze nog meer werk om alle usernames weer terug te geven of mensen komen gewoon niet meer terug.

Dropje34 schreef op 29-07-2021 om 17:40:

Ik heb mijn account daar laten verwijderen nog voordat aangekondigd werd dat het forum een doorstart zou maken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar een topic opende juist omdat het forum zou stoppen. En met mij zijn er meerdere. Het is jammer dat ze doorstarten want nu hebben ze nog meer werk om alle usernames weer terug te geven of mensen komen gewoon niet meer terug.

Ik heb me ook laten anonimiseren toen ik vernam dat het stopte. Ik heb het hier inmiddels zo naar m'n zin dat ik niet meer terug ga.

Op Viva kon ik niet (meer) meekletsen, ondanks diverse verwoede pogingen. Hier wel. En ik vind het tot nu toe heel gezellig. 

Ik vind het fijn hier, kijk nog wel af en toe op Viva, maar ben iedere keer weer positief verrast als ik hier kom. Zo fijn dat ik automatisch in een topic ga naar waar ik gebleven was! Al lees ik meer dan ik meepraat, vanaf september meer tijd dus dat gaat vast goedkomen! Ik vermoed dat ik dan ook niet meer terug ga naar Viva.

Eigenlijk kom ik alleen nog op Viva om in het roddeltopic te spieken, dat loopt daar nog beter dan hier. Maar ik merk ook dat ik er steeds minder kijk. 
Dat heeft ook veel met de gebruiksvriendelijkheid te maken. Dat ik hier ingelogd blijf bijvoorbeeld waardoor ik makkelijk en snel ergens kan reageren, maar ook dat je als je op een topic klikt uitkomt bij de laatst gelezen post in dat topic. Dat scheelt zoveel zoeken, klikken en scrollen! Heerlijk.

JumpyTurtle18

JumpyTurtle18

31-07-2021 om 13:16

Qua gebruiksvriendelijkheid vind ik het hier fijner. Wat betreft de sfeer; ik zie inmiddels een hoop overeenkomsten met Viva, dus wat dat betreft is het voor mij niet beter hier. Een aantal gepermabanden die daar uiteraard alleen maar om hun zweetvoeten geband zijn kunnen hier hun hart weer ophalen en er zitten hier ook een aantal die ik daar ook al zoveel mogelijk vermeed. 

Heb m'n account laten verwijderen. Ik vond sommige users zo zielig giftig dat het voor mij niet meer hoefde. Veel leuker hier. Ik voorspel ook dat ze gradueel een terugval gaan zien in aantal gebruikers en uiteindelijk toch offline zullen gaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.