Over het forum Over het forum

Over het forum

Viva: Viafora testpanel

Yes! De livegang van Viafora komt steeds dichterbij. Het forum is zo goed als klaar, we zijn sinds vandaag flink aan het testen. So far so good Maar om zeker te zijn dat we niets over het hoofd zien, willen we het forum laten testen door de uiteindelijke leden: jullie dus. Op zoek naar een testpanel! We willen met een klein team van testers de aankomende dagen heel Viafora doorspitten. Wil jij ons helpen om van Viafora het best mogelijke forum te maken? Heb je een kritische blik en valt ieder detail je op?

Mail dan naar [email protected] en geef je op. Sidenote: het testen moet gebeuren tussen 2 en 6 juli. Het is belangrijk dat je er in deze dagen tijd voor hebt. Als alles volgens planning verloopt, willen we op 8 juli live gaan.

Nog maar héél eventjes dus... en dan kunnen we Viafora vol trots beschikbaar maken voor iedereen.


Wat leuk, dat is al snel!

Helaas zit ik in die periode midden in mijn verhuizing, anders had ik graag mee getest!

Veel succes nog met wat nog moet gebeuren !

Ik heb gemaild!

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

30-06-2021 om 22:25

redbulletje schreef op 30-06-2021 om 22:19:

Ik heb gemaild!

Leuk, ik ook 😀

Sophia_!

Sophia_!

30-06-2021 om 22:27

Ik heb ook gemaild 😃

Succes alvast dames 😁

Ik ben dan te druk om uitgebreid te testen anders had ik me heel graag aangemeld. Succes testers 👍

Lukt voor mij niet ivm werk. Maar fijn dat het allemaal zo snel lukt!

YolandaOudersnl

YolandaOudersnl

01-07-2021 om 08:53 Topicstarter

Super leuk! En voor degene die het druk hebben: we verwachten niet dat je uren en dagenlang aan het testen bent. Je kunt binnen deze aangegeven periode zelf bepalen wanneer je gaat testen en hoe lang. Dus ook als je in de avond of het weekend maar 1 uurtje over hebt, kan je gewoon in ons testpanel! 

Zou heel graag deelnemen, maar helaas zit mijn werk in de weg 😁.

Veel plezier en succes gewenst komende dagen!

Ik heb me ook aangemeld om te testen. 

Leuk, ik ga mailen 🙂

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

01-07-2021 om 16:00

@Yolanda, wanneer krijgen degenen die zich als tester aangemeld hebben een bevestiging en instructies?

Sophia_!

Sophia_!

01-07-2021 om 18:14

Vanaf morgen testen toch? Ik heb (ook) nog niks gehoord erover. 

ik ook nog niet

YolandaOudersnl

YolandaOudersnl

01-07-2021 om 21:18 Topicstarter

Jaaa geweldig al jullie aanmeldingen. Echt top. De laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze wel eens Morgenochtend voor 9u hebben jullie de mail met inloggegevens en instructies. Dank voor het geduld! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.