Over het forum Over het forum

Over het forum

Viva: Nieuw Viva Forum: dit is het plan


Sophia_! schreef op 03-07-2021 om 11:51:

[..]

😂 ja inderdaad. Ik vind palmen wel leuk, maar tegels echt een gruwel. Het is dat je ergens een terras wilt hebben, anders had ik ze helemaal niet in de tuin.

Haha, ik vind de foto's van de betegelde tuin in dat topic eerlijk gezegd veel mooier dan die foto's van die andere tuinen. Dat was denk ik niet de bedoeling.

watertoren schreef op 03-07-2021 om 12:08:

[..]

Haha, ik vind de foto's van de betegelde tuin in dat topic eerlijk gezegd veel mooier dan die foto's van die andere tuinen. Dat was denk ik niet de bedoeling.

dan moet je maar ver van het topic blijven . Of een eigen topic starten “ tegen groene tuinen” oid

Sophia_! schreef op 03-07-2021 om 11:31:

Ik hoop dat het TTT topic hierheen verhuist 😁

dat gaat vast helemaal goedkomen😁

Sophia_! schreef op 03-07-2021 om 11:31:

Ik hoop dat het TTT topic hierheen verhuist 😁

Ik heb een aantal jaren geleden ook meegeschreven in het TTT topic.
Ik probeer hier de draad weer op te pakken. 

Sophia_!

Sophia_!

03-07-2021 om 12:58

watertoren schreef op 03-07-2021 om 12:08:

[..]

Haha, ik vind de foto's van de betegelde tuin in dat topic eerlijk gezegd veel mooier dan die foto's van die andere tuinen. Dat was denk ik niet de bedoeling.

🤣 ik heb een vriendin die net zo denkt als jij. Wij gruwelen van elkaars tuin en hebben er altijd lol om. 

Update: mijn clematis heeft een nieuwe spruit en blaadjes!!

Hoi,ik meld me ook als test Is al bekend wanneer dit forum live gaat?

MissTravel schreef op 04-07-2021 om 10:42:

Hoi,ik meld me ook als test Is al bekend wanneer dit forum live gaat?

als alles vlgs plan verloopt op 8 juli las ik

Retro schreef op 02-07-2021 om 17:58:

Wat ik het meeste van Viva zal gaan missen dat is de ontzettend leuk set smileys. Geen enkel forum heeft zulke sprekende, originele smileys.

Ik denk dat het succes van het forum voor een groot gedeelte te danken is geweest aan deze emoticons. Ze kunnen precies zeggen wat je bedoelt.

Ja inderdaad, ik mis ze zelfs op mijn telefoon. Bepaalde bewegende smileys zijn zo leuk op Viva en betrap ik mezelf er wel eens op dat ik zit te zoeken in Whatsapp naar een bepaalde smiley en dan ineens denk 'oh nee, dat is alleen op Viva'.

Dollekat schreef op 06-07-2021 om 14:59:

[..]

Ja inderdaad, ik mis ze zelfs op mijn telefoon. Bepaalde bewegende smileys zijn zo leuk op Viva en betrap ik mezelf er wel eens op dat ik zit te zoeken in Whatsapp naar een bepaalde smiley en dan ineens denk 'oh nee, dat is alleen op Viva'.


Straks ook hier en zelfs nóg meer 🎉🎉

Yessss paginanummers nu ook bovenaan  smilies plaatsen werkt fijner zo! Hoop zo dat de meeste Viva-ers mee naar hier komen,  vind t fijn forummen hier 👍️

Dollekat schreef op 06-07-2021 om 14:59:

[..]

Ja inderdaad, ik mis ze zelfs op mijn telefoon. Bepaalde bewegende smileys zijn zo leuk op Viva en betrap ik mezelf er wel eens op dat ik zit te zoeken in Whatsapp naar een bepaalde smiley en dan ineens denk 'oh nee, dat is alleen op Viva'.

Heel herkenbaar, overkomt mij geregeld, wilde laatst aan mijn zus deze laten zien, zoeien in whatsapp,  tot ik bedacht dat ik ze alleen op het forum gebruik .

Poeh, wat is het hier druk geworden! 
Helemaal leuk natuurlijk en ik begrijp dat ik buiten de doelgroep begin te vallen, maar ik raak compleet overprikkeld hier! Jammer want OO was toch ook een rustmomentje vaak...

Sorry trouwens als dit op de verkeerde plek staat maar ik zie door de bomen het bos niet meer

En jammer dat recente berichten nu veel dichter op elkaar staan, is veel onrustiger en ik forum alleen op telefoon... dat trekken mijn ogen steeds minder. 

Erg leuk om hier 'nieuwe' mensen te lezen maar help die springerige smileys, ik word daar echt niet blij van...

Kun je ook ergens pijlers blokkeren? 

Stelle schreef op 08-07-2021 om 18:02:

Poeh, wat is het hier druk geworden!
Helemaal leuk natuurlijk en ik begrijp dat ik buiten de doelgroep begin te vallen, maar ik raak compleet overprikkeld hier! Jammer want OO was toch ook een rustmomentje vaak...

Sorry trouwens als dit op de verkeerde plek staat maar ik zie door de bomen het bos niet meer

En jammer dat recente berichten nu veel dichter op elkaar staan, is veel onrustiger en ik forum alleen op telefoon... dat trekken mijn ogen steeds minder.

Erg leuk om hier 'nieuwe' mensen te lezen maar help die springerige smileys, ik word daar echt niet blij van...

Ik denk ook dat het nu in het begin een invasie is van (over)enthousiastelingen, wat zich uiteindelijk stabiliseert in blijvers en lezers of misschien wel mensen die niet blijven. Het super actieve posten zal denk ik wel minder worden. 

En daarbij, als OO je beter bevalt is het toch mooi dat die optie er ook nog is! Dan laat je Viafora links liggen of kom je alleen af en toe eens spieken

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.