Over het forum Over het forum

Over het forum

Viva: Nieuw Viva Forum: dit is het plan

Wat leuk dit! Ik ben op allebei de fora sinds de beginjaren hoofdzakelijk een meelezer geweest en heb slechts sporadisch topics geopend of gereageerd. Fijn dat Ouders.nl met al zoveel jaar forumervaring nu het stokje van het Vivaforum kan overnemen. Ik hoop dat er veel zullen overstappen. Ikzelf heb me voorgenomen om wat actiever te gaan deelnamen vanaf nu. Wat ik verder erg leuk vind hier is dat je een post kan liken. Dat miste ik heel erg bij Viva.

@Coreopsis Mag ik vragen wat je nick betekent? Of is het privacy gevoelig? Sorry, maar ik denk aan een of andere nare ziekte. Please, neem me niet kwalijk. Ik wil je niet beledigen of zo. Ik ben alleen nieuwsgierig. 
Weeromstuit schreef op 23-06-2021 om 20:52:

[..]

Hee, dat plaatje heb ik ook! Ik zoek wel een andere.

Jij was eerst.😜😂

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

24-06-2021 om 09:43

DeOpperheks schreef op 24-06-2021 om 09:41:

@Coreopsis Mag ik vragen wat je nick betekent? Of is het privacy
gevoelig? Sorry, maar ik denk aan een of andere nare ziekte. Please,
neem me niet kwalijk. Ik wil je niet beledigen of zo. Ik ben alleen
nieuwsgierig.

Nee joh. Da's de bloem in mijn avatar, een van mijn favoriete. Nederlandse naam "meisjesogen", maar dat klinkt te zoetsappig.

@Coreopsis Aaaahhhhhh!!!! Leuk bedacht. Nu heb ik geen nare beelden meer in mijn hoofd als ik je nick zie  

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

24-06-2021 om 09:54

DeOpperheks schreef op 24-06-2021 om 09:46:

@Coreopsis Aaaahhhhhh!!!! Leuk bedacht. Nu heb ik geen nare beelden meer in mijn hoofd als ik je nick zie

Ik moest iets nieuws verzinnen, heb net mijn viva leven ook geanonimiseerd. En die bloem staat sinds gisteren eindelijk in bloei in mijn achtertuin (maand later dan vorig jaar..) Hebben we hier al een tegentegeltuinentopic?

Volgens mij nog niet. Ik weet niet of dat al kan.

Dat is er: De hof

Oudblond schreef op 23-06-2021 om 15:37:

Hallo! Ik lees het bericht over het wijzigen van je post binnen een half uur. Geldt dit enkel voor de OP of voor alle berichten? Als ik reageer in een topic wil ik graag de mogelijkheid hebben om mijn berichten - ook dagen later - te wijzigen. Soms stel je een vraag/reageer je in een topic nogal ' persoonlijk' en wil je dat niet voor 'eeuwig' laten staan.

Ook als je iemand gequoot hebt en die vraagt later om dat weg te halen, wil ik aan dat verzoek kunnen voldoen.

Hier ook een Viva forummer en eens met Oudblond. Ik wil mijn eigen posts achteraf altijd kunnen aanpassen.

@Moderatie of redactie, hebben jullie ook een mailadres wat wij forummers evt kunnen gebruiken?

Komt de loepfunctie ook?

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

24-06-2021 om 11:21

Kersje schreef op 24-06-2021 om 11:18:

Komt de loepfunctie ook?

Die is er al. Als je op een naam klikt, zie je de profielinformatie. Alleen... hier kun je in je profiel aangeven dat de lijst met jouw reacties niet wordt weergegeven. Een anti-loepoptie dus. Prettig voor die forummer als je wat anoniemer wil blijven, maar lastig als je iets meer achtergrond wilt om een bericht op juiste waarde te schatten.

Ik vind het likeje ook heel fijn merk ik. Zo kun je een reactie supporten zonder dat er 8 pagina's 'eens' of '+1' of 'dit dus' ontstaan

DeOpperheks schreef op 24-06-2021 om 10:08:

Volgens mij nog niet. Ik weet niet of dat al kan.

ja, je kan hier al een  nieuw topic aanmaken. Ik heb er ook al 1 aangemaakt over wandelen. 

Coreopsis schreef op 24-06-2021 om 09:54:

[..]

Ik moest iets nieuws verzinnen, heb net mijn viva leven ook geanonimiseerd. En die bloem staat sinds gisteren eindelijk in bloei in mijn achtertuin (maand later dan vorig jaar..) Hebben we hier al een tegentegeltuinentopic?

wie was jij dan op het ttttforum ?

Ik wacht op het nieuwe forum zodat we dan daar het tegen regel tuinen topic kunnen aanmaken 

Imi

Imi

24-06-2021 om 11:53

Coreopsis schreef op 24-06-2021 om 11:21:

[..]

Alleen... hier kun je in je profiel aangeven dat de lijst met jouw reacties niet wordt weergegeven. Een anti-loepoptie dus.

Hoedanigheid? Ik zie het niet in mijn profielinstellingen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.