Over het forum Over het forum

Over het forum

Nieuw forum, wat vind jij?

Ik denk dat ik hier wel kan wennen. Blij dat er niet door oud viva'ers wordt gemodereerd, houdt het ietwat anoniemer of zo. Layout spreekt me ook aan!


QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

14-08-2021 om 17:26

Esther-Forumbeheer schreef op 14-08-2021 om 16:31:

[..]

Maakt dat nu erg veel uit? Soms is rood/blauw een beetje te hard en volstaat zwart gewoon? We reageren niet als privépersoon met een 'waarschuwing'.

Ja, dat maakt voor dit specifieke punt uit. 

Ook als ik jou dan als mod zie en je dan zodanig aan zal spreken. Of als privépersoon, waarbij ik het niet of anders zou doen. 

Edit: als je mod was met een reactie, zie ik het als 'ingrijpen'. Als je forummer was, zie ik het als mening. Groot verschil lijkt me.

Ik had niet eens door dat die topics van Mods zijn, maar ik ga er inderdaad ook vanuit dat de user/mod in het geval van een 'modbreak' een kleurtje gebruikt ja. 
Op Fok! krijgt de reactie een kader geloof ik. En dat is blauw, groen of rood dacht ik, afhankelijk van de actie/ernst.

Gizzmoreturns schreef op 14-08-2021 om 15:12:

ik vind de vragen/ OPs door de moderator gesteld / geopend irritant.
Waarom moet dit elke dag?

Ik vind het wel leuk en topic die mijn interesse niet hebben die laat ik links liggen. Zo moeilijk is het niet hoor.

Ik vind die topics ook leuk

U2fan schreef op 14-08-2021 om 15:49:

[..]


Ik ben dan niet desbetreffende moderator, maar wil hier wel graag in zijn algemeenheid (dus niet persoonlijk op jou Gizzmoreturns) op reageren. Zo lang Viafora nu bestaat zijn er al best een hoop opmerkingen in deze categorie voorbijgekomen en dat vind ik best jammer. Niet omdat het mij persoonlijk zo raakt, maar wel doordat er in eerste instantie zoveel positiviteit was over de transparantie van de Mods op Viafora en het ook fijn was dat ze herkenbaar meeschreven als forummers ipv zich te verschuilen. Ook voor ons Moderators is en was dat best op een bepaalde manier spannend en dan vind ik het erg jammer dat er met enige regelmaat dit soort negatieve opmerkingen voorbijkomen.

Wil men nu transparantie of niet? En zo ja, waarom is het, voor sommigen, dan nodig op zoveel slakken zout te leggen als het een normale post betreft, maar geplaatst door toevallig ook een Mod? Ik vraag me dan af, kunnen sommigen wel met deze transparantie omgaan? Vinden ze het echt wel zo fijn dat de mods transparant zijn en als persoon meeforummen? Ik ben oprecht benieuwd naar de antwoorden op deze vragen

Ik vind dat jullie het hartstikke leuk en goed doen. Niks aantrekken van een enkele zeurpiet.

Gizzmoreturns schreef op 14-08-2021 om 16:00:

[..]

Meeschrijven vind ik prima. Het gaat mij om de hoeveelheid nieuwe algemene topics.

Dan lees je ze toch niet? Het is geen huiswerk hoor.

Herfstappeltaart schreef op 14-08-2021 om 18:47:

[..]

Dan lees je ze toch niet? Het is geen huiswerk hoor.

Jawel en maandag komt er een overhoring. Bij een onvoldoende krijg je een ban.

Lollypopje schreef op 14-08-2021 om 18:51:

[..]

Jawel en maandag komt er een overhoring. Bij een onvoldoende krijg je een ban.

En bij een 10 krijg je een virtueel schouderklopje. 

Lollypopje schreef op 14-08-2021 om 18:51:

[..]

Jawel en maandag komt er een overhoring. Bij een onvoldoende krijg je een ban.

Infobericht: Verwijderd ivm off topic.

Ik vind het ook leuk dat de Mods hier mee schrijven en topics openen. Tot nu toe ben ik vol lof over jullie. Ga vooral zo door! Dit is een fijn forum.

watertoren schreef op 14-08-2021 om 18:55:

Ik vind het ook leuk dat de Mods hier mee schrijven en topics openen. Tot nu toe ben ik vol lof over jullie. Ga vooral zo door! Dit is een fijn forum.

En zo is dat. Helemaal eens 👍

Nouschi schreef op 14-08-2021 om 18:55:

[..]


Dat is toch gewoon verkapte reclame voor die theezakjes? De stellingen passen ook beter op het Tinaforum vind ik. Dus helemaal eens met Gizzmo.

Valt wel mee. Er staat geen merknaam op.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.