Over het forum Over het forum

Over het forum

Nieuw forum, wat vind jij?

Ik denk dat ik hier wel kan wennen. Blij dat er niet door oud viva'ers wordt gemodereerd, houdt het ietwat anoniemer of zo. Layout spreekt me ook aan!

Vliegenmepper

Vliegenmepper

13-07-2021 om 19:44

Glamourlama schreef op 13-07-2021 om 11:12:

Juist fijn dat je niet kunt loepen. Zo reageer je op de inhoud, niet op wat iemand allemaal nog meer heeft geschreven. Anders krijg je zo'n oude koeien forum.

Maar met regelmaat zijn er TO's die topics openen, en vervolgens nooit reageren in hun eigen topics.

Wel fijn om vooraf te weten. Hoef je niet met zijn allen tips en adviezen te geven. Komt toch geen reactie op. Dat scheelt typen

oh man wat is het fijn dat het forum onthoud waar je was gebleven, alleen daarom 1000 kudos voor dit forum!! nu nog spellingscontrole haha

Wat een verademing om van die 'Toon meer' af te zijn, met die verspringende pagina's precies op het moment dat je klikt, waardoor je steeds op een pagina komt waar je niet wilt zijn. En automatisch naar het punt waar je gebleven bent met lezen in een topic is ook ideaal.
Tot nu toe dus vooral erg positief over dit nieuwe forum.
Nu hopen dat het veel mensen trekt en er ook nieuwe aanwas blijft komen als het eenmaal loopt.

Ik blijf ook hier denk ik. Was jarenlang vooral meelezer op Viva en af en toe een post. Ben benieuwd hoeveel er over gaan; merk dat ik het leuk vind om dezelfde nicks te zien ookal heb ik zelf een andere genomen. Het mag alleen nog iets levendiger allemaal, vandaar dat ik nu meer post in de hoop dat anderen dat ook doen. Wat ik interessant vind is dat zo'n discussie over cultural appropriation hier een andere kant op gaat, zonder de vaste viva'ers die alles wat in hun ogen onvoldoende woke is een kopje kleiner maken. 

Ik was ook vooral een meelezer op viva en ga proberen hier wat actiever te zijn. Ik vind dit forum wel makkelijk te hanteren. 

PreciousJay68

PreciousJay68

14-07-2021 om 21:09

ik vind het eigenlijk een beetje dubbelop, 2 fora op 1 site. 
Ik ben nieuw, dus alle inspraakrondes gemist, maar vonden jullie dit nou echt het beste idee?

Edit: of is dit 'kritiek op beleid'? Ik vraag het maar, want er is al van alles van mij weggemodereerd omdat het een soort van mild-kritisch was.

Aan de andere kant: dit topic heet 'wat vind jij' dus ik ga er van uit dat ik dan ook mijn mening mag geven.

-Jutta- schreef op 14-07-2021 om 21:09:

ik vind het eigenlijk een beetje dubbelop, 2 fora op 1 site.
Ik ben nieuw, dus alle inspraakrondes gemist, maar vonden jullie dit nou echt het beste idee?

Het is nu toch juist één forum geworden? 

Ik vind het een fijn forum, en al behoorlijk levendig.
Erg fijn dat je meteen komt waar je de laatste keer bent gebleven. Wat ik wel jammer vind is dat de OP niet bovenaan elke pagina van een topic blijft staan.

Verder voel ik me wel thuis. Heb steeds minder de neiging om het Viva forum te openen.

PreciousJay68

PreciousJay68

14-07-2021 om 21:15

redbulletje schreef op 14-07-2021 om 21:10:

[..]

Het is nu toch juist één forum geworden?

Oh wacht,  ik zie het nu. Ik was een week afwezig en daarin heb ik deze mening gevormd.  Maar in die week is het samengevoegd. 

Sorry, carry on.

PreciousJay68

PreciousJay68

14-07-2021 om 21:16

ik hoop wel dat de moderators beter gaan communiceren. Ik wacht al een week op antwoord van één. 

Lavandula schreef op 14-07-2021 om 19:32:

Wat een verademing om van die 'Toon meer' af te zijn, met die verspringende pagina's precies op het moment dat je klikt, waardoor je steeds op een pagina komt waar je niet wilt zijn. En automatisch naar het punt waar je gebleven bent met lezen in een topic is ook ideaal.
Tot nu toe dus vooral erg positief over dit nieuwe forum.
Nu hopen dat het veel mensen trekt en er ook nieuwe aanwas blijft komen als het eenmaal loopt.

Herkenbaar! Ik heb zo'n trauma opgelopen van die 'toon meer' dat ik haast niet naar beneden durf te swipen. Heel fijn dat dit forum zo veel gebruiksvriendelijker is dan het Viva forum.

Ik merk dat ik al steeds minder op viva kom en dat het daar meteen zo ergerlijk vaak klikken is. Wat een verademing dat hij hier onthoudt waar ik was, in 1x naar het laatste nieuwe bericht en niet steeds opnieuw inloggen. Ik ben enthousiast 👍

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

14-07-2021 om 21:46

Auditor schreef op 14-07-2021 om 21:13:

Ik vind het een fijn forum, en al behoorlijk levendig.
Erg fijn dat je meteen komt waar je de laatste keer bent gebleven. Wat ik wel jammer vind is dat de OP niet bovenaan elke pagina van een topic blijft staan.

Verder voel ik me wel thuis. Heb steeds minder de neiging om het Viva forum te openen.

Hier zie ik wel boven iedere pagina de OP.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

14-07-2021 om 21:47

Lavandula schreef op 14-07-2021 om 19:32:

Vraag aan de mods. Gaan jullie dit ook nog extra promoten en in het nieuws brengen als 'vervanger van'? 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

14-07-2021 om 22:18

Hen74 schreef op 14-07-2021 om 21:47:

[..]

Vraag aan de mods. Gaan jullie dit ook nog extra promoten en in het nieuws brengen als 'vervanger van'?

Daar zouden wij als gebruikers met social media ook bij kunnen helpen.. 

Adverteren/reclame maken voor viafora 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.