Over het forum Over het forum

Over het forum

Nieuw forum, wat vind jij?

Ik denk dat ik hier wel kan wennen. Blij dat er niet door oud viva'ers wordt gemodereerd, houdt het ietwat anoniemer of zo. Layout spreekt me ook aan!

Loepen is sowieso vaak relevant, niet alleen voor de reacties in dat topic.

Calliope schreef op 08-07-2021 om 15:56:

En wat fijn dat er onthouden wordt waar je bent gebleven!

Dit is het echt het grootste pluspunt!

Dat miste ik echt op het viva forum, dus ik ben er ook heel blij mee! 

Juist fijn dat je niet kunt loepen. Zo reageer je op de inhoud, niet op wat iemand allemaal nog meer heeft geschreven. Anders krijg je zo'n oude koeien forum.

Het eerste logootje met dat zwarte vierkantje en omgekeerde V vond ik mooier dan het nieuwe roze blokje. 

Glamourlama schreef op 13-07-2021 om 11:12:

Juist fijn dat je niet kunt loepen. Zo reageer je op de inhoud, niet op wat iemand allemaal nog meer heeft geschreven. Anders krijg je zo'n oude koeien forum.

Wanneer een topic heel actief is, heb ik niet altijd zin om eerst een heel aantal pagina's langs te moeten voordat ik een reactie van TO tegenkom.

Stel iemand wacht bijvoorbeeld op een uitslag van het ziekenhuis, of van een sollicitatiegesprek, dan ben ik alleen daar in geïnteresseerd. 
Door te loepen zie ik dan gelijk of TO al heeft gereageerd.

Merel7 schreef op 13-07-2021 om 16:07:

[..]

Wanneer een topic heel actief is, heb ik niet altijd zin om eerst een heel aantal pagina's langs te moeten voordat ik een reactie van TO tegenkom.

Stel iemand wacht bijvoorbeeld op een uitslag van het ziekenhuis, of van een sollicitatiegesprek, dan ben ik alleen daar in geïnteresseerd.
Door te loepen zie ik dan gelijk of TO al heeft gereageerd.

dat vind ik ook altijd handig inderdaad

Geldt des te meer omdat er hier maar 15 reacties op 1 bladzijde staan. Het verhogen daarvan zou van mij ook mogen.

febag schreef op 13-07-2021 om 16:14:

Geldt des te meer omdat er hier maar 15 reacties op 1 bladzijde staan. Het verhogen daarvan zou van mij ook mogen.

Helemaal mee eens!

ja ook helemaal mee eens!!

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

13-07-2021 om 17:07

Eens met de opmerkingen van Merel en Minc!

redbulletje schreef op 13-07-2021 om 15:11:

Het eerste logootje met dat zwarte vierkantje en omgekeerde V vond ik mooier dan het nieuwe roze blokje.

Ik zie nog steeds dat zwarte met de omgekeerde v. Waar zie jij een roze blokje dan?

Rondstruiner schreef op 13-07-2021 om 17:18:

[..]

Ik zie nog steeds dat zwarte met de omgekeerde v. Waar zie jij een roze blokje dan?

Op het startscherm van mijn browser. 

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

13-07-2021 om 18:00

Waarom heet een nieuw topic (plaatsen) eigenlijk "een nieuwe discussie plaatsen"? Klinkt beetje raar; alsof over alles gediscussieerd moet worden terwijl het ook gewoon luchtige praat kan zijn, toch?

Merel7 schreef op 11-07-2021 om 14:19:

[..]

Geen idee of ik iets fout doe, maar krijg daar niet alle reacties van iemand onder elkaar te zien.
Ik gebruik de loep vaak om bijvoorbeeld alle reacties van TO even snel bij te lezen. Op die manier hoef je niet eerst alle reacties van mede formers door de bladeren.

Je kan het ook uitzetten in je profiel, dan kan niemand je loepen.

ShaunTheSheep schreef op 13-07-2021 om 18:00:

Waarom heet een nieuw topic (plaatsen) eigenlijk "een nieuwe discussie plaatsen"? Klinkt beetje raar; alsof over alles gediscussieerd moet worden terwijl het ook gewoon luchtige praat kan zijn, toch?

"Nieuw topic plaatsen", past idd beter. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.