Over het forum Over het forum

Over het forum

Viva: Denk mee over Dé Naam

YES! Er komt een nieuw Viva Forum, maar dan anders. Heb jij een goed idee voor Dé Naam die het nieuwe forum moet krijgen? Drop hem hier!


SCRIBENTE schreef op 27-06-2021 om 23:51:

Ik heb de naam Zephyr ingediend. Een nieuwe windrichting.

vind best mooi! om te zien (het woordbeeld) en hoe t klinkt als hardop uitgesproken!

Mimora.nl en nog vrij

Ayla schreef op 28-06-2021 om 00:18:

******** en nog vrij

Nu nog wel ja...

safari schreef op 27-06-2021 om 23:58:

fijn, een nieuwe poging! wordt zeer gewaardeerd 🤗

alleen.. we hebben al heel veel namen geoppperd. dit nwe document is eigenlijk een beetje hetzelfde: een andere mogelijkheid om wederom individueel suggesties te doen..

in een ideale wereld zou er door iedereen te bewerken lijst moeten zijn waar alle suggesties so far in staan, waar je kan stemmen op jouw favoriet én waar je desgewenst een eigen suggestie aan toe kan voegen. op die manier komen de toppers uiteindelijk bovendobberen.. maar denkelijk is dit technisch te complex ☺️

De kansrijke domeinnamen in zo'n openbare lijst zouden da door meelezers kunnen worden gekocht, in de hoop daar wat aan te kunnen verdienen. Op deze manier voorkom je dat wel.

Rondstruiner schreef op 28-06-2021 om 07:54:

[..]

De kansrijke domeinnamen in zo'n openbare lijst zouden da door meelezers kunnen worden gekocht, op deze manier voorkom je dat wel.

ow ja.. NOGAL naïef was dat van mij 🥴

Waar vind ik dat formulier waarmee je naamsuggesties kunt insturen?

Avena schreef op 28-06-2021 om 19:32:

Waar vind ik dat formulier waarmee je naamsuggesties kunt insturen?

die staat op p.24!

Ik begin al gewend te raken aan het logo met de woorden  Viva Talk; best vertrouwd ondertussen.

Even gecheckt  vivatalk.net bestaat, maar vivatalk.NL nog niet.

Laten we niet te moeilijk doen en laat het nieuwe forum vivatalk.NL noemen.

Oef, Ik lees net over de domeincheck. Sorry, gedane suggestie niet vrij voor gebruik.

Ik heb net weer een suggestie ingediend! 

Iets met uitlaatklep (om te voorkomen dat de domeinnaam alweer ingepikt is zometeen). 

Ik vind ViaFora wel goed gevonden. Goed ook dat jullie deze voor de zekerheid al hebben vastgelegd. 👌

Hi allen,

Super bedankt voor alle inzendingen, het meedenken, de creativiteit en jullie enthousiasme. Uit het online formulier kwam één naam naar voren die er met kop en schouders bovenuit stak (en dat kwam niet geheel als een verrassing): Viafora. Een andere populaire naam was ViaViva, maar we wilden geen naam met Viva erin (en deze domeinnaam is al bezet). Andere leuke inzendingen waren Vivapedia en Andiva. Aan originaliteit geen gebrek in ieder geval!

We zijn mega blij dat we, door jullie, dé naam hebben gevonden voor hét nieuwe Viva Forum. De bedenker van Viafora was Lemoos, bedankt! We willen je graag iets sturen om je ervoor te bedanken, zou je ons een mailtje willen sturen? Dit kan naar [email protected].

Wij hebben de domeinnaam www.viafora.nl al in beheer dus gaan nu verder met bouwen zodat we zo snel mogelijk live kunnen. We zullen deze week ook nog een oproep plaatsen met betrekking tot de mods én er komt een oproep voor een testpanel om het nieuwe forum te testen voor livegang. To be continued...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.