Over het forum Over het forum

Over het forum

Viva: Denk mee over Dé Naam

YES! Er komt een nieuw Viva Forum, maar dan anders. Heb jij een goed idee voor Dé Naam die het nieuwe forum moet krijgen? Drop hem hier!


Sophia_!

Sophia_!

27-06-2021 om 23:06

redbulletje schreef op 27-06-2021 om 23:05:

Nee, het quoten lukt toch echt niet

test 

Sophia_!

Sophia_!

27-06-2021 om 23:06

ik kan wel gewoon quoten,  wat raar RB

Op de aanhalingstekens lukt het wel ja, maar als je gewoon een quote wil maken, welke code gebruikt men hier? Want [quote]bladiebla]/quote] doet het dus niet.

Niet 

je gebruikt gewoon die quotes rechtsboven 

gr Angela

Bedoel je dat je andere tekst in een quote kan zetten? Dus niet een bericht hier quoten.

Die " rechtsboven het bericht wat je wil quoten

En als je een bericht van een andere site zou willen quoten kun je misschien zo doen

Dat je dan de tekst dik maakt

of dat je hem onderstreept

of schuin

Of alles tegelijk 🤣

Sorry, ik ging even helemaal los met de tekstopties 🤣

Angela1967 schreef op 27-06-2021 om 23:08:

Niet

je gebruikt gewoon die quotes rechtsboven

gr Angela

Dat is toch niet handig dat je geen andere tekstjes in quotevorm kan zetten? 


"Dan zet je ze italics en gebruik je handmatig aanhalingstekens"


Of ik quote een willekeurige post en verander de tekst



redbulletje schreef op 27-06-2021 om 23:35:

[..]

Hahaha, zo zie je maar weer. Je komt er altijd wel uit

Ik heb de naam Zephyr ingediend. Een nieuwe windrichting.

SCRIBENTE schreef op 27-06-2021 om 23:51:

Ik heb de naam Zephyr ingediend. Een nieuwe windrichting.

Als je je ideeën hier post, dan zullen grapjassen waarschijnlijk de domeinnaam claimen en valt die optie dus meteen weer af.

Beter houd je het dus even voor je, wat je via het formulier indient komt vanzelf op de goede plaats terecht. 

fijn, een nieuwe poging! wordt zeer gewaardeerd 🤗

alleen.. we hebben al heel veel namen geoppperd. dit nwe document is eigenlijk een beetje hetzelfde: een andere mogelijkheid om wederom individueel suggesties te doen.. 

in een ideale wereld zou er door iedereen te bewerken lijst moeten zijn waar alle suggesties so far in staan, waar je kan stemmen op jouw favoriet én waar je desgewenst een eigen suggestie aan toe kan voegen. op die manier komen de toppers uiteindelijk bovendobberen.. maar denkelijk is dit technisch te complex ☺️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.