Over het forum Over het forum

Over het forum

Bugs meld-topic


Indien al genoemd: mijn excuus, heb niet alle pagina’s gelezen. Ik ga naar het Via fora -via- een snelkoppeling op mn startscherm (Iphone). Dat is a. Lekker makkelijk en b. Ik ben dan ook ingelig meteen. Maar ik mis dan de navigatie “ knoppen” van Safari/de browser. Kan dus niet bijv. naar een andere website, wat op zich jiet heel erg vind, maar kan ook terug. Die knop mis ik gewoon. Valt hier iets aan te doen? 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

31-07-2021 om 21:32

zakchips schreef op 31-07-2021 om 18:26:

Ik weet niet of ik hetzelfde heb als wat redbulletje zegt, maar ik heb nu 2x geprobeerd om in een topic binnen media en cultuur een plaatje te plakken maar het werkt niet. Ik krijg alleen een soort gescheurd image plaatje te zien als teken dat het dus niet werkt (lekker duidelijk... hoop dat jullie het snappen).

Een de link van een afbeelding moet eindigen op .gif  .jpeg of .jpg

MonkeyTown schreef op 31-07-2021 om 19:13:

Indien al genoemd: mijn excuus, heb niet alle pagina’s gelezen. Ik ga naar het Via fora -via- een snelkoppeling op mn startscherm (Iphone). Dat is a. Lekker makkelijk en b. Ik ben dan ook ingelig meteen. Maar ik mis dan de navigatie “ knoppen” van Safari/de browser. Kan dus niet bijv. naar een andere website, wat op zich jiet heel erg vind, maar kan ook terug. Die knop mis ik gewoon. Valt hier iets aan te doen?

Herken ik van bijvoorbeeld nu.nl. Ik gebruik op Android de browser Brave en daarbij kan ik wel voor viafora en ouders online een dergelijke snelkoppeling maken, maar van nu.nl niet. Dan krijg ik hetzelfde wat jij noemt. Het ligt volgens mij dus aan de website combinatie met telefoon cq browser? 

Gr Angela

Tickel schreef op 31-07-2021 om 21:32:

[..]

Een de link van een afbeelding moet eindigen op .gif .jpeg of .jpg

Oh dank voor de tip! Met wat gepruts lukt het me nu geloof ik wel!

redbulletje schreef op 31-07-2021 om 19:01:

Ik had volgens mij wat anders. De plaatjes en de knoppen (quote knop e.d.) laadde niet. Maar dat is ook weer vanzelf verdwenen. Leek wel vooral voor te komen in topics waar veel plaatjes staan (memes topic)

Als het echt zo is dat er veel plaatjes in stonden; ik heb soms dat de pagina niet helemaal laadt omdat de advertenties nog bezig zijn om geladen te worden. Na enige tijd wachten is de pagina dan compleet.

Ik denk dat er even gekeken moet worden naar de capaciteit bij de hoster van de website. Misschien moet er serverruimte/snelheid bij. Maar dat kost ook geld...

Geen idee of dit al gemeld is, maar anders bij deze: als je zelf een topic hebt geopend dan komt deze niet te staan bij topics waar je op hebt gereageerd. Toch vrij onhandig, omdat je juist daar toch wil weten of je reacties krijgt (in ieder geval in het geval dat je een vraag stelt). 

MrsLady schreef op 03-08-2021 om 13:49:

Geen idee of dit al gemeld is, maar anders bij deze: als je zelf een topic hebt geopend dan komt deze niet te staan bij topics waar je op hebt gereageerd. Toch vrij onhandig, omdat je juist daar toch wil weten of je reacties krijgt (in ieder geval in het geval dat je een vraag stelt).

0-EFEC7-BB-F974-4-DA9-A4-A7-F9-EAEDEBCC70.jpg

Hier kan je je topics, inclusief reacties, makkelijk terugvinden.

Thanks! Alleen plaats ik niet zoveel topics dat ik er aan denk om daar te kijken. Nu houd ik het nog in de gaten, maar ben naar eventuele latere reacties ook benieuwd en vrees dat ik het dan ga vergeten. Zou toch fijner zijn (lijkt mij) als die er ook bij "gereageerd" tussen staat. Maar wellicht sta ik daar alleen in. 

Zodra je reageert, komt hij ook bij je gereageerd terecht. Dus waarschijnlijk lost het zich op die manier vanzelf op.

Earlgreythee schreef op 13-07-2021 om 15:53:

Profielfoto wordt niet getoond, terwijl ik deze wel heb geüpload in mijn profiel.

Ik ben er inmiddels achter dat de profielfoto alleen wordt getoond als je je ‘eerste’ alias gebruikt. Bij een ander alias wordt de profielfoto niet getoond. Kan dit worden gefixt? Ik vind mijn alias Earlgreythee beter bij me passen en daar heb ik ook een leuke avatar bij geüpload, maar dat werkt nu dus niet. 

Earlgreythee schreef op 06-08-2021 om 14:03:

[..]

Ik ben er inmiddels achter dat de profielfoto alleen wordt getoond als je je ‘eerste’ alias gebruikt. Bij een ander alias wordt de profielfoto niet getoond. Kan dit worden gefixt? Ik vind mijn alias Earlgreythee beter bij me passen en daar heb ik ook een leuke avatar bij geüpload, maar dat werkt nu dus niet.

In het topic "Wat mist er nog" staat wat nog op de planning staat. Deze staat erbij

Lollypopje schreef op 06-08-2021 om 14:08:

[..]

In het topic "Wat mist er nog" staat wat nog op de planning staat. Deze staat erbij

Oh, dank! Dat had ik even gemist 

MrsLady schreef op 03-08-2021 om 13:49:

Geen idee of dit al gemeld is, maar anders bij deze: als je zelf een topic hebt geopend dan komt deze niet te staan bij topics waar je op hebt gereageerd. Toch vrij onhandig, omdat je juist daar toch wil weten of je reacties krijgt (in ieder geval in het geval dat je een vraag stelt).

Ik zet alle interessante topics bij mijn Favorieten (bovenaan topic, sterretje indrukken).

In je profiel (onder Instellingen) kan je de volgorde van je tabbladen aanpassen en zo het tabblad Favorieten op de 1e plek van je tabbladen zetten. Zo begint je voorpagina altijd met tabblad Favorieten. Ideaal!

Als ik ctrl + alt + 5 intik (het euro teken dus) wordt de tekst bold in plaats van dat er een euroteken komt. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

23-08-2021 om 14:17

_melon schreef op 23-08-2021 om 12:26:

Als ik ctrl + alt + 5 intik (het euro teken dus) wordt de tekst bold in plaats van dat er een euroteken komt.

€ kun je ook maken met Alt Gr + 5

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.