Over het forum Over het forum

Over het forum

Bugs meld-topic


Ik kan een abusievelijke like niet ongedaan maken, dan worden het er zelfs twee. En als ik dan nog eens klik wordt het er weer één. 

Edit: het is al opgelost

coolpack2 schreef op 23-07-2021 om 23:39:

Ik kan een abusievelijke like niet ongedaan maken, dan worden het er zelfs twee. En als ik dan nog eens klik wordt het er weer één.

Waarschijnlijk heeft er dan gelijktijdig iemand anders een like gegeven 

redbulletje schreef op 24-07-2021 om 15:32:

[..]

Waarschijnlijk heeft er dan gelijktijdig iemand anders een like gegeven

Oké, vreemd. Nu werkt het, maar ik heb het voor het melden meermalen uitgeprobeerd.

AlexOudersnl

AlexOudersnl

24-07-2021 om 17:39 Topicstarter

coolpack2 schreef op 24-07-2021 om 17:35:

[..]

Oké, vreemd. Nu werkt het, maar ik heb het voor het melden meermalen uitgeprobeerd.

Was dit toevallig op mobiel? Soms blijft de achtergrond van een like button (en andere buttons ook) 'hangen' waardoor het lijkt dat je hem hebt geliket terwijl dat niet het geval is, zelfde probleem als eerder gerapporteerd is met de bookmark knop (weet niet of dat in deze topic was).

Rose85 schreef op 22-07-2021 om 18:10:

[..]

In welke rubriek stond dat?

Het hele draadje staat nu op het forum van Ouders!

Raar dat topics van het ene naar het andere forum kunnen "overspringen".

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

25-07-2021 om 10:36

noemmijmaarsuus schreef op 25-07-2021 om 00:01:

[..]

Het hele draadje staat nu op het forum van Ouders!

Raar dat topics van het ene naar het andere forum kunnen "overspringen".

Sommige pijlers zijn gedeeld met Ouders.

AlexOudersnl schreef op 24-07-2021 om 17:39:

[..]

Was dit toevallig op mobiel? Soms blijft de achtergrond van een like button (en andere buttons ook) 'hangen' waardoor het lijkt dat je hem hebt geliket terwijl dat niet het geval is, zelfde probleem als eerder gerapporteerd is met de bookmark knop (weet niet of dat in deze topic was).

Was op mobiel ja, maar ik keek ook naar de cijfertjes.

Ik heb 'nieuws en actueel' op mijn negeerlijst gezet maar deze blijft zichtbaar op mijn homepage. Hij staat wel in mijn negeerlijst.

 Ook heb ik alle kind/opvoedingspijlers geblokkeerd, deze zijn ook niet meer zichtbaar, echter de 'algemene' pijler 'kinderen' staat niet in de te negeren lijst, en kan ik dus ook niet blokkeren.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

27-07-2021 om 16:21

CherokeeRose schreef op 27-07-2021 om 16:03:

Ik heb 'nieuws en actueel' op mijn negeerlijst gezet maar deze blijft zichtbaar op mijn homepage. Hij staat wel in mijn negeerlijst.

Ook heb ik alle kind/opvoedingspijlers geblokkeerd, deze zijn ook niet meer zichtbaar, echter de 'algemene' pijler 'kinderen' staat niet in de te negeren lijst, en kan ik dus ook niet blokkeren.

Bij negeren verdwijnen topics uit die pijler uit de actieve en nieuwe topics lijsten. De pijlers zelf (met het plaatje) daaronder blijven wel zichtbaar.

Het klopt dus dat zowel Actueel en Kinderen als pijler-met-plaatje nog wel zichtbaar zijn.

ik moet eerlijk bekennen dat ik niet het hele topic gelezen heb, dus met het risico dat het al eerder genoemd is…

bij iedere start van een nieuwe alinea ontbreekt de hoofdletter, tenzij ik dat handmatig doe (en dat doe ik zelden omdat het normaal gesproken na een punt automatisch aangepast wordt naar een hoofdletter).
Mocht dit aangepast kunnen worden, dan heel graag! Hartelijk dank.

oh sorry, ik zie dat mijn opmerking ook al in de lijst staat van 'wat mis je nog'! Mosterd dus.

In sommige topics zijn de knoppen en plaatjes 'kapot' 

Ik weet niet of ik hetzelfde heb als wat redbulletje zegt, maar ik heb nu 2x geprobeerd om in een topic binnen media en cultuur een plaatje te plakken maar het werkt niet. Ik krijg alleen een soort gescheurd image plaatje te zien als teken dat het dus niet werkt (lekker duidelijk... hoop dat jullie het snappen).

Ik had volgens mij wat anders. De plaatjes en de knoppen (quote knop e.d.) laadde niet. Maar dat is ook weer vanzelf verdwenen. Leek wel vooral voor te komen in topics waar veel plaatjes staan (memes topic) 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.