Jip
05-03-2011 om 07:52
Ouders inlichten?
Wat vinden jullie van het volgende?
Kinderen in groep 4 word verteld waarom klasgenootje nog niet weer op school is. Kinderen vertellen het thuis, schijnt allemaal kritiek te zijn en de vraag is of hij nog leeft.
Alleen, wij als ouders weten van niets.
De meeste ouders hebben zoiets van, ze moeten ons ook even inlichten. Op z`n minst een mailtje over wat de kinderen is verteld.
Wat vinden jullie?
Jip
Nikus
08-03-2011 om 22:23
Fio
geen idee, maar zolang jou belang zuiver is dan is er niets aan de hand toch> Kinderen zijn puur, ouders niet!
Fiorucci
09-03-2011 om 07:12
Nikus
Je stelt dat ouders andere belangen hebben, ik wil graag weten welke belangen dat zouden kunnen zijn. Als je zoiets stelt in een discussie kun je verwachten dat je gevraagd wordt dat nader uit te leggen. Want ik vind het nogal wat, wat je daar zegt.
Nikus
09-03-2011 om 09:19
Pelle
Ik zei en bedoel het in het algemeen en dat Fio dat persoonlijk maakt is voor haar eigen rekening.
Fiorucci
09-03-2011 om 12:21
Nikus
Ik ben momenteel zo'n ouder, dus is het toch niet gek dat ik me afvraag wat mijn belang zou kunnen zijn?
Ik leef enorm mee met het meisje en haar ouders, maar nieuwsgierigheid? Vroeg of laat komt zulk nieuws overigens via via toch naar buiten, ik zou als ouders van een zieke liever vertellen hoe het zit, ipv aan te horen wat een onzin er rondgebazuind wordt.
Nikus
09-03-2011 om 12:56
Hmm fio
Jij hebt ook wel een punt, ik refereer natuurlijk aan mijn eigen ervaringen. Die waren niet zo jofel af en toe.
Fiorucci
09-03-2011 om 15:35
Nikus
Dus redeneerde je toch niet in het algemeen..
Ik denk dat we elkaar wel goed genoeg kennen om te weten dat we waarschijnlijk hetzelfde bedoelen.