Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Zo duur!?


Mug schreef op 18-12-2022 om 00:09:

[..]

Maar dat! Ik was vandaag bij Five Guys en had daar 2x hamburger, 2x friet en 2x milkshake: 44 euro..... Daar kom ik dus nooit meer

Moet je voor de grap eens bij de Mac gaan eten… 😁

LostJellyfish83

LostJellyfish83

18-12-2022 om 00:11

BlairW schreef op 18-12-2022 om 00:10:

[..]

Moet je voor de grap eens bij de Mac gaan eten… 😁

Neeee dat durf ik nu ook niet meer 😂

haha, wij hebben onze voordeur laten restaureren en dat was 4000 euro 

Mevrouw75 schreef op 18-12-2022 om 00:38:

haha, wij hebben onze voordeur laten restaureren en dat was 4000 euro

Ze hebben er ineens veranderd in een gouden deur  ?

jee wat een prijzen!! Ben nu extra blij met handige man en handige mensen om me heen. 
Wat veel kan schelen is voor de badkamer niet naar een badkamerzaak gaan, maar zelf een loodgieter, tegelzetter enz regelen. Dan zijn het losse klusjes die echt vele malen goedkoper zijn dan alles uitbesteden aan een badkamerzaak. 

Ik schrik altijd van prijzen van nieuwe auto's. Vraag me echt af hoe mensen een halve ton neerleggen voor een auto. Maar rij dan zelf ook altijd oude auto's (mijn dagelijkse auto is ruim 30 jaar oud en hebben ook nog een oldtimer). Een nieuwe zal hier nooit komen. Absurd veel geld vind ik dat.

mijn piano (antieke vleugel) had na een overstroming flinke schade en die rekening was 8500 euro. Gelukkig betaalde de verzekering het. 

Marty1984 schreef op 18-12-2022 om 02:21:

[..]

Ze hebben er ineens veranderd in een gouden deur ?

Haha, zo lijkt het, nee, het is wel een prollerige deur.

BlairW schreef op 18-12-2022 om 00:10:

[..]

Moet je voor de grap eens bij de Mac gaan eten… 😁

Nou idd, de wrap is daar ineens bijna €8,- 😫. 

Vrijdag met dochter en een vriendinnetje geweest. Twee happy meal, twee hamburgers, een doosje van 4 mini appelflapjes en een thee. Bijna €20,- 

Apiejapie schreef op 18-12-2022 om 08:22:

jee wat een prijzen!! Ben nu extra blij met handige man en handige mensen om me heen.
Wat veel kan schelen is voor de badkamer niet naar een badkamerzaak gaan, maar zelf een loodgieter, tegelzetter enz regelen. Dan zijn het losse klusjes die echt vele malen goedkoper zijn dan alles uitbesteden aan een badkamerzaak.

Ik schrik altijd van prijzen van nieuwe auto's. Vraag me echt af hoe mensen een halve ton neerleggen voor een auto. Maar rij dan zelf ook altijd oude auto's (mijn dagelijkse auto is ruim 30 jaar oud en hebben ook nog een oldtimer). Een nieuwe zal hier nooit komen. Absurd veel geld vind ik dat.

De badkamer heb ik qua materialen allemaal bij dezelfde winkel besteld waar onze klusjesman altijd zaken mee deed. En ik wilde gewoon alles bij 1 aannemer/klusjesman hebben. Echt geen zin om een aparte tegelzetter te regelen, aparte stukadoor, schilder enz. De klusjesman kom bijna alles zelf, behalve stucen en schilderen. Daarvoor huurde hij zelf dan weer iemand in. Prima, zolang ik er maar geen omkijken naar heb. Zal vast goedkoper gekund hebben, maar het gemak is me ook veel waard  

De oldtimer is hier inmiddels de auto die het duurst is 🤣 heb ooit 1 keer een nieuwe auto gekocht, nu 5 jaar geleden. Maar die was €15.000 euro. Kleine auto voor erbij is dat. We moeten nu een nieuwe hebben die de caravan kan trekken. Maar inderdaad, wat een prijzen! Ook voor een tweedehandse nog

SuzyQFive schreef op 18-12-2022 om 09:02:

[..]

Nou idd, de wrap is daar ineens bijna €8,- 😫.

Vrijdag met dochter en een vriendinnetje geweest. Twee happy meal, twee hamburgers, een doosje van 4 mini appelflapjes en een thee. Bijna €20,-

Wij waren er vorige week. Dochter had een happy meal en man en ik een groot menu. We hadden gelukkig een kortingscode zodat de happy meal en man zijn menu bij elkaar €10,- waren. Maar uiteindelijk met sausjes, milkshake voor dochter en mijn menu nog bijna €25,- kwijt. Voor de Mac! Ik vind het veel. En als er dus die code niet hadden gebruikt, was het ruim €30,- geweest. 

SuzyQFive schreef op 18-12-2022 om 09:02:

[..]

Nou idd, de wrap is daar ineens bijna €8,- 😫.

Vrijdag met dochter en een vriendinnetje geweest. Twee happy meal, twee hamburgers, een doosje van 4 mini appelflapjes en een thee. Bijna €20,-

Dus drie personen eten een complete maaltijd (happy meal en jij ook hamburgers) inclusief dessert voor 6,65 euro per persoon. 

Ik vind het geen geld. 

De huidige prijzen van tweedehands auto’s 😱. Waar ik tot vorig jaar zomer echt prima auto’s op de kop kon tikken voor max €2000 zit dat nu op €5000… En dan is de auto minstens 10 jaar oud… 

Egel. schreef op 18-12-2022 om 09:09:

[..]

Dus drie personen eten een complete maaltijd (happy meal en jij ook hamburgers) inclusief dessert voor 6,65 euro per persoon.

Ik vind het geen geld.

2 hamburgers is geen volledige maaltijd vind ik. Bovendien vult de Mac maar heel kort. Na een uur heb je alweer honger. Dus een volledige maaltijd wil ik het niet noemen. Ik zie het als een tussendoortje.

SuzyQFive schreef op 18-12-2022 om 09:09:

De huidige prijzen van tweedehands auto’s 😱. Waar ik tot vorig jaar zomer echt prima auto’s op de kop kon tikken voor max €2000 zit dat nu op €5000… En dan is de auto minstens 10 jaar oud…

Jaaah, die auto's! Ik ben ook op zoek en ik schrok er echt van. Eerst dacht ik dat het aan mij lag want ik denk tegenwoordig bij alles jee wat duur, maar ik hoorde ook op de radio deze week dat ze zo gestegen zijn.

Moxxie schreef op 18-12-2022 om 09:54:

[..]

Jaaah, die auto's! Ik ben ook op zoek en ik schrok er echt van. Eerst dacht ik dat het aan mij lag want ik denk tegenwoordig bij alles jee wat duur, maar ik hoorde ook op de radio deze week dat ze zo gestegen zijn.

Ja, klopt. De prijzen zijn ook zo gestegen omdat er veel minder tweedehands auto’s voorradig zijn. Er is een stagnatie in de levering van nieuwe auto’s. Een tijdje geleden sprak ik iemand die al meer dan een jaar aan het wachten was op een nieuwe auto. Zijn huidige auto is nu dus nog niet beschikbaar voor de tweedehands markt. Ik kan me ook voorstellen dat meer mensen nu zoeken naar een tweedehands auto, omdat die dan toch sneller beschikbaar zijn. En toch nog goedkoper dan een nieuwe.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.