Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wie is de mol 2026

Vanavond begint de Mol weer. Gaan jullie nog kijken?

Nog 3 kandidaten over.
En ik twijfel tussen Bram en Daan.

Wow! Ik sta gewoon op de gedeelde eerste plek. Ik heb nog nooit eerste in een poule gestaan. Al vanaf aflevering 1 heb ik al mijn punten op Daan gezet. Maar na de aflevering van gisteren twijfel ik toch stevig. Het zal Bram toch niet zijn?

Ik denk Daan. Quinty heeft best wat geld binnengebracht volgens mij. Bram vertelt iets te veel vooruit, dat zouden ze niet zo knippen (net als de vorige aflevering met dat ie wel zin had om te schieten; en bij het speerwerpen geloof ik ook). 

kerst schreef op 26-04-2026 om 10:00:

Nog 3 kandidaten over.
En ik twijfel tussen Bram en Daan.

Grappig ik zit op Quinty. Vooral omdat het zo opvallend is dat er telkens kandidaten uitvliegen als ze met haar een kamer hebben gedeeld. En ze heeft zo’n lachje steeds. Paintballetjes in haar broekzakken “ja oh dat zei ik toch?!” Enzovoorts. 

bij de borrel aan de bar zeiden ze over de ogen "wat als de Mol de pot had laten doorlopen naar 0?". Daardoor vroeg ik me af, had dat echt gekund. De uitdaging met jezelf aangaan en niet/heel traag gooien waardoor de pot helemaal leeg is. Zou tegelijkertijd flauw en super grappig zijn. 

Bij de Vlaamse mol komen familieleden langs. Dan zie je hoe emotioneel het spel kan zijn. Blijkbaar hebben de bnners die support niet nodig. 

ToetieToover schreef op 28-04-2026 om 15:00:

[..]

Grappig ik zit op Quinty. Vooral omdat het zo opvallend is dat er telkens kandidaten uitvliegen als ze met haar een kamer hebben gedeeld. En ze heeft zo’n lachje steeds. Paintballetjes in haar broekzakken “ja oh dat zei ik toch?!” Enzovoorts.

Eens . 

Daan winnaar 

Bram verliezer 

😇😇😇

Als Quinty de mol is, dan zit ik zaterdag wel even met grote ogen naar de tv te kijken.    In mijn optiek is zij juist degene die best veel goed gedaan heeft. Ik denk dat zij gaat winnen.

Tona schreef op 29-04-2026 om 15:25:

Als Quinty de mol is, dan zit ik zaterdag wel even met grote ogen naar de tv te kijken. In mijn optiek is zij juist degene die best veel goed gedaan heeft. Ik denk dat zij gaat winnen.

Als dat zo is, zou het echt een domper zijn en mogen de makers zich wel even goed bedenken hoe ze een mol kiezen. Een mol doet niet zoveel goed en haalt veel geld binnen. 

Neweve schreef op 28-04-2026 om 15:19:

bij de borrel aan de bar zeiden ze over de ogen "wat als de Mol de pot had laten doorlopen naar 0?". Daardoor vroeg ik me af, had dat echt gekund. De uitdaging met jezelf aangaan en niet/heel traag gooien waardoor de pot helemaal leeg is. Zou tegelijkertijd flauw en super grappig zijn.

Bij de Vlaamse mol komen familieleden langs. Dan zie je hoe emotioneel het spel kan zijn. Blijkbaar hebben de bnners die support niet nodig.

Zou ik echt superflauw vinden en zou voor mij ook een smet zijn op het molschap. Ook Bram doet trouwens zoveel dingen die niet-mols en niet nodig zijn. Ook nu weer. Aansturen op het niet kijken van molboekjes. Quotes goed raden.

Het kan toch niet anders dan dat Daan de mol is? Anders heeft hij zoveel genepmold (en de redactie ook door het te laten zien).

Alleen de eerste-woordenhint zegt Bram....Het zal toch niet zo makkelijk zijn? Dit wordt toch ontdekt?

BlairW schreef op 08-03-2026 om 07:54:

Qua mol zit ik op Daan. Geen idee waarom, dat zegt mijn gevoel. Maar ik ben nooit zo bezig met wie de mol is. Ik kijk vooral voor de mooie beelden, de leuke opdrachten en het gedoe onderling 😊

Zat ik toch maar even vanaf het begin al goed 😁 ik ben er ook nooit van afgeweken meer en heb geen andere mol verdacht in de tussentijd. 

BlairW schreef op 03-05-2026 om 10:28:

[..]

Zat ik toch maar even vanaf het begin al goed 😁 ik ben er ook nooit van afgeweken meer en heb geen andere mol verdacht in de tussentijd.

Goed zeg!

Ik bleef twijfelen tussen Bram en Daan. 

kerst schreef op 03-05-2026 om 10:29:

[..]

Goed zeg!

Ik bleef twijfelen tussen Bram en Daan.

Ik heb gewoon 1 iemand gekozen en me er verder niet zo mee bezig gehouden 😆 meer geluk dan wijsheid hoor haha! Al werd het richting het eind wel duidelijker vond ik.

Hahaha, ik heb gewoon gewonnen. Vanaf aflevering twee alles op Daan. Laatste aflevering nog getwijfeld om over te stappen naar Bram, maar dat toch niet gedaan.

Hij heeft wel wat leuke dingen gemold, vind ik. En het programma had leuke dingen ingebouwd, zoals als mol de kandidaten afschieten in die fabriek. En ook veel spannende dingen. 

Ik snap alleen nog steeds niet waarom dat oog zo’n ding was. Jullie?

Het oog was gewoon het thema van het seizoen, net als 26.
Ik vond het een mooi land, leuke groep en vermakelijke mol. Hij heeft flink gemold, goed zijn rol opgepakt. Wel erg opvallend, daarom niet een hele goede mol vind ik. 
Het was een leuk seizoen om naar te kijken maar wel erg veel Bram en Daan. Het leek op een gegeven moment meer om leuke televisie te gaan dan om het spel. De spellen waren vanaf de 2e helft van het seizoen zelfs wat saai. Ik miste de verschillende lagen en twist. Ze moeten nog naar even goed naar de Mol Belgie kijken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.