Huiskamer
Anouk1234
27-05-2026 om 19:30
Welk voorwerp heeft jouw leven makkelijker gemaakt?
En dan bedoel ik niet een duur apparaat zoals een robotstofzuiger of vaatwasser. Maar gewoon een simpel niet te duur artikel. Bij mij is dat een nachtlampje met bewegingssensor. Ideaal om ‘‘s nachts de weg naar het toilet te vinden, zonder eerst zelf een lamp aan te doen en daardoor partner ook nog eens wakker te maken.
lientje69
27-05-2026 om 19:32
De pottenwipper. Een soort plastic opener waarmee je een vacuüm van een pot haalt , zodat hij makkelijk opent.
En verder momenteel veel medische dingen, maar ik denk dat je dat niet bedoelt. 
lientje69
27-05-2026 om 19:33
Oh en een soort driehoekje van plastic , waarmee je makkelijk kitranden maakt. Bij het afkitten van bijvoorbeeld sanitair.
Auwereel
27-05-2026 om 19:38
Twee zelfgemaakte etuitjes die ik aan mijn broekriem kan hangen, één voor mijn mobiel en één voor mijn sleutels. Nu hoef ik niet meer zo bang te zijn dat ik mijn sleutels kwijtraak of mijn mobiel in de toiletpot verdwijnt omdat ik was vergeten dat-ie un mijn achterzak zat. Zo handig en precies pas!
Het enige nadeel is dat ik vermoed dat mensen zich afvragen wat ik toch allemaal aan me heb hangen l.
OnherkenbaarAnoniem
27-05-2026 om 20:01
Hij was wel duur maar met mijn eerste bril (ik was 39) ging er een wereld voor mij open. Eindelijk een opticien die begreep waar ik het over had en een oplossing wist.
ToetieToover
27-05-2026 om 20:55
Ik ben af, want ik kan alleen dure dingen lektrische apparaten bedenken. En mijn huidige manlief, maar dat is geen voorwerp, heeft mijn leven een stuk makkelijker gemaakt.
Marin125
27-05-2026 om 21:09
Auwereel schreef op 27-05-2026 om 19:38:
Twee zelfgemaakte etuitjes die ik aan mijn broekriem kan hangen, één voor mijn mobiel en één voor mijn sleutels. Nu hoef ik niet meer zo bang te zijn dat ik mijn sleutels kwijtraak of mijn mobiel in de toiletpot verdwijnt omdat ik was vergeten dat-ie un mijn achterzak zat. Zo handig en precies pas!
Het enige nadeel is dat ik vermoed dat mensen zich afvragen wat ik toch allemaal aan me heb hangen l.
Top idee. Want veel broekzakken zijn net groot genoeg voor 1 sleutel en dat is lastig als ik moet werken. En daar loopt iedereen met sleutelbossen en telefoons in de broekzak, zal niet veel verschil maken met hoe het er uit ziet.