Huiskamer
Anouk1234
27-05-2026 om 19:30
Welk voorwerp heeft jouw leven makkelijker gemaakt?
En dan bedoel ik niet een duur apparaat zoals een robotstofzuiger of vaatwasser. Maar gewoon een simpel niet te duur artikel. Bij mij is dat een nachtlampje met bewegingssensor. Ideaal om ‘‘s nachts de weg naar het toilet te vinden, zonder eerst zelf een lamp aan te doen en daardoor partner ook nog eens wakker te maken.
Anna76
09-06-2026 om 16:41
bieb1963 schreef op 09-06-2026 om 16:37:
[..]
Doe ik ook, net als rijst (niet een vergiet natuurlijk 😅, maar in en zeef. Werkt uitstekend. Giet ik ook de meeste groente en peulvruchten in. Zelden dat ik dat nog doe met een pan en deksel iets open.
Ik ook. In een vergiet of zeef, afhankelijk van wat het is. Sneller, makkelijker, veiliger (hete stoom enzo)(stoom is altijd heet). Daarna vergiet of zeef even afspoelen en klaar. Of in de vaatwasser, die weet er ook wel raad mee.
Venusss
09-06-2026 om 21:34
Conclusie: voor sommigen is een pan met afgietfunctie een voorwerp wat het leven iets makkelijker maakt en voor anderen is dat een zeef of vergiet
OT: ik ben heel blij met mijn Philips Lumea. Flinke investering in geld en tijd, maar het is inmiddels zo ver dat ik maar eens in de pakweg 4 a 5 weken hoef te flitsen om haarloze benen te hebben