Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen deel 2

Omdat het zo leuk blijft om elkaars weekendverhalen te lezen en ik er nog steeds inspiratie uit haal of het beter kan relativeren als ik een moeilijk weekend heb! 🙂

Herfstappeltaart schreef op 15-02-2026 om 15:01:

[..]

Ja het is echt een schat van een beest

Zo ziet hij er ook echt uit 💕.

Honden zijn zulk leuk gezelschap, ik pas soms op de honden van buren en dat is zo gezellig altijd. Al ben ik wel blij dat ik er zelf om 23:00 uur of met kou/gladheid/harde regen niet meer uit hoef. Wel de lusten niet de lasten zeg maar 😁.

Loulou39 schreef op 15-02-2026 om 15:10:

[..]

Zo ziet hij er ook echt uit 💕.

Honden zijn zulk leuk gezelschap, ik pas soms op honden van verschillende buren en dat is zo gezellig altijd. Als ben ik wel blij dat ik er zelf niet om 23:00 uur of met de kou/gladheid/harde regen niet meer uit hoef. Wel de lusten niet de lasten zeg maar 😁.

Hahaha ja zo denken wij er ook over hoor. We passen elke week 2 dagen op deze hond tot vijf uur 's middags (tegelijk met de kleinkinderen) en elke vakantie als onze kinderen echt weggaan. Dus meestal voorjaars- en meivakantie en 3 weken in de zomer. Hartstikke leuk, maar wel genoeg. Wij hebben vroeger ook een hond gehad, maar nu willen we het niet meer. We genieten wel heel erg van onze Foof 

Herfstappeltaart schreef op 15-02-2026 om 15:12:

[..]

Hahaha ja zo denken wij er ook over hoor. We passen elke week 2 dagen op deze hond tot vijf uur 's middags (tegelijk met de kleinkinderen) en elke vakantie als onze kinderen echt weggaan. Dus meestal voorjaars- en meivakantie en 3 weken in de zomer. Hartstikke leuk, maar wel genoeg. Wij hebben vroeger ook een hond gehad, maar nu willen we het niet meer. We genieten wel heel erg van onze Foof

Zo leuk!!

Vandaag stond standaard huishouden op de planning en daarnaast extra klussen zoals houten luxaflex schoonmaken, badkamer ontkalken, keukenkastjes/-lades uitzoeken, kledingkast laatste loodjes, etc.
Maar vanmiddag spontaan gaan shoppen met een vriendin en daarna nog wat gedronken. Standaard huishouden als bed verschonen, vaatwasser en wassen draaien heb ik wel gedaan, de rest schuift door naar morgen😅.

Morgenochtend eerst hardlopen in groepsverband, dan bovenstaande klusjes en in de avond een online yogales met een vriendin.

vandaag ben ik naar de huishoudbeurs geweest. Goed geslaagd, dus daar ben ik blij mee.

Morgen een verjaardag van jongste nichtje, en de rest van de dag ga ik uitbrakken. Zo'n dagje slenteren is nog best vermoeiend. 

Ik ben binnen aan het schilderen. Het wordt mooi dus dat motiveert! Wel spierpijn in m’n armen….

ik ben niet zo fit, dus heb me afgemeld voor de verjaardag waar ik straks naartoe zou gaan.
Vandaag maar bankhangen.. hopelijk morgen wel fitter, anders meld ik me ziek op werk.

Straks op de koffie bij oude (verhuisde) buren. Ik hoop dat het lukt want ik heb steeds migraine deze week. Om zes uur vanochtend een pil ingenomen dus het gaat nu iets beter. Straks eerst even lekker douchen en hopen dat ik me wat beter voel. 

Herfstappeltaart schreef op 22-02-2026 om 09:12:

Straks op de koffie bij oude (verhuisde) buren. Ik hoop dat het lukt want ik heb steeds migraine deze week. Om zes uur vanochtend een pil ingenomen dus het gaat nu iets beter. Straks eerst even lekker douchen en hopen dat ik me wat beter voel.

Hopelijk werkt de pil ♥️

Gisteren verjaardag oudste Kind. Was 2 uur vannacht. Vandaag het minimalste in huishouden. En nog een beetje lezen, in ieder Gewalt iets voor mijzelf doen.

Ik was vrijdag vrij maar moest voor een onderzoek naar het ziekenhuis. Daarna naar mijn vader gefietst. In de middag boodschap gedaan en na het eten met man ook nog wat.
Gisterochtend eerst gaan wandelen en boodschappen. Toen kwamen schoonouders want man is jarig vandaag en later kwamen er vrienden eten.
Vandaag een rondje gewandeld en verder doe ik niks.

Wat een druilerige dag! Ik heb 2 uur huishouden en 2 uur sporten erop zitten. Daarna langs de buurtsuper, gedoucht, (yep in die volgorde ), gekookt, gegeten. Bosje tulpen en hyacinten neergezet. En nu zit ik hier, te bedenken wat ik eens zal doen. Doen, doen? Het wordt: op de bank met vriendlief een serie bingewatchen en verder haken aan een sjaal. 
Ik verheug me enorm op mijn volgende ‘extra weekend’, want wegens het voorspelde lenteweer heb ik dinsdag en woensdag vrij genomen! Dan gaan we in de tuin wroeten. 

ToetieToover schreef op 22-02-2026 om 13:50:

Wat een druilerige dag! Ik heb 2 uur huishouden en 2 uur sporten erop zitten. Daarna langs de buurtsuper, gedoucht, (yep in die volgorde ), gekookt, gegeten. Bosje tulpen en hyacinten neergezet. En nu zit ik hier, te bedenken wat ik eens zal doen. Doen, doen? Het wordt: op de bank met vriendlief een serie bingewatchen en verder haken aan een sjaal.
Ik verheug me enorm op mijn volgende ‘extra weekend’, want wegens het voorspelde lenteweer heb ik dinsdag en woensdag vrij genomen! Dan gaan we in de tuin wroeten.

Wat een productieve ochtend, heerlijk!
Hardlopen ging hier vanmorgen niet door en nu zit ik alleen maar te internetten en niets te doen, terwijl ik van mezelf nog moet sporten (naast yoga vanavond), de was op moet hangen, boodschap halen, stofzuigen… en eigenlijk nog wat dingen, maar weet nu al dat dat vandaag niet gaat gebeuren 😇. Even een “off-day” qua energie.

Broodjebrie schreef op 22-02-2026 om 09:15:

[..]

Hopelijk werkt de pil ♥️

Dankje. Hij werkte gelukkig maar ik voel me niet fit. Toch een smeurtje van het een of ander denk ik.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.