Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen deel 2

Omdat het zo leuk blijft om elkaars weekendverhalen te lezen en ik er nog steeds inspiratie uit haal of het beter kan relativeren als ik een moeilijk weekend heb! 🙂

ik zou nu eigenlijk bij een musical zitten maar de reservering was niet goed gegaan. Dus moeten nog even kijken naar een andere datum.
Ben net terug van de bios. Je moet jezelf toch vermaken he..

Ga zo nog even een eind wandelen denk ik, het is echt heerlijk weer hier. 
Morgen sporten, verder nog geen idee.

Deel twee van het weekend: vanmorgen Ragù Bolognese gemaakt, die staat nu in de oven. Straks dus weekboodschappen doen en vanmiddag wandelen.

Ik ben nog op vakantie. Gaan nu brunchen in een leuk cafeetje met Alice in wonderland thema. 
Straks ff wandelen en bij zwembad liggen. Gisteren ondanks flinke verkoudheid veel te veel gewandeld dus vandaag ff wat rustiger aan.

Gister een extra lange dag gewerkt (de tweede deze week wegens zieke collega) en nu vandaag zo’n heerlijke dag waarvoor ik echt geen enkel plan had. Heb onchristelijk lang in bed gelegen met puzzeltjes en de krant en daarna lekker wat gerommeld (wat oefeningen gedaan, bed verschoond, planten gedaan) en geluncht met getoast brood en gekookte eitjes. 
Zo de keuken maar ns ontrommelen en een beetje schoonmaken en een stuk wandelen. En verder lekker niks denk ik. Oh ja ik had nog gedachten over de kerstversiering opruimen maar dat kan ook nog best een week wachten…

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.