Huiskamer
vrouw92
04-01-2025 om 09:51
Weekendplannen deel 2
Omdat het zo leuk blijft om elkaars weekendverhalen te lezen en ik er nog steeds inspiratie uit haal of het beter kan relativeren als ik een moeilijk weekend heb! 🙂
Grindelwald
12-10-2025 om 09:30
Gisteren naar de musical 40-45 geweest, was heel mooi. Vandaag lekker niks. Heb stoofpeertjes gekocht. Die ga ik straks opzetten. Met rundvlees. Lekker ouderwets eten.
Dolfje
12-10-2025 om 09:33
Vrijdag was ik vrij en heb buiten sport en wat was vrij weinig gedaan.
Gisteren had ik een lekkere en gezellige lunch met vriendinnen, daarna rondje gewandeld met man.
Normaal zou ik nu/straks gaan sporten maar ik ben niet helemaal fit dus totaal geen zin en niet veel energie. Denk dat ik een beetje mijn gemak hou vandaag. Straks wat wandelen.
Morgen zijn we een dagje vrij samen, zouden naar Duitsland boodschappen doen maar dat stellen we uit tot zaterdag.
Broodjebrie
12-10-2025 om 10:27
gisteren naar het concert van flemming geweest in Rotterdam Ahoy, was erg gezellig. Nu best gaar, heb ook last van m'n onderrug (staanplaatsen doen we nooit meer..) en m'n stem is ook een beetje de weg kwijt.
Vanmiddag misschien nog even wandelen.
Mama-Inge
12-10-2025 om 15:48
Gisternacht/ ochtend gewerkt en daarna mijn bed in gedoken
Was om half 12 wakker
Na de lunch nog wat werk gerelateerde dingen doen en daarna met de honden naar het bos geweest te wandelen
De rest van de middag wat huishoudelijke klusjes gedaan en mijn boek uitgelezen
Vanmorgen uitgeslapen tot half 10
Vanmiddag samen met puber appeltaart gebakken en appelmoes gemaakt
Straks nog eten koken en vanavond op tijd naar bed, want mijn wekker gaat weer om half 3 af
Ted68
08-11-2025 om 10:59
Ik heb net de hond weg gebracht; man en ik gaan morgen naar een wellnesshotel in Allgäu. Vanmiddag moeten we nog de tuin in om te snoeien, en vanavond eten we lekker thuis. Heb echt zin om even weg te gaan...
Broodjebrie
29-11-2025 om 10:38
ik ga straks een grote pan groentesoep maken. Dit weekend de kerstspullen tevoorschijn halen.. verder niet veel op de planning.
Dolfje
29-11-2025 om 11:10
Ik was gisteren vrij maar moest evengoed vroeg ( voor 8) op vanwege een lekkage. Daarna kwam picnic. Toen een grote pan erwtensoep gemaakt en een uurtje gewandeld. Verder bed verschoond en ff op en neer naar kruidvat. Verder zitten lezen en series kijken.
Vandaag weer niet uit kunnen slapen, was echt om 6 al klaarwakker.
Nu net klaar met sporten.
Straks gaan we denk ik naar een tuincentrum en ff bij schoonouders op bezoek als ze thuis zijn.
Morgen verder geen plannen nog.
Ted68
29-11-2025 om 11:10
Vandaag kookt man, en ik doe een beetje het huishouden. Ben niet zo fit....Hoop een beetje te kunnen hangen , en lezen.
Morgen is eind van de maand: dus de rekeningen moeten eruit....En ik ga met de hond en de paardjes een wandeling maken.
Herfstappeltaart
29-11-2025 om 12:11
Net op stap geweest voor wat laatste cadeautjes. Nu een lekkere ovenschotel aan het maken voor vanavond (aard.puree/gehakt met hacheekruiden/ rodekool met appeltjes). Vanmiddag cadeautjes inpakken, boodschappenlijst en weekmenu maken.
Mama-Inge
29-11-2025 om 16:13
Vannacht/vanmorgen gewerkt en daarna geslapen
Na de lunch met man en honden naar het bos geweest
Zoon had sweaters nodig, dus even naar de winkel, mooie korting, was 1/3 van de prijs wat eraf ging.
Moet nog wat was ophangen en straks eten koken
Morgen, als het lukt, wat uitslapen
In de ochtend rustig aan en misschien nog naar het bos met de honden.
's Mddags gaan we naar schoonouders