Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen deel 2

Omdat het zo leuk blijft om elkaars weekendverhalen te lezen en ik er nog steeds inspiratie uit haal of het beter kan relativeren als ik een moeilijk weekend heb! 🙂

Herfstappeltaart schreef op 24-08-2025 om 08:18:

Ik had een drukke vrijdag (uitvaart en op kleinkinderen passen) en zaterdag (mijn verjaardag vieren) en hoop vandaag lekker naar buiten te kunnen gaan. Straks eens even met man overleggen.

Gecondoleerd en gefeliciteerd, Herfstappeltaart. Zo vlak achter elkaar, jeetje. Lekker even buiten vandaag 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

24-08-2025 om 08:52

vrijdag fysio, gewandeld en wat huishouden gedaan, gisteren even bij mijn vader geweest en naar festival. Vandaag even rustig aan en dan weer naar festival. Morgen een vrije dag, nog wat huishouden doen, wandelen en sporten

ToetieToover schreef op 24-08-2025 om 08:22:

[..]

Gecondoleerd en gefeliciteerd, Herfstappeltaart. Zo vlak achter elkaar, jeetje. Lekker even buiten vandaag

Dankje

Gisteren een stadswandeling gemaakt en zoon en schoondochter kwamen onverwacht langs en bleven eten.
Ik sta nu op het punt om naar de golfbaan te gaan en als ik daarna weer thuis ben ga ik golf op tv kijken. Er zijn twee toernooien waar ik de ontknoping van wil zien. Het gaat vandaag heel laat worden daardoor.

Vrijdag was ik al vrij, heb in de ochtend eerst het bed verschoond. Toen gaan sporten.  In de middag had ik een afspraak over/bij /met schoonouders. S'avonds hebben we film gekeken.
Gisteren hebben we na het ontbijt eerst wat gewandeld. Daarna naar de toko gefietst en daarna vlak voor het eten nog gesport. Na het eten weer film gekeken. Beide nachten helaas slecht geslapen en nu ook weer hoofdpijn.
Voor vandaag nog geen plannen, liggen nog in bed maar ik sta zo op want trek en dorst en de zon schijnt dus ik ga lekker de schuifpui open gooien voor frisse lucht.

Bij ons is de 1e werkweek na de vakantie ook weer een feit 
Gister nacht/ochtend gewerkt en daarna geslapen 
Na de lunch met man en hond naar het bos geweest te wandelen 
En daarna nog naar de winkel voor wat boodschappen 
Vandaag nog geen plannen, misschien nog ergens naar een markt
En vanavond uit eten of ergens eten halen 

Hier onze laatste vakantiedag. Heb wel zin om straks een stuk te gaan fietsen. 

gisterenavond naar een evenement hier geweest, was erg gezellig, we lagen rond half 1 in bed. Nu weer vroeg eruit want ik had een logee en die moet straks met de trein mee omdat ie nog iets anders op de planning heeft staan vanmiddag. 
Ben wel redelijk brak en last van m'n keel, dus verder doe ik niet veel vandaag. 

Morgen wil ik denk ik weer gaan zwemmen. En misschien nog wat wandelen.

Na een heel druk vorig weekend nu lekker rustig. Vandaag een beetje opruimen, strijken, koken en een weekmenu en boodschappenlijst maken . Morgen de weekboodschappen doen en als het weer het toelaat naar buiten (fietsen, wandelen).

Hier nog een week vakantie: straks naar de markt, Vanmiddag een beetje rond het zwembad hangen. Morgen naar het Strand…..

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

30-08-2025 om 09:53

gisteren wezen lunchen, en kleine 50 km gefietst, 's avonds nog 5 km gelopen. 
Vandaag nog een computerbril uitzoeken en dan naar een activiteit in het dorp. doe zelf niet mee, maar ga wel even kijken. Dan mss vanavond weer lopen.
Morgen niet zo veel op de planning, maar dat vind ik ook wel lekker even. 

Vandaag een rustige ochtend wat lezen puzzelen en uitstapjes voor de vakantie uitzoeken. In de namiddag golfen en aansluitend een hapje eten in het clubhuis.
Voor morgen nog geen plannen bij goed weer gaan we waarschijnlijk wel een flinke wandeling maken en ik ga nog uitgebreid met dochter bellen.
Rustig weekend dus.

Vrijdag was ik vrij en heb ik gesport en huishouden gedaan.
Zaterdag moest ik werken. Daarna met vrienden uit eten geweest. Thuis met man film gekeken.
Vandaag een lamme dag. Wel een rondje gewandeld en even naar de jumbo geweest en ook nog naar Ah want we waren iets vergeten.
Man zit formule 1 te kijken en ik zit te lezen afgewisseld met het forum en tiktok en heb tussendoor een vakantie geboekt 
Doe verder niet veel meer vandaag alleen straks pannenkoeken bakken. En op tijd naar bed want ik ben moe en de week wordt druk.

ik kom net terug van zwemmen, wat was het lekker rustig ♥️ 
Straks nog even de stad in, en vanmiddag even naar de buurman. Verder in huis wat rommelen en schoonmaken. En misschien nog een eindje wandelen, maar het kan ook zijn dat ik dat morgen doe.

Ik heb voor het eerst in ik weet niet hoe lang geslapen tot nu... Was ook doodmoe en ben ongesteld. Geen plannen dit weekend verder. Misschien straks wat sporten.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.