Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen deel 2

Omdat het zo leuk blijft om elkaars weekendverhalen te lezen en ik er nog steeds inspiratie uit haal of het beter kan relativeren als ik een moeilijk weekend heb! 🙂

Ben net terug van een week vakantie. Vanmorgen met openbaar vervoer vanaf de boot terug gereisd naar huis. Net de koffers uitgepakt en de eerste was zit in de machine. Vandaag vooral klusjes in huis, wassen en boodschappen doen.
Morgen tuin klussen en dochter brengt onze auto terug en blijft dan gezellig eten.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

05-07-2025 om 12:10

Gisteren al vroeg weekend, gisteravond achter de bar gestaan bij openluchttheater. Vandaag allemaal huishoudelijke klussen, en verder niet zoveel in de planning. Morgen ook lekker rustig, ik vind het wel prima dit weekend

Ik ben normaal op vrijdag vrij maar moest gisterenmiddag invallen ivm vakantie collega. In de ochtend met een ex-collega gaan wandelen in het bos en bij haar geluncht.
Vanmorgen hebben we gesport en gaan straks bij vrienden eten en borrelen. Gaan er lopend heen wat zo'n 8 km aan de andere kant van de stad is en met de taxi terug.
Morgen geen plannen buiten de deur, lezen, series kijken.
Maandag hebben we weer een vrije dag, dan gaan we sowieso ff sporten en boodschappen doen.

Gisteren lopend de hele stad door voor boodschappen, zoals naar de lekkere bakker en dat leuke delicatessen winkeltje, etc. gedaan en schoongemaakt.

Vandaag met een vriendin geluncht en daarna geshopt. Eind van de middag samen met een andere vriendin op een zomerfeest het optreden van de band van haar man gezien.
Nu lekker thuis.

Morgen (hopelijk, als ik de energie heb en positief wakker word), de slaapkamer een upgrade geven: eindelijk de lamp aan het plafond hangen, wat dingen aan de muur hangen en de matrasdragers van het bed verlagen. En ik heb vandaag bij H&M Home mooie linnen dekbedovertrekken gekocht.
En het zou fijn zijn als ik ook het badkamerkastje op de juiste manier kan monteren. Ik had de laatjes te hoog gemonteerd en daarom sluiten ze niet helemaal. Hopelijk lukt dat morgen (ik heb vanmiddag een schroefboormachine gekocht, vandaar deze plannen).

En last but not least: als het klopt dat ik eindelijk het juiste lampje heb gekocht, dan de plafondlamp in de badkamer weer werkend maken...

ik ben net thuis van een weekendje den haag. Dat is iets anders verlopen dan gepland want bij het 2e hotel bleken we niet in hun reservering te staan. Uiteindelijk is het goedgekomen maar omdat de receptionisten er zolang mee bezig waren verliep onze middag dus ook heel anders gisteren. We wilde het binnenhof bekijken maar dat kon niet, en we wilden naar een museum maar door al dat gedoe met inchecken waren we er wel klaar mee. Museum doen we de volgende keer wel.
Komende 3 weken ben ik vrij dus volop genieten van de vakantie ♥️

Vrijdag avond hadden we bezoek. Gisteren hadden we een dierenarts bezoek; oude hond heeft een oorontsteking, en heeft nu een lading Pillen en druppels gekregen. 
Vandaag weer een Ronde gepoetst. En nu wachten we in zwoele hitte op de regen en onweer die gaan komen.

Vrijdag heb ik gesport en wat gepoetst.
Gisteren hadden we een high tea en een wandeling op een leuke locatie.
In de avond kregen we bezoek. Veel te laat naar bed gegaan.
Vandaag beetje gewandeld, was gedaan en kijken we series.

Ga zo een ronde met de dweil door het huis, en ben aan het wassen. Het weer word knudde, en we moeten een deel in de kelder leeg halen, want we krijgen een nieuwe warmtepomp. 
Vanmiddag gaan we nog verfspullen kopen, want volgend Weekend gaan we het trappenhuis, en de badkamers schilderen. 
Morgen uitslapen, man maakt Ravioli,en ik ga met de beesten uit. 

gisteren was ik in de efteling. Leuk dagje gehad, de drukte viel me nog mee, je kunt wel merken dat het vakantietijd is. Helaas kreeg ik gisterenavond oogmigraine vlak voordat we naar huis gingen, dat was wel een domper.

Vandaag een relaxdagje, misschien vanmiddag even wandelen.

Normaliter op vrijdag vrij maar moest nu wel paar uurtjes werken, komende vrijdag ook weer helaas.. Daarna thuis lunch en gaan sporten.
Gisteren eerst na ontbijt weer naar de sportschool geweest en na de lunch hebben man en ik een fietstocht van dik 20 km gemaakt en op het terras gezeten. S'avonds thuis een film gekeken en stukje van Tomorrowland. Vind het altijd vet om te zien maar ben tegelijkertijd ook blij dat ik niet in die mensenmassa sta.
Denk dat we dadelijk eerst even boodschappen gaan doen en dan even naar schoonouders fietsen.

Gisternacht/ ochtend gewerkt en daarna geslapen 
's Middags wat boodschappen gedaan en daarna druk in de tuin bezig geweest 

Vanmorgen heel relaxed met een boek op de bank 
Vanmiddag zijn we naar een markt geweest 

https://laatstepluk.nl/nl/

Ik kwam het tegen en weet er verder niets van maar het is voor vrijwilligers die van de natuur houden en wat leuk werk willen doen. En wie houdt er nu niet van fruit plukken?

vrouw92

vrouw92

23-08-2025 om 21:21 Topicstarter

Tijd om deze weer nieuw leven in te blazen.. Mijn eerste halve werkweek zit er weer op en voor de rest van Nederland beginnen ook langzaam de weekenden weer. Ik heb een rustig weekend. Thuis rommelen, niksen. Ik heb gesport: daar liet ik een 5k schijf op mijn voet vallen! Au! Gelukkig valt het denk ik wel mee, hoewel het wel wat stijf is. Verder hoefde ik niet te koken, want restjes. Morgen het huishouden en viert mijn moeder haar verjaardag met een BBQ. En dan begint maandag het nieuwe schooljaar! Zin in het ritme  

Ik had een drukke vrijdag (uitvaart en op kleinkinderen passen) en zaterdag (mijn verjaardag vieren) en hoop vandaag lekker naar buiten te kunnen gaan. Straks eens even met man overleggen.

gisteren eindelijk de tijd gehad om het huishouden te doen.
Dadelijk ga ik zwemmen en vanmiddag wil ik even gaan fietsen naar een vakantiepark hier net buiten mijn woonplaats, over een paar weken komen een  vriend en zijn ouders daar op vakantie, dus wil even kijken hoelang ik erop rijd.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.