Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.

Morgen gaan we lasershooten met de petekinderen en wat vrienden. Vind het altijd leuk als er pubers bij zitten die mij nog niet kennen en dan na de eerste ronde hun verbazing te zien omdat een oudje als ik zo hoog scoor. 

Ik ben op vrijdag in principe vrij dus al weekend. Moest vanmorgen evengoed vroeg op want er kwam een schilder en de kapster is ook geweest. 
De schilders zijn gelukkig voor vandaag klaar, komt morgen weer terug.
Misschien dat we morgenmiddag naar Duitsland rijden om boodschappen te doen en ik ben op zoek naar schoenen en sandalen.
Verder gaan we morgenavond naar een klein evenement in de buurt.
Nu ga ik me eerst maar eens omkleden en sporten. 

Hoera, weekend! 

Ik ga weer in ere herstellen dat ik op vrijdag het huishouden doe. Lekker een muziekje aan en actie...    Ik verwacht ook AH en een pakketje en hoef nergens naartoe. 
Morgen heb ik wat klusjes bedacht voor man: schilderijen ophangen en het plafond repareren in de badkamer (er zat een lek, dus het plafond is opengemaakt). En er is WK shorttrack schaatsen, dus dat ga ik ook kijken. En we moeten nodig eens naar schoonmoeder, die heb ik al een poos niet gezien. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-03-2024 om 11:11

ik ben al druk in het huishouden geweest, ga vanmiddag boodschappen doen, oa voor mijn vader omdat hij zondag jarig is. Morgenochtend met vriendin naar een koffietentje, even goed kijken daar, want ik heb er gesolliciteerd. Morgenmiddag mss nog even in de tuin bezig, en wk shorttrack kijken. Zondag verjaardag van mijn vader. Daar mss nog wat voorbereidingen voor doen en mijn zusje helpen (daar vieren we de verjaardag)

Ik ben de afgelopen dagen al druk in de tuin geweest en in het weekend ga ik daarmee door.
Morgenochtend naar de markt en naar een schoenenwinkel ik weet al wat ik wil en ik heb een goede kortingsbon. In de middag ga ik golfen.
Voor de zondag in de tuin werken en verder heb ik nog niet echt plannen maar dat is ook weleens lekker.

ik ga zo wat boodschappen halen. Morgen zwemmen en daarna komt een vriendin. Morgenavond tapas eten, en voor zondag nog geen plannen.

Vanmorgen naar Duitsland geweest voor wat boodschappen 
Vannacht om 3 uur uit bed en werken 
Als ik thuis kom, na het werk, duik ik mijn bed nog even in.
De rest van de dag nog niet echt plannen, denk wat huishoudelijke klusjes en een wasje weg werken 
Zondag ochtend naar honden cursus en ook van voor de rest van de dag geen plannen 
Misschien nog ergens heen te wandelen, hangt een beetje van het weer af.
En anders heb ik nog wel een boek liggen 

nu nog werken. Vanavond borrelen met vriendinnen. Morgen hoop ik uit te slapen en ga dan werken. Moet nog een hoop extra werk doen en dat wordt een dingetje in mijn hoofd dus ga er maar voor zitten. Verder toch geen plannen zaterdag. Zondagochtend naar een filmhuisfilm en verder beetje aanrommelen in huis. 

Mijn plannen voor vandaag zijn in het water gevallen omdat ik me ziek voel. Ik geef er maar aan toe want er staat een klusweekend voor de deur.

alhambra schreef op 15-03-2024 om 13:50:

Mijn plannen voor vandaag zijn in het water gevallen omdat ik me ziek voel. Ik geef er maar aan toe want er staat een klusweekend voor de deur.

Beterschap!

vrouw92

vrouw92

15-03-2024 om 21:00 Topicstarter

Geen plannen dit weekend.. Lief voor mezelf proberen te zijn en doorkomen.

Vandaag vrij genomen, dus weekend begon vanmorgen:
- slaapkamermuur verven ✔️
- stofzuigen ✔️
- gordijnen inkorten 😔
- was draaien ✔️
- boodschappen doen ✔️
Zo blij met bovenstaande vinkjes! Jammer van de gordijnen.

Zaterdag twee afspraken, wandelen overdag met een buuf en ‘s avonds een borrel. Zondag niets 🤞🏼.

Klusjesplannen voor dit weekend:
- die gordijnen dus inkorten
- twee keukenkastjes opruimen
- kledingkast opruimen en organiseren 😳 (heel veel werk).
- en nog een was plus beddenwas draaien.

Uiteraard nog sporten en misschien spontane dingen tussendoor..

Aanvulling op bovenstaande:
Belastingaangifte doen en gemeente belastingen betalen zouden een bonus qua afvinken zijn.. mijn hoofd zit vol, dus dit soort dingen kosten extra focus en energie.

Loulou39 schreef op 15-03-2024 om 21:31:

Aanvulling op bovenstaande:
Belastingaangifte doen en gemeente belastingen betalen zouden een bonus qua afvinken zijn.. mijn hoofd zit vol, dus dit soort dingen kosten extra focus en energie.

Je hebt op je lijstjes allemaal to do’s staan en niets dat je ontspant. Als je hoofd vol zit. is ontspanning vaak heel helpend om het leger te krijgen. En die ontspanning moet bij mij op zo’n moment uit het lichamelijke komen. Dus bijvoorbeeld door even te wandelen, te fietsen, te dansen op een mooi nummer in de woonkamer, dat soort dingen. 

Mijn plannen. Eerst met zijn zesssn ontbijten met lekkere broodjes, yoghurt en jus. Daarna gaan we met onze oudste pleegdochter naar het bos met uitspanning. We maken daar een korte wandeling. We hebben het een en ander met haar te bespreken dat lukt wandelend in de buitenlucht beter dan dat we dat aan de keukentafel doen.  Bij de uitspanning doen we daarna een koffie en zij natuurlijk taart en daarna  ga ik met haar shoppen voor mooie kleding voor een school optreden dat ze morgenmiddag heeft. 
Voor vertrek tref ik eerst nog voorbereidingen voor het avondeten. We eten Chili uit de slowcooker. 
‘S middags gaat onze oudste zoon nog naar scouting en ik verwacht nog een paar spelletjes te gaan doen met het stel, maar dat kan ook zondag worden.

Zondagochtend ga ik met mijn jongste zoon op pad. Hij op de skates en ik rennen. Even lekker actief. In de middag gaat manlief met onze oudste dochter naar het optreden en blijf ik met het drietal thuis en gaan we waarschijnlijk spelletjes doen en samen koken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.