Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Moirmel
01-03-2024 om 18:32
Partner heeft vanavond een quiz-avond met collega's, dus ik ben thuis met stiefzoon. Verder een rustig weekend waarin we wat projectjes thuis afwerken.
Ted68
01-03-2024 om 18:34
Vanavond doen we niets. Morgen de gewone dingen, maar vanaf 18 uur zijn we voor een krimidinner met vrienden en al onze kinderen uitgenodigd. We hebben allemaal een rol, en moeten ons verkleden.
Zondag een beetje huishouden, en het word mooi weer, dus een beetje zon pakken.
Broodjebrie
01-03-2024 om 19:16
het enige wat ik heb gepland is zwemmen, en als het droog is wandelen
Mama-Inge
01-03-2024 om 19:17
Vanavond op tijd naar bed, want om 3 uur eruit voor werk.
Na het werk nog wat slapen en 1 van de kinderen wil naar de stad om een nieuw spel te kopen
Even kijken wat voor weer het word, of we met de auto of op de fiets gaan.
Zondag geen cursus, wat uitslapen, als het lukt.
En er is iets speuren, appél en pakwerk op de hondenschool, waarschijnlijk daarbij kijken
En een flink eind wandelen met de honden
Tuinfluiter
01-03-2024 om 19:21
watertoren schreef op 01-03-2024 om 18:16:
Ik hou me rustig dit weekend en blijf thuis. Ik heb deze week diarree gehad. Het is nu wel wat minder gelukkig maar het lijkt me niet verstandig om op stap te gaan. Ik voel me nog wel wat slap en heb het nog steeds koud.
Beterschap ik geloof dat het heerst.
Tuinfluiter
01-03-2024 om 19:31
Ik ga morgen eerst naar het centrum van Den Haag. Wandelen, winkelen en misschien naar een museum. Daarna gaan we naar een hotel aan de zee en 's- avonds bij mijn broer en schoonzus lekker eten samen met mijn andere broer en schoonzus. Heb er echt zin in. Zondag gaan we wandelen langs de zee en in de duinen. We gaan dan ergens gezellig uit eten voordat we weer naar huis gaan.
Campanula
01-03-2024 om 19:36
Ik ga naar de bioscoop. Dune 2 kijken. En vooraf een vette bek halen bij de KFC. 🍗
watertoren
02-03-2024 om 08:18
Tuinfluiter schreef op 01-03-2024 om 19:21:
[..]
Beterschap ik geloof dat het heerst.
Dank je wel.
Tara82
02-03-2024 om 08:57
Eerst met kleuter naar dansles en vanmiddag hebben we een verjaardag. Het zal wel laat worden en we moeten ook een flink eind terug rijden. Kleuter verheugd zich er erg op. Die is nu zo groot dat ze zich bij de grotere kinderen voegt en ik haar amper zie.
Morgen een beetje huishouden en boodschappen doen.
ToetieToover
02-03-2024 om 11:37
Vandaag en morgen tussen 9 en 11 uur kan ik lekker in de tuin aan de slag, dan is de pollencount laag en daarna ga ik alle pollen eraf douchen. Het is weer hooikoortstijd helaas
dus de fiets wordt ingeruild voor de auto. Met de auto gaan we op pad vanmiddag, woonwinkels, op zoek naar een bank. Zó niet onze hobby
dus bij wijze van troost gaan we daarna bordspelmiddag houden samen. Vanavond is het vaste prik wie-is-de-mol-kijkavond met vrienden en ik ga een enorme appeltaart-tatin bakken met karamel.
ToetieToover
02-03-2024 om 11:38
Campanula schreef op 01-03-2024 om 19:36:
Ik ga naar de bioscoop. Dune 2 kijken. En vooraf een vette bek halen bij de KFC. 🍗
Oooo die wil ik ook gaan zien!!
Dorestad
02-03-2024 om 12:03
vanmorgen de zware krachttraining voor benen gedaan (thuis). Ik zit nu met bibberpootjes koffie te drinken en krant te lezen. Misschien blauwe regen snoeien maar in ieder geval straks met eega via bos en weilanden naar een streekproductenmarkt lopen en daar flink inslaan. Heen en weer is denk ik ergens tussen 10 en 20 km lopen, afhankelijk van welke paden we kiezen.
Vanavond soep (5 kilo tomaatjes van de markt deze week in soep veranderd) met broodjes.
Morgen gaat rest van het gezin klimmen en ga ik buiten iets doen.
Voor hetzelfde geld komen mo nog vrienden aanwaaien maar er staat nog niets gepland. En ik ga onze belastingaangifte doen plus die van een familielid.
_Audrey
02-03-2024 om 19:22
Vandaag was een lui dagje, het was wat druk geweest afgelopen dagen dus ik mocht lummelen van mezelf. Gezellig spelletjes gedaan, formule 1 gekeken en een wasje gedraaid. Nu nog even de keuken opruimen en atletiek kijken zo.
Morgen willen we naar schoonmoeder en bij mooi weer een wandelingetje doen met haar. Hopelijk weer zon dus!
Cindy79
05-03-2024 om 20:31
Heb tot nu toe nog geen weekend plannen.
Maar met een zonnetje in de serre en een puzzel en een goed kop koffie. Is al een goed begin van het weekend.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.