Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Tara82
09-02-2024 om 16:55
Tara82 schreef op 02-02-2024 om 10:08:
Vandaag aan het werk. Man en kind zijn ziekjes thuis. Morgen dus maar geen dansles voor dochter. Verder ligt het een beetje aan de baas van de logeer hond hoe het weekend gaat verlopen. We hadden eerst bedacht om de hond samen terug te brengen, maar nu iedereen ziekjes is ga ik dat misschien wel alleen doen. Eigenlijk wil ik dan op de terugweg langs de Ikea rijden en eindelijk de boekenkasten kopen die ik al lang wil hebben. Elke keer is er iets waardoor het uitgesteld wordt en daar ben ik wel klaar mee. Maar eerst dus even afwachten of het baasje zich al goed genoeg voelt om haar hond terug te krijgen. Ik hoop het.
Verder zal het vooral boodschappen doen worden en wat andere klusjes in huis.
Vorig weekend verliep wat anders, omdat de hond nog bij ons bleef, maar hij is vandaag weer naar zijn baasje toe. Dit weekend kan ik dus eindelijk naar de Ikea
. Kleuter gaat gezellig mee. Ik dump haar eerst in de ballenbak
(wil ze heel erg graag) en dan ga ik daarna wel alleen in de rij staan bij de servicebalie. Moet ook nog wat terug brengen. Wie weet heb ik daarna nog tijd om alleen een kopje koffie te drinken voor ik haar weer moet ophalen. Verder zal het vooral kasten in elkaar zetten worden, ze inrichten en nog wat algemene huishoudelijke klussen.
Broodjebrie
09-02-2024 om 17:34
gevaarlijke winkel, de ikea. Ik ben er laatst ook geweest.
Ik houd dit weekend even rustig. Ben ook wat rillerig en heb vage keelpijn, hopelijk zet het niet door. Volgende week wordt het een drukke week,
Tara82
09-02-2024 om 17:44
Broodjebrie schreef op 09-02-2024 om 17:34:
gevaarlijke winkel, de ikea. Ik ben er laatst ook geweest.
Zonder man iets veiliger. Vorige keer kwamen we met een grote octopus knuffel thuis die toch echt niet op het lijstje stond. Hij en dochter vonden hem zo leuk en daar kon ik niet tegen op
. Dit keer krijgt ze echt niks, want volgende week is ze jarig en mijn man is dus al los gegaan bij de action (ook heel gevaarlijk). Ik stuurde hem voor een houten speelwerkbank en hij kwam terug met dat en nog 4 andere cadeautjes
.
Ted68
09-02-2024 om 17:44
Ga morgen naar ikea een kast met kind 1 kopen, en met kind 2 naar de stad....Verder een beetje opruimen.En kokkerellen.
Broodjebrie
09-02-2024 om 17:45
Tara82 schreef op 09-02-2024 om 17:44:
[..]
Zonder man iets veiliger. Vorige keer kwamen we met een grote octopus knuffel thuis die toch echt niet op het lijstje stond. Hij en dochter vonden hem zo leuk en daar kon ik niet tegen op
. Dit keer krijgt ze echt niks, want volgende week is ze jarig en mijn man is dus al los gegaan bij de action (ook heel gevaarlijk). Ik stuurde hem voor een houten speelwerkbank en hij kwam terug met dat en nog 4 andere cadeautjes
.
Wahaha!
-Nienke-
09-02-2024 om 18:55
Hier een relatief rustig weekend voor de boeg. Morgen boodschappen doen en ‘s middags nog even de stad in, wat boodschapjes doen en waarschijnlijk lekker ergens koffiedrinken. Zondag hebben we een verjaardag, een jubileumjaar, dus er is daar ook eten. Tussendoor wat wassen draaien en de bedden verschonen (moest eigenlijk vorige week al, maar geen zin toen!)
Mama-Inge
09-02-2024 om 19:02
Door ziekte van de week is er hier het 1 en ander blijven liggen aan huishoudelijke klusjes en was.
Dat moet dit weekend ergens weg gewerkt worden.
Verder nog een hondencursus zondag ochtend.
Tuinfluiter
09-02-2024 om 19:54
Vanavond het weekend begonnen met uitgebreid koken samen met dochter. Morgen nog wat boodschapjes doen en dan naar zoon en schoondochter om ze te helpen met een klusje.
Zondag een rustige ochtend en daarna een rondje golfen.
lientje69
09-02-2024 om 20:09
Ik werk 2 dagdiensten. Na het werk nog boodschappen doen, eten koken, opruimen. Misschien wel een was nog draaien. Meer echt niet. Heb al een paar drukke dagen achter de rug.
MissBobby
09-02-2024 om 20:36
Morgen open dag met dochter. Verder woon ik middenin het carnavalsgedruis waar ikzelf niet aan meedoe maar kids wel. Dus blijf ik thuis en zorg voor happen voor wie wil mee-eten en geniet van de aanloop. Ondertussen wat in huis rommelen en wat knutselen en tekenen.
Dolfje
12-02-2024 om 07:26
Wij hebben vrijdagavond en zaterdagmiddag en gisteren zondagmiddag nog eventjes carnaval gevierd. En ben nog vrij tot en met woensdag. Wat fijn is want ben geen 20 meer en zulke dagen hakken er in.
Ted68
17-02-2024 om 11:24
Gisteravond lekker thuis. Vanavond eten bij vrienden. En morgen ga ik met een kind zijn eerste auto ophalen....
Zo nog even met de honden naar het bos, en op de terug weg nog een paar boodschappen doen.
Dolfje
17-02-2024 om 11:51
Ik werk op vrijdag eigenlijk nooit maar omdat ik van de week vrij was heb ik eerst gisterenmorgen wat thuis gewerkt. Toen ben ik naar de sportschool geweest en paar boodschappen gehaald. In de middag kwam picnic.
Gisteravond hebben we een film gekeken.
Vanmorgen vroeg wakker en kippensoep opgezet voor vanavond. Ben gaan wandelen en man was naar de sportschool.
Vanmiddag komen schoonouders op de koffie omdat man volgende week jarig is.
Voor morgen ben ik eigenlijk van plan om naar een museum te gaan op een uur rijden. Maar even kijken of we daar zin in hebben of gewoon rustig thuis blijven.
Volgend weekend zijn we nl ook het hele weekend weg en het weekend erop gaan we 10 dagen op vakantie.
Evaluna
17-02-2024 om 12:30
Met de kinderen een weekendje naar de Veluwe. We zitten prachtig en een mooi huisje. De kinderen moeten nog even in de vakantie stemming komen, wat de een wil, wil de ander niet en visa versa.
Het wordt een prikkelarm weekend denk ik, beetje hangen, met de hond lopen en eekhoorntjes kijken vanuit de bank 
Mama-Inge
17-02-2024 om 15:13
Vanmorgen, na het werk, wat geslapen.
Daarna wat huishoudelijke opruim klusjes gedaan.
Vanmiddag een eindje gelopen met de honden.
En al het q en ander voorbereid voor het eten vanavond.
Net onder de douche gestaan.
En nu wachten op vrienden van ons, die langs komen voor de verjaardagen van onze kinderen.
Morgen ochtend naar hondencursus
En 's middags wil man naar zijn ouders
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.