Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
BlairW
27-01-2024 om 08:21
Ik ga vandaag een dagje naar Utrecht met dochter! Ze wil naar Starbucks, normal, primark en we moeten wat feestartikelen halen voor haar verjaardag. Ik wil langs de expat shop voor een paar flessen cider. Dochter mag nog gratis met de bus, dat is wel fijn. We gaan er dus een gezellig dagje van maken
Vanavond lekker verse soep maken met brood erbij. Morgen zal het was wegwerken worden. Misschien nog wandelen als het droog is.
Broodjebrie
27-01-2024 om 08:35
BlairW schreef op 27-01-2024 om 08:21:
Ik ga vandaag een dagje naar Utrecht met dochter! Ze wil naar Starbucks, normal, primark en we moeten wat feestartikelen halen voor haar verjaardag. Ik wil langs de expat shop voor een paar flessen cider. Dochter mag nog gratis met de bus, dat is wel fijn. We gaan er dus een gezellig dagje van maken
Vanavond lekker verse soep maken met brood erbij. Morgen zal het was wegwerken worden. Misschien nog wandelen als het droog is.
Leuk, Utrecht kun je goed winkelen 
Ik haal straks een tgtg pakket op bij de bakker, daarna wil ik hier nog even het centrum in. En ik zit eraan te denken om morgen naar de ikea te gaan. Morgen ook weer sporten en morgenavond krijg ik visite.
En verder staat er zoals elk weekend een volle wasmand op me te wachten.
BlairW
27-01-2024 om 08:37
Broodjebrie schreef op 27-01-2024 om 08:35:
[..]
Leuk, Utrecht kun je goed winkelen
We wonen er echt heel dicht bij, maar kom er zelden
Maar nu je met je pinpas kan inchecken in het OV is het wel makkelijker. Ik vind parkeren bij het transferium ook altijd gedoe, dus dat hield me tegen.
Dolfje
27-01-2024 om 08:45
Vanavond gaan we naar vrienden eten en borrelen en daarom blijven we daar ook slapen dan hoeven we niet midden in de nacht naar huis te fietsen want is 40 minuten fietsen.
Ervoor gaan we naar de meubelboulevard, hebben vorige week al gekeken voor een bank en die gaan we bestellen.
Morgen zijn we waarschijnlijk duf 
Tara82
27-01-2024 om 08:48
Nu lekker rustig aan het opstarten met een beschuitje en thee. Zo mijn man een schop geven dat hij gaat trainen. Zelf ga ik met kleuter naar dansles. Op de terugweg nog even de ontbrekende boodschappen halen. Daarna wordt het opruimen, want morgen komt een familielid haar hond brengen. Ze moet maandag naar het ziekenhuis en als het goed is wel dezelfde dag weer naar huis, maar bij haar lopen dat soort dingen altijd anders. Liever dat de hond dan al hier is, dan dat man maandag op stel en sprong een uur moet rijden om hem op te halen. Als het goed is blijft de hond dit keer maar 2 nachtjes. Maar hij is een sloper, dus alles weg bergen is nodig. Ik heb geen idee of ze ook mee komt eten, maar een we hebben zat in huis, dus we zien wel.
Broodjebrie
27-01-2024 om 08:50
BlairW schreef op 27-01-2024 om 08:37:
[..]
We wonen er echt heel dicht bij, maar kom er zelden
Maar nu je met je pinpas kan inchecken in het OV is het wel makkelijker. Ik vind parkeren bij het transferium ook altijd gedoe, dus dat hield me tegen.
Voorheen parkeerde ik mijn auto bij terwijde en ging dan met de sprinter er naartoe. Nu woon ik in een stad waar ik met de trein ongeveer 20 minuten over doe. Dus als ik erheen ga, ga ik met ov tegenwoordig haha. Maar waar ik woon is een prima centrum dus dat scheelt ook haha.
Tuinfluiter
27-01-2024 om 09:13
Mijn weekend is gisteren al begonnen met een rondje golf.
Vandaag ga ik naar de stad en de markt die daar elke zaterdag staat, ik ga tuinvogels tellen en wat klusjes doen en uitgebreid koken.
Morgen wandelen en met dochter sushi maken.
Ted68
27-01-2024 om 09:51
Ga straks met zoon auto"s kijken. Man mag niet mee want hij kan niet handelen. Zoon heeft net zijn rijbewijs. Dan moet ik nog met de stofzuiger en dweil door het huis. En we zijn onze kelder aan het opruimen. En gaan morgen de muren verfen.
Moosey
27-01-2024 om 10:34
Werken werken werken. Donderdag pas weer vrij. Maar dat is ok, deze week wel lekker veel vrij geweest. En het zijn wisselende tijden, dat scheelt ook. Niet elke dag tandjesvroeg op.
-Nienke-
27-01-2024 om 10:47
Vanochtend boodschappen doen en vanmiddag naar een verjaardag. Voor morgen nog geen plannen. Sowieso wat huishoudelijke klusjes en wilde eigenlijk met zoon weer eens zelf pizza maken.
Dolfje
27-01-2024 om 11:02
Ik ben wel echt moe, drukke week gehad en ben normaal op vrijdag vrij maar gisteren dus niet en voel dat nu wel. Ga me zo eens douchen en aankleden en een eindje wandelen. Wil iets lekkers meenemen voor de vrienden waar we vanavond heen gaan.
lientje69
27-01-2024 om 11:37
Vandaag val ik in voor een college, deze neemt morgen mijn dienst over. Dus morgen lekker vrij.
Happyapple
27-01-2024 om 17:44
Dolfje schreef op 27-01-2024 om 11:02:
Ik ben wel echt moe, drukke week gehad en ben normaal op vrijdag vrij maar gisteren dus niet en voel dat nu wel. Ga me zo eens douchen en aankleden en een eindje wandelen. Wil iets lekkers meenemen voor de vrienden waar we vanavond heen gaan.
Ja hier ook gisteren extra gewerkt, voelt toch echt anders dan, gek eigenlijk wel...
Ted68
27-01-2024 om 17:54
Ik lees hier extra gewerkt? Gezondheidszorg? 37 jaren gedaan. En nu werk ik op de dagopvang.....Heerlijk niet meer in het weekend werken, niet meer inspringen....Hoed af voorjullie!
Dolfje
27-01-2024 om 17:57
Ted68 schreef op 27-01-2024 om 17:54:
Ik lees hier extra gewerkt? Gezondheidszorg? 37 jaren gedaan. En nu werk ik op de dagopvang.....Heerlijk niet meer in het weekend werken, niet meer inspringen....Hoed af voorjullie!
Nee ik niet in de gezondheidszorg gelukkig.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.