Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Dorestad
20-01-2024 om 20:11
begonnen met koffie en krant. Omdat het vandaag droog was, de zon kwam erbij en het was nog een witte wereld, besloten we om een stukje te gaan lopen. Amerika, Zuursche Duinen, Steenbergen, echte en nep hunebed, Roderesch. Uiteindelijk tot bijna 18 uur buiten geweest. Met 1 stop in restaurant in Steenbergen. Bijna 20 km. We hadden er diverse paden bij die nog maagdelijk wit waren qua voetafdrukken van mensen maar waar we wel reëensporen en pootafdrukken van ganzen tegen kwamen.
Vanavond beetje lezen.
Morgen zien we wel. Ligt ook aan het weer. Bij vrienden en familie in de buurt heerst overal wel een virus. De verjaardag die we anders vandaag hadden ging om die reden niet door
Ninoea
21-01-2024 om 06:11
vrouw92 schreef op 20-01-2024 om 20:03:
Intensieve week gehad en vandaag niets waard, hele dag op de bank. Hopelijk morgen beter.
Hopelijk heb je je er wel aan over kunnen geven en er een fijne bankdag van kunnen maken?
Damoontje
21-01-2024 om 06:45
Heerlijk Dorestad!
Ik twijfel nog. Misschien kadootje kopen vanmiddag voor als zus bevallen is. Maar volgens ons geloof mag dat pas als het kindje er is.
Ga ook mijn armbandje van toen ik klein was aan haar geven. Maar ook iets wat ze nu al kunnen gebruiken.
alhambra
21-01-2024 om 07:57
Ik ben niet fit. 0 eetlust, moe, misselijk en hangerig. Gisteren daarom in bed gedoken en geslapen en Netflix gekeken. Een nieuw seizoen van Love on the spectrum is er. Feelgood dus dat kwam goed uit.
Ik zou zo naar de sportschool gaan maar ik twijfel. Ik wil niets. Ook geen ontbijt.
vrouw92
21-01-2024 om 08:46
Ninoea schreef op 21-01-2024 om 06:11:
[..]
Hopelijk heb je je er wel aan over kunnen geven en er een fijne bankdag van kunnen maken?
Redelijk. Ik ben niet zo goed in niets doen, maar er lukte ook echt niets, dan is er maar 1 optie
Dolfje
21-01-2024 om 08:48
Wij hebben vrijdagavond onverwacht bezoek gekregen en dat was gezellig en lagen we laat in bed.
Gisteren alleen een flinke ronde gewandeld en paar boodschappen gedaan en tv gekeken.
Waarschijnlijk gaan we straks naar de sportschool en moet ook nog verzinnen wat we vanavond eten.
Broodjebrie
21-01-2024 om 09:17
alhambra schreef op 21-01-2024 om 07:57:
Ik ben niet fit. 0 eetlust, moe, misselijk en hangerig. Gisteren daarom in bed gedoken en geslapen en Netflix gekeken. Een nieuw seizoen van Love on the spectrum is er. Feelgood dus dat kwam goed uit.
Ik zou zo naar de sportschool gaan maar ik twijfel. Ik wil niets. Ook geen ontbijt.
Beterschap, er zijn veel mensen ziek op het moment.
Ik zit aan de koffie, ik wil vanmiddag weer eens gaan wandelen, en de was wegwerken. Verder geen plannen.
FaithfulDuck87
21-01-2024 om 09:32
ik maak er ook een rustig dagje van. Alleen nog een paar boodschappen halen, die ik vergeten ben. Heb ook nog een puzzel liggen, mss ga ik daar wel aan beginnen.
Loulou39
21-01-2024 om 13:48
Gisteren twee wassen gedraaid, bed verschoond, gestofzuigd, vaatwasser gedraaid, pakketjes opgehaald (o.a. nieuwe yogamat 😁) en boodschappen gedaan.
In de middag een afspraak, naar toe gewandeld (in totaal een uur) en lekker op tijd thuis.
Vandaag opgeruimd, was gedraaid, sporten (duurtraining en daarna een yogales) en hopelijk koken en de rest van de middag en avond Netflixen.
Damoontje
21-01-2024 om 14:33
Vanmiddag iets ophalen van MP. Voor die tijd moet ik de wc gaan ontstoppen. Zo geen zin in…
-Nienke-
21-01-2024 om 16:07
Wij hadden weinig plannen dit weekend. Uiteindelijk gisteren een flinke boswandeling gemaakt en lekker ergens koffie & warme choco gedronken. ‘s Middags de weekboodschappen gedaan en wat wassen gedraaid. Vandaag naar de Intratuin geweest, zoon heeft daar heerlijk gespeeld in de binnenspeeltuin. Lekker geluncht daar en wat nieuwe plantjes voor binnen gekocht. Nu weer thuis en met een boek op de bank!
ShowyHummingbird30
21-01-2024 om 16:14
_Audrey schreef op 19-01-2024 om 09:57:
[..]
Ik heb eerder een olijfgroene muur gehad, dat was echt heel mooi. Het paste alleen uiteindelijk meer bij mijn nieuwe meubels, dus nu is het wit. Beetje saai.
De muur bij je trap is inmiddels geverfd. En ik heb gisteren de knoop doorgehakt en olijfgroene verf voor de woonkamer gehaald. Ik ga in ieder geval 1 muur daarmee doen, en als het dan niet te donker wordt de hele kamer. Maar dat wordt voor een volgend weekend.
MissBobby
21-01-2024 om 18:41
vrijdagavond uiteindelijk een spontaan feestje bij mij thuis waarbij het heel laat werd. Vervolgens zaterdag pas om 13:00 wakker, klaarmaken en cadeautjes halen en naar een verjaardag. Die ook weer heel gezellig was en we om 01:00 thuis waren. Vanochtend om 10 uur uit bed. Serie gekeken, boodschapje gedaan en rondje gewandeld. Nu net friet gehaald en lekker in pyama op de bank.
lientje69
21-01-2024 om 19:26
Vrijdagavond spontaan naar de bioscoop geweest met dochter en schoonzoon. Gisteren veel huishoudelijke klusjes gedaan. Vandaag, ook redelijk opeens en spontaan een nieuwe bank gekocht. Beviel wel dit weekend. Morgen weer werken, heb eigenlijk weinig zin😁
Dorestad
21-01-2024 om 19:30
vanmorgen krachttraining thuis. Samen met eega. Daarna Samen lopend naar de supermarkt. Vervolgens 10 liter snert gekookt. Is goed gelukt. Gelukkig. Want
had eerder deze week 10 kilo bonensoep in de planning. Bruine bonen, uit tuin ouders, 12 uur geweekt, gekookt en Vervolgens laten aanbranden........
De keuken was best een zooi. Maar is opgeruimd door kind, die mij ondertussen nog kopje thee bracht.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.