Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
lientje69
19-01-2024 om 09:33
Huishouden, boodschappen , rondje rijden met man, wandelen en ergens een visje eten. Drie vrije dagen , heerlijk!
ShowyHummingbird30
19-01-2024 om 09:48
Ik ga dit weekend klussen. Wil in ieder geval de muur bij de trap een ander kleurtje geven.
En liefst later de woonkamer ook. Maar daar twijfel ik al een eeuwigheid over de kleur (nu gewoon wit), wil ik een neutrale tint als zand of juist opvallend als okergeel of (olijf)groen. Ik ben niet goed in beslissingen nemen, dat blijkt.
_Audrey
19-01-2024 om 09:57
Coreopsis schreef op 19-01-2024 om 09:48:
Ik ga dit weekend klussen. Wil in ieder geval de muur bij de trap een ander kleurtje geven.
En liefst later de woonkamer ook. Maar daar twijfel ik al een eeuwigheid over de kleur (nu gewoon wit), wil ik een neutrale tint als zand of juist opvallend als okergeel of (olijf)groen. Ik ben niet goed in beslissingen nemen, dat blijkt.
Ik heb eerder een olijfgroene muur gehad, dat was echt heel mooi. Het paste alleen uiteindelijk meer bij mijn nieuwe meubels, dus nu is het wit. Beetje saai.
FaithfulDuck87
19-01-2024 om 12:17
Coreopsis schreef op 19-01-2024 om 09:48:
Ik heb de kleur leemgroen van Karwei op 1 muur. Erg mooi, vind ik
Damoontje
19-01-2024 om 20:23
Hmz ik geloof dat ik vooral veel was moet doen. Geen idee waar t allemaal vandaan komt elke keer.
Loulou39
19-01-2024 om 20:41
Damoontje schreef op 19-01-2024 om 20:23:
Hmz ik geloof dat ik vooral veel was moet doen. Geen idee waar t allemaal vandaan komt elke keer.
Dit! Helaas…
Ik heb de afgelopen weken zoveel borrels/etentjes en shopafspraken gehad, dat ik eigenlijk niets wil doen dit weekend, maar ik kreeg vanmiddag alweer een appje voor een afspraak dit weekend. Ik denk dat ik afhaak. (En dan nog heb ik verplichtingen waar ik heel erg tegenop zie).
Ik hoop wel dat ik eindelijk de moed verzamel om twee planten te verpotten: voor de planten fijn, voor mij fijn, en het geeft wat ruimte in de gang omdat daar de grote potten wachten…😁
En ik heb zojuist het boek “ongezien opgegroeid” besteld (stom: wilde paperback, maar per ongeluk ebook gedaan), en ik hoop dat ik dat kan lezen 🤞🏼
Ted68
20-01-2024 om 09:03
Ga straks maar eerst sneeuw ruimen... er ligt ca 25cm. En mijn auto sneeuw en ijs vrij maken. Vannavond eten we bij vrienden. En morgen moet ik toch echt iets in het huishouden doen.
Damoontje
20-01-2024 om 09:09
Ja de was kost ook tijd… soms krijg ik ook uitnodigingen waardoor ik thuis de boel de boel laat. Vorige week zondag ook, terwijl ik eigenlijk aan t opruimen was. Spontaan drankje, uit eten, maarja de kabouters hadden niet verder opgeruimd helaas. Dit weekend moet ik alles maar even afslaan.
Overigens nieuwe wasmachine met zuinig programma maar die doet er wel lang over. Dat moet ik ook even incalculeren.
Tuinfluiter
20-01-2024 om 09:18
Vandaag naar de markt, wat huishoudelijke klusjes spelletjes spelen en uitgebreid koken.
Morgen wandelen en verder met tuin ontwerp.
FaithfulDuck87
20-01-2024 om 09:48
net van bed, lekker uitgeslapen. Gisteren nog naar verjaardag geweest en was rond 1 uur thuis. Nog even gezeten, dus was half 2 dat ik ging slapen.
Zo meteen een lunch met 2 vriendinnen. Daarna geen plannen meer. Als het dan nog wat lekker weer is, ga ik mss nog een rondje lopen.
Ninoea
20-01-2024 om 13:20
Het kinderfeestje van onze oudste zoon is vandaag. Hele dag bij de kinderboerderij/indoorspeeltuin. Morgen een verjaardag van een vriendin en een beetje rommelen in huis. Ik wil morgen ook nog even wandelen want ik krijg vandaag weinig beweging.
watertoren
20-01-2024 om 13:53
Ik heb een paar avonden visite gehad dus ik ga wat programma's terug kijken op tv. Lekker wijntje erbij en stokbrood met Franse kazen. Heb net meester Frank Visser terug gekeken. Was mooi. Verder blijf ik lekker binnen vandaag.
Morgen zouden we eigenlijk wat gaan drinken bij de voetbal maar alles is afgelast dus de kantine is dicht. Nog even kijken waar we dan naar toe gaan.
Mama-Inge
20-01-2024 om 16:29
Om 6 uur thuis van mijn werk.
Daarna zowat de hele ochtend geslapen
Vanmiddag met oudste zoon naar de welkoop geweest voor nieuwe laarzen
Nu op de bank met een boek.
Ook ik ben tussendoor met de was bezig.
Morgen ochtend hondencursus en voor de rest van de dag nog geen plannen
Ninoea
20-01-2024 om 19:24
Ninoea schreef op 20-01-2024 om 13:20:
Het kinderfeestje van onze oudste zoon is vandaag. Hele dag bij de kinderboerderij/indoorspeeltuin. Morgen een verjaardag van een vriendin en een beetje rommelen in huis. Ik wil morgen ook nog even wandelen want ik krijg vandaag weinig beweging.
Inderdaad heel weinig beweging gehad. Morgen echt even inhalen. Feestje was wel goed geslaagd. Onze zoon heeft het zo ontzettend fijn gehad; fijne onderlinge sfeer. Echt tof! Ik kwam thuis en bleek dat mijn man de was had weggevouwen, de badkamer had schoongemaakt en allerlei leuke dingen had gedaan met de andere kinderen. Ook echt een lekker chill dagje gehad. Superfijn.
vrouw92
20-01-2024 om 20:03
Intensieve week gehad en vandaag niets waard, hele dag op de bank. Hopelijk morgen beter.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.