Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Weekendplannen

Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af: 

Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.

Morgenochtend heel vroeg werken 
Daarna nog wat slapen 
De wasmachine gaat nog aan en er ligt nog wat was, wat gevouwen moet worden.
Zag net iets van een legpuzzel voorbij komen, daar heb ik nog een paar van liggen, misschien dat ik daar nog 1 van op tafel leg.
Zondag ochtend hondencursus en verder niets gepland 
Misschien nog een flinke wandeling maken 

Ted68 schreef op 12-01-2024 om 17:56:

Ben net thuis. Man werkt nog. Hij is. Jarig, en morgen is zoon jarig. We gaan dus morgenavond met het hele gezin uit eten...( 10personen). Ik ga morgen overdag nog een kast voor in de kelder kopen. En verder doe ik wat in het huishouden.

Kook vanavond voor man en ik: heb net een stuk rundin de oven gedaan... We eten altijd laat op vrijdag: ca 21.00. En heb mans favorite pinot noir uit de kelder gehaald.

Geniet er van. Wij zijn vanavond uit eten geweest en hebben een hele lekkere pinot noir gedronken.

Morgen gaan we boodschappen doen meel bij een molenwinkel kopen en wild bij een groothandel halen om een stoof gerecht te maken.

Ik ga van het weekend dus uitgebreid koken en op zondag een grote wandeling maken.

Vandaag lekker geshopt en uit eten met een vriendin. Onder andere mooie schoenen (chelsea boots en hoge laarzen) gekocht en megaveel sokken 😁.
Morgen huishouden: zoals wassen draaien, bed verschonen, stofzuigen, boodschappen voor de hele week, etc.
Verder dit weekend heerlijk nog geen afspraken: de afgelopen twee dagen waren hysterisch druk, maar wel heel gezellig, dus ik hoop dat ik lekker kan relaxen 

Loulou39 schreef op 12-01-2024 om 23:02:

Vandaag lekker geshopt en uit eten met een vriendin. Onder andere mooie schoenen (chelsea boots en hoge laarzen) gekocht en megaveel sokken 😁.
Morgen huishouden: zoals wassen draaien, bed verschonen, stofzuigen, boodschappen voor de hele week, etc.
Verder dit weekend heerlijk nog geen afspraken: de afgelopen twee dagen waren hysterisch druk, maar wel heel gezellig, dus ik hoop dat ik lekker kan relaxen

Oja bed verschonen moet ik ook doen vandaag had er niet meer aan gedacht. Ga het zo direct na de koffie doen.

Rustig weekend voor de boeg, waarschijnlijk even wandelen met de buurman. Vrijdagmiddag even bij ouders langs. Misschien nog even zwemmen. 

Morgen al vrij, beetje huishoudelijke taken doen en sporten. Waarschijnlijk gaan we dit weekend op zoek naar een nieuwe bank. Verder niet veel gepland.

Leuk Dolfje, een nieuwe bank.
Even mijn pakket ophalen t weekend. Had even niet bij stilgestaan dat dat er aan kwam en was gaan douchen. Nu heb ik het gemist.

Ik heb al weekend. Morgen om 7 uur eerst zwemmen, baantjes trekken. Daarna wat huishoudelijk werk doen en verder lekker series kijken.
Zaterdag heb ik met een vriendin afgesproken voor een high tea! Echt heel veel zin in verder geen plannen eigenlijk dit weekend. Lekker rustig!

Ik moet vrijdag en zaterdag werken. Maar daarna heb ik 3 dagen weekend! Lekker. Zondag moet ik een concert geven met een projectkoor, daar ben ik de hele dag wel mee kwijt. Maandag en dinsdag klusjes in en om huis en een beetje uitrusten. Waren twee heel drukke weken. Dinsdag misschien ook nog even twee uurtjes werken in de druk van de rest van de week er een beetje af te halen. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-01-2024 om 22:59

vanmiddag al vrij genomen en dus een half dagje langer weekend. Vanmiddag niet zo veel gedaan, was moe, daarom ook vrij genomen. 
Morgen de gebruikelijke dingen in het huishouden, en het wordt mooi weer, dus wil ik ook even een blokje lopen. 
Zaterdag met 2 vriendinnen lunchen, 's avonds Wie is de mol kijken, mss even met buurvrouw. Zondag niet veel op de planning. 

Het enige dat vaststaat, is dat we zaterdag weer Wie is de mol gaan kijken en dat ik daarvoor een citroen-rum-rozijnencake ga bakken.  De rest van de plannen mag ik helemaal zelf bedenken.

Ik moet nog wat houtwerk schilderen op zolder, hopelijk krijg ik dat morgen af. 
Verder geen plannen voor het weekend.  

vrijdagavond niks gepland. Zaterdag naar Rotterdam, rondje lopen en lekker lunchen. Einde middag een verjaardag. ‘S avonds ouderwets op stap. Zondag daarvan bijkomen door uit te slapen, netflixen en wat klusjes in huis. 

ik heb om 13.15 weekend. 
Morgen zwemmen, morgenavond verjaardag. Zondag niks op de planning.

Zo lekker geslapen. Misschien nog even naar de begraafplaats, de steen van mijn nicht is geplaatst 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.