Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Tara82
12-01-2024 om 11:42
Nog maar een paar uurtjes werken tot het weekend is. Morgen is de eerste dansles van het jaar voor kleuter. Ze heeft er veel zin in. Daarna gaan we samen de stad in en mag ze een cadeautje kopen voor papa, want die is over een week jarig. Van mij krijgt hij niks, want hij heeft al veel te veel hobby spullen gekocht de laatste tijd. Ze mag zelf iets uitzoeken, maar ze heeft nog geen idee wat. Ze weet alleen dat ze eerst bij de Hema wil kijken, maar er zijn natuurlijk nog zat andere winkels waar we heen kunnen. Ik ga proberen zo min mogelijk te sturen, want ik ben echt benieuwt wat ze uitzoekt. Ondertussen kunnen we dan ook nog wat andere dingen halen zoals nieuwe sokken voor het hele gezin.
De rest van het weekend zal vooral huishoudelijke klusjes en boodschappen doen zijn helaas. Mijn todo lijst van vorig weekend is maar half gelukt, dus dat schuift op naar dit weekend.
Broodjebrie
12-01-2024 om 13:57
ik heb nu weekend, gelukkig. Zo naar de psycholoog en nog wat boodschappen doen. Morgen zwemmen en daarna thuis schoonmaken en opruimen want ik krijg zondag visite.
Damoontje
12-01-2024 om 14:34
t kan nog alle kanten op hier. Misschien nog even naar Ikea. Verder heb ik wat dingen op mp gezet, even afwachten wat daarmee gaat gebeuren.
MissBobby
12-01-2024 om 14:56
vanavond lekker alleen thuis. Dat wordt in een schone pyama op de bank netflixen. Morgen moeten de kinderen werken en ga ik boodschappen doen en soepjes koken en eea bakken. Dat kan dan in de vriezer. Morgenavond naar de film. Zondag nog geen plannen.
Dolfje
12-01-2024 om 15:58
Ik ben vandaag zoals bijna elke vrijdag vrij, heb gefietst, bloed gedoneerd, terug gefietst en nu lig ik op de bank want moe. Vanmorgen eerst even de wc gepoetst en heb wat was gevouwen. Net online boodschappen besteld.
Morgen werken en verder niks.
Zondag naar de sportschool en verder ook niks.
Ted68
12-01-2024 om 17:56
Ben net thuis. Man werkt nog. Hij is. Jarig, en morgen is zoon jarig. We gaan dus morgenavond met het hele gezin uit eten...( 10personen). Ik ga morgen overdag nog een kast voor in de kelder kopen. En verder doe ik wat in het huishouden.
Kook vanavond voor man en ik: heb net een stuk rundin de oven gedaan... We eten altijd laat op vrijdag: ca 21.00. En heb mans favorite pinot noir uit de kelder gehaald.
FaithfulDuck87
12-01-2024 om 18:05
vandaag wat hhd klusjes gedaan, morgen nog een wasje draaien en dan 's middags met een vriendin een high-tea doen. Gezellig even bijkletsen.
Zondag naar toneelstuk van toneelclub uit het dorp. Samen met andere vriendin en haar vriend.
Damoontje
12-01-2024 om 18:28
Heb een nieuwe gezellige buurman en soms spreken we ad hoc even wat af.
Verder aan t opruimen. Buurman moet over een flinke berg zooi heen stappen haha. In huis zie je nog niet echt wat veranderen maar er ligt buiten toch een aardige berg rommel. Lekker klusje voor dit soort niksige winterse weekenden.
Joszy
12-01-2024 om 18:51
Mijn verwarming en heet water doen het niet. We hebben blokverwarming en het lijkt erop dat het niet zo maar even is opgelost. Dus ik denk dat ik morgen maar naar de sauna ga, dan kan ik op zijn minst warm douchen
Joszy
12-01-2024 om 18:56
Friezinnetje schreef op 12-01-2024 om 18:52:
oh bah, Joszy, dat is erg vervelend.
Ja! Vlak voor kerst was het ook al raak. Ik red me wel, heb nog een oud elektrisch kacheltje en ben mobiel. Maar er wonen hier ook mensen van 80+ en gezinnen met jonge babies etc. Daarvoor is het helemaal vervelend vind ik
Damoontje
12-01-2024 om 19:00
Die oude elektrische kacheltjes zijn soms heel fijn idd. Hopelijk is het snel opgelost.
Broodjebrie
12-01-2024 om 19:15
Joszy schreef op 12-01-2024 om 18:51:
Mijn verwarming en heet water doen het niet. We hebben blokverwarming en het lijkt erop dat het niet zo maar even is opgelost. Dus ik denk dat ik morgen maar naar de sauna ga, dan kan ik op zijn minst warm douchen
Oh dat is naar zeg gelijk heb je dat je even de warmte opzoekt.
Ik heb trouwens nog een legpuzzel op tafel liggen hier, dus daar ga ik ook nog lekker aan puzzelen.
-Nienke-
12-01-2024 om 19:21
Vanavond kruip ik lekker met een boek op de bank. Morgen boodschappen doen en waarschijnlijk lekker ergens koffiedrinken, wellicht gecombineerd met een flinke wandeling. Zondag hebben we twee verjaardagen, dus volle dag!
ToetieToover
12-01-2024 om 19:57
Eindelijk een vrij weekend, vrij als ik geen berg bezoekers. Alleen heel bescheiden vanavond ééntje, die blijft slapen. En morgen heeeeeerlijk mijn eigen ritme volgen. Want de logerende is een uitslaper dus die zit mijn ochtendroutine niet in de weg: iets met yoga 🧘🏼♀️ en tuinieren. Boom en druif snoeien denk ik. Lekker in de tuin wroeten, vind ik fantastisch.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.