Huiskamer
vrouw92
30-09-2022 om 20:49
Weekendplannen
Nu de herfst weer is begonnen wil ik dit topic weer openen om inspiratie op te doen voor het weekenden. Die zijn voor mij soms pittig (eenzaamheid) en duren daardoor lang. Ik trap af:
Morgen heb ik een kennismaking bij een nieuw oppasgezin en 's avonds pas ik op bij mijn oude adres. Morgen overdag en zondag geen plannen op het huishouden na.
Loulou39
23-12-2023 om 20:15
alhambra schreef op 23-12-2023 om 09:48:
We zijn hier allemaal erg moe dus het wordt een pyjamadag. Veel tv kijken, krant lezen etc. Even opladen.
Oh wat zou ik graag een keer een pyjamadag willen hebben!
Hier werk en naadloos door naar boodschappen, alles regelen, tussendoor huis verven/lampen ophangen etc., opruimen etc..
Ben ook moe 😅
alhambra
23-12-2023 om 20:21
Loulou39 schreef op 23-12-2023 om 20:15:
[..]
Oh wat zou ik graag een keer een pyjamadag willen hebben!
Hier werk en naadloos door naar boodschappen, alles regelen, tussendoor huis verven/lampen ophangen etc., opruimen etc..Ben ook moe 😅
Dan wens ik je een goede nachtrust. Meer kan ik niet voor je doen.
Sterkte met de drukte!
Loulou39
23-12-2023 om 20:32
alhambra schreef op 23-12-2023 om 20:21:
[..]
Dan wens ik je een goede nachtrust. Meer kan ik niet voor je doen.
Sterkte met de drukte!
Dat vind ik al lief! 🌸
Auwereel
23-12-2023 om 20:34
ToetieToover schreef op 17-12-2023 om 22:31:
[..]
Ik zou gaan voor een recept met ei. Mijn ervaring is dat een koekje nooit bros en knapperig wordt als er ei doorheen zit. Dan worden ze altijd wat zachter.
Moosey schreef op 18-12-2023 om 15:29:
In zanddeeg zit ook ei, en in spritsdeeg. Toch allebei best bros. En in taaitaai dan weer niet. Ik zou t niet doen, ei.
Plaats je recept ns, Auwereel?
https://www.eetman.nl/zachte-pepernoten/
Volgens het recept moet het ei er echt door...
Dolfje
23-12-2023 om 22:12
Ik moest vandaag werken. Daarna voor het eten een rondje gewandeld met man. Toen werden de boodschappen bezorgd.
Sinds na het eten zitten we serie te kijken. Man is nog tot en met maandag oproepbaar. Morgen gaan we bij schoonouders bakplaten en eerste kerstdag komt mijn ouder en broer hier.
Tussendoor nog sporten en natuurlijk boodschappen die ik vergeten ben halen.
Tweede Kerstdag misschien in de avonduren ergens borrelen.
MellowTurkey78
24-12-2023 om 06:57
Ik houd vandaag pyamadag heb ik net besloten. Tot ergens in de middag want dan ga ik al 'kersten'
met familie. (Alhoewel ik straks toch maar even een 2e Co-testje ga doen want ben, voor de 2e keer in korte tijd
snipverkouden)
Monika_Geller
24-12-2023 om 07:45
We hebben dit jaar een rustige kerst. Tweede Kerstdag komen we als familie bij elkaar en gaan we gezellig samen eten.
Daarnaast nog kerst in de kerk en een kerstviering speciaal voor kinderen. En vanavond de kerstnachtdienst. Daar kijk ik echt naar uit
.
Met het gezin hebben we besloten dat we morgen allemaal hapjes gaan eten en iedereen gaat zijn steentje bijdragen, dus het zal druk worden in de keuken, vandaag en morgen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Broodjebrie
24-12-2023 om 08:53
PhoebeHolmesreturns schreef op 24-12-2023 om 06:57:
Ik houd vandaag pyamadag heb ik net besloten. Tot ergens in de middag want dan ga ik al 'kersten'
met familie. (Alhoewel ik straks toch maar even een 2e Co-testje ga doen want ben, voor de 2e keer in korte tijd
snipverkouden)
Ik wil zometeen gaan zwemmen, daarna heb ik ook pyjamadag, heerlijk!!
Auwereel
24-12-2023 om 09:07
Vanavond zingen in de kerstnachtdienst. Voor die tijd magaan of ik alles echt in huis heb voor wat ik wil maken
FaithfulDuck87
24-12-2023 om 09:08
ik begin straks met het voorbereiden van het diner vanavond. We zijn met zijn 6-en. Neefje komt helpen om 11 uur. Als voorbereidingen klaar zijn, dan mss nog even douchen, maar iig omkleden. Zin in
Dorestad
24-12-2023 om 10:55
straks weer in de auto naar mijn moeder, uurtje rijden, daarna met haar door naar het ziekenhuis weer een half uur verderop. Sinds vrijdag is mijn altijd vitale vader ziek. Zo ziek dat hij moest worden opgenomen. Onze dagen zien er dus totaal anders uit dan gedacht.
Broodjebrie
24-12-2023 om 12:17
Dorestad schreef op 24-12-2023 om 10:55:
straks weer in de auto naar mijn moeder, uurtje rijden, daarna met haar door naar het ziekenhuis weer een half uur verderop. Sinds vrijdag is mijn altijd vitale vader ziek. Zo ziek dat hij moest worden opgenomen. Onze dagen zien er dus totaal anders uit dan gedacht.
Sterkte!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.